Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-15, 09:37   #1
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

15/12


NHL (Internationell)
2011-12-16 01:05: Carolina Hurricanes vs Vancouver Canucks
2011-12-16 01:05: Columbus Blue Jackets vs Los Angeles Kings
2011-12-16 01:05: New York Islanders vs Dallas Stars
2011-12-16 01:35: Montreal Canadiens vs Philadelphia Flyers
2011-12-16 01:35: Tampa Bay Lightning vs Calgary Flames
2011-12-16 02:05: Nashville Predators vs Detroit Red Wings
2011-12-16 02:05: St. Louis Blues vs New York Rangers
2011-12-16 02:35: Winnipeg Jets vs Washington Capitals
2011-12-16 03:35: Phoenix Coyotes vs Edmonton Oilers
2011-12-16 04:35: San Jose Sharks vs Colorado Avalanche

10 spännande matcher i natt. Hoppas som vanligt på mitt älskade Oilers.

Canucks (8-1-1) möter Canes (1-7-2) vilket är en intressant "formkontrast" Pitkanen och Skinner borta för Canes, vilket inte direkt hjälper dem just nu. "Vancouver's plus-25 goal differential is the second-best mark in the Western Conference. The Hurricanes, meanwhile, have a goal differential of minus-30 -- worst in the League." - NHL.com

Hoppas även på Islanders och en fin insatts av Ullabulla. "The Stars have won three straight games on Long Island, with their last road loss to the Islanders coming in a 4-1 decision on Nov. 6, 2003." - NHL.com. Denna dystra historik bryter de i natt!

Detroit i Nashville och båda lagen har tre raka. Kan bli en rolig kamp där.

Vad tror ni, vad känner ni?

Påminnelse om forumets riktlinjer för "dagens"-trådar.

Citat:
  • Det är tillåtet att efterfråga andras synpunkter på en match.
  • Kommentera eller motivera varför ni tror eller inte tror på ett lag.
  • Inga inlägg med endast spel eller oneliners. Tex "Jag kommer att spela på Barcelona idag." är inget inlägg som någon annan kan dra nytta utav. Utan den gör sig bäst i ditt spreadsheet.
  • Vill ni tacka, visa att ni rygga eller visa uppskattning för någon annans inlägg, ge Sharp$.
  • Har ni ett spelförslag/REK att ge, tryck då på "Svara med REK"-knappen som finns i toppen eller starta en ny tråd.
  • Efterhandssnack samt att diskutera resultat/matchbild/andras kommentarer efter matchens slut är tillåtet. Vill ni göra det under matchens gång så har vi en livechat för det.

Senast redigerad av nausea den 2011-12-15 klockan 09:42.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 17:08   #2
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Ogiltigt spel-ID: 664308


Går emot dig här. Bachman har visat sig oerhört stabil och Islanders är fan ligans minst inspirerade/taggade lag, misstänker att de redan gett upp tanken på slutspel - precis som alltid. Dallas har vunnit sina senaste tre som sagt på Long Island och hålet som funnits efter Lehtonen täpptes inte igen av Raycroft men Bachman verkar eventuellt vara av bättre kaliber, återstår att se. Islanders mönstrar en målvakt idag som jag ärligt talat inte vet vem det är, Kevin Poulin. Debutanter gör oftast riktiga pannkaksmatcher som Anders Nilsson eller riktiga kanonmatcher som Hackett och Bachman.

Ogiltigt spel-ID: 664992


Blues är så fruktansvärt effektiva på att stänga av motståndarlagens offensiv. Man är 11-3-1 på hemmaplan och därmed är endast Detroit med sina 12-2-1 bättre. Elliott är 12-2-0 över 14 matcher och har 1.46 GAA samt 94,7 % SV. De här siffrorna är över Tim Thomas-klass och håller han detta säsongen ut så är det "godlike". Tidigare möten har Blues ett övertag. Känns som att denna kommer gå under 5 mål.

Ogiltigt spel-ID: 664987


När jag la det här spelet låg Kings på 1.75. Ser inte varför Kings som förlorat 5 i rad skulle vara jättefavoriter mot ett lag som varit något starkare på hemmaplan och vunnit en del med Sanford, bland annat mot Vancouver.

Ogiltigt spel-ID: 665075


Oilers har ett övertag inbördes möten och det ser ut som att Khabibulin och Barbera startar, detta skulle i så fall innebära övertag Oilers på målvaktssidan. Phoenix har varit ganska svaga i Jobing.com arena.

*EDIT* Dubnyk startar = dåligt spel.

Ogiltigt spel-ID: 664989


Bara två lag är bättre på hemmaplan än Winnipeg. Caps har underpresterat, vart fan är offensiven? Vart fan är Ovechkin? Känns som att Bäckström är den enda som producerar och det räcker inte långt. Vokoun varit OK, Neuvirth sugit pung. Washington är 5-8-0 på bortaplan. Inte sett Jets spela särskilt mycket utan motiverar mitt spel snarare på grund av att Caps varit så dåliga än att Jets varit så pass bra. Tycker att många lag övervärderas på grund av namnen och vad de tidigare presterat även om det är tydligt att de är i en svacka för tillfället. Precis som oddsen är för höga på lag som nyligen börjat prestera, Minnesota/Panthers/Toronto.

Ogiltigt spel-ID: 664312


Flyers har den bästa offensiven i hela ligan. Målvaktssidan är väl där det om något svajar. Man har vunnit 6 i rad och är ligans bästa bortalag, som möter ett av ligans sämsta hemmalag i form av Montréal. Tycker att Price gått ned sig den här säsongen, precis som andra gångna stjärnor likt Bryzgalov och Halak. Montréal är så oerhört tråkiga och tafatta offensivt och kan endast spela defensivt hyfsat, fattar inte hur ett lag med den fanbasen och de intäkterna kan ställa upp ett så pass tråkigt och dåligt lag.

