Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-19, 13:49   #1
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

19/12


Inga spel för mig i natt, hur gick det för er?


NHL (Internationell)
2011-12-20 01:05: Boston Bruins vs Montreal Canadiens
2011-12-20 01:05: Toronto Maple Leafs vs Los Angeles Kings
2011-12-20 02:05: Dallas Stars vs Anaheim Ducks
2011-12-20 03:05: Colorado Avalanche vs Philadelphia Flyers
2011-12-20 03:35: Edmonton Oilers vs Detroit Red Wings
2011-12-20 04:05: Vancouver Canucks vs Minnesota Wild

Bruins imponerar och man har nu fyra raka segrar och en differens på +47. Starkt. En del talar för underspelet lagen emellan, men jag hittar Ö 5.5 för 2.25 på Bwin. Lite sugen är man, vad tror ni? Beror på vilka målvakter som står också givetvis. På tal om det, någon som kan linka startinggoalies-länken igen? Lost it.

Wild besöker Canucks där Canuckizarna krossat Wild 8 raka. Jag lägger dock inte ett öre på Vancouver, så ostabila de är. Blir säkert 3-2 Wild

Farligt för Colorado inatt då Flyers kommer på besök. Flyers som åkte på kross senast mot Boston, är förmodligen riktigt hungriga nu och jag vet inte om Avalanche klarar av att stå emot dem. Dessutom är Flyers det bästa bortalaget med en imponerande 12-3-1.

Annars spontant tror jag Oilers får det svettigt. Ducks har jag inget större förtroende för. Leafs bör vinna över LA?

Thoughts?

Påminnelse om forumets riktlinjer för "dagens"-trådar.

Citat:
  • Det är tillåtet att efterfråga andras synpunkter på en match.
  • Kommentera eller motivera varför ni tror eller inte tror på ett lag.
  • Inga inlägg med endast spel eller oneliners. Tex "Jag kommer att spela på Barcelona idag." är inget inlägg som någon annan kan dra nytta utav. Utan den gör sig bäst i ditt spreadsheet.