Ogiltigt spel-ID: 665009


Gubbarna har trampat igång rejält den senaste tiden och man är 8-2-0 L10. Howard har gått från en helt genomsnittlig målvakt till en elitmålvakt den här säsongen, han är den största positiva överraskningen tillsammans med Elliott enligt mig på målvaktssidan. Vet inte om det är Rinne som varit dålig eller hans offensiv/deffensiv men har blivit en hel del förluster för Rinne och siffrorna är inte så imponerande likt hypen som varit kring honom. Preds har dåliga siffror hemma i Bridgestone arena. Hade egentligen velat haft något högre odds, gick upp till 1.84 precis efter att ja la mitt spel...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fireas (+5), Antabus (+5)

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2011-12-16 klockan 03:57.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 17:36   #3
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Roligt läsande och bra tankar måste jag säga.

Good
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 17:49   #4
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg
Roligt läsande och bra tankar måste jag säga.

Good
Tack. Har varit så jävla dött på forumet den senaste tiden att det är skamligt, så tänkte att det var dags att någon skrev något. I början diskuterade alla matcherna och la fram sina tankar, samt följde de gemensamt i chatten. I nuläget går folk in två minuter varje kväll vid 23 och ryggar mackyyy varpå de stänger ned allt som har med NHL/betting att göra för att gå och titta på svennebanan-TV eller något annat god awful.

Alla diskussionselement och tankesmedjor på forumet är borta och har blivit ett rygg-plank.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2011-12-15 klockan 17:50.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 18:04   #5
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

hahaha, jag läser NHL, inte så insatt som jag var för några säsonger sedan. Men börjar bli mer kul nu när tillgängligheten ökar

Men ja, du har rätt, chatten är inte att leka med nuförtiden:(
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 18:12   #6
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Neuvirth bekräftad för Caps. Plötsligt känns mitt Ö 5.5 på den matchen samt WPG ML @ 2.06 så mycket bättre.

Spoiler:
Vet att jag kommer få äta upp detta inatt när Jets förlorat med 0-5.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2011-12-15 klockan 18:14.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 19:14   #7
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 75
Sharp$: 228
Standard

Håller tummarna för dig Galeocerdo cuvier Har ryggat dig till max för inatt :P
rubbadrools är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 19:32   #8
 
gufimuses avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Ludvika
Inlägg: 69
Sharp$: 476


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Läser ivrigt allt som skrivs här och håller med om att det varit lite dött på sista tiden. He ju inte bidragit själv heller.

Dallas vinner inatt! Tog en ordentlig skalp mot Rangers i MSG senast och Bachman har ju gjort det kanonbra! Islanders har en jobbig skadelista med Steve Staios, Mark Eaton och målvakterna Dipietro och Nabokov. Två skadade målvakter alltså och då får 21-åringen Poulion chansen. Poulion är inte helt färsk men inte heller något monster. Förra säsongen stod han 10 matcher och var 4-2-1 med en räddningsprocent på .924%. Gjorde alltså 4 inhopp och startade 6 matcher. Tror ganska hårt på Dallas här som "bara" Saknar Lehtonen och Burish.

I övrigt så gissar jag på en målrik match i Phoenix där två backupmålvakter får chansen ikväll. Lutar åt Phoenix-seger tycker jag efter nattens besvikelse i Anaheim, men man får aldrig underskatta frejdiga Oilers!
gufimuse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 20:27   #9
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mike smith confirmed i phoenix!
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 21:52   #10
 
jaktenpamiljonens avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 388


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vet att den här tråden är för dagens spel men imorgon lirar Örebro - Rögle i Hockeyallsvenskan och jag är lite inne på Rögle som är ligans mest formstarka lag för tillfället samt 6 senaste matcher har de 6 segrar. oddset på rak 2a är 4.0 på unibet jag är mer inne på 2.9 inkl förlängning och straffar. Varför är oddset så högt någon som har koll på läget?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 22:05   #11
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaktenpamiljonen Visa inlägg
Vet att den här tråden är för dagens spel men imorgon lirar Örebro - Rögle i Hockeyallsvenskan och jag är lite inne på Rögle som är ligans mest formstarka lag för tillfället samt 6 senaste matcher har de 6 segrar. oddset på rak 2a är 4.0 på unibet jag är mer inne på 2.9 inkl förlängning och straffar. Varför är oddset så högt någon som har koll på läget?
Dessutom för NHL.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 23:12   #12
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 170
Sharp$: 735

Div 1 13/14
Stats: 8 - 4 - 0
ROI: 154.44%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 666101


Richard Bachman har verkligen gjort succé i de två matcherna han spelat snittar 0,7insläppta/match. Jag tror att tillslut kommer han tappa sin makalösa start på sin NHL karriär. I Islanders matcher brukar det bli många mål, får se om det blir så denna match igen!

På andra sidan planen kommer vi hitta Kevin Poulin debutant i NHL(stort). Jag tror dock att Poulin inte kommer få en bra kväll(eller så får han det bara för jag skrev såhär nu ). Dallas som inte har gjort så många mål på slutet kommer förhoppningsvis ta chansen att trycka in några kassar!

Har även lagt ett till spel men det får ni kolla min spelbok, lycka till alla!
Homff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-16, 02:13   #13
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 6
Sharp$: 91
Standard

Ö 5.5 på Tampa Calgary satt fint.. Nu jobbar vi philly, wings och blues! jävla viasat som inte visar matcherna. På ett sätt hoppades jag att det skulle vara 5 mål inför tredje @tampa för att ha lite spänning att titta på nu sitter man på flashscore och har noll koll
dingding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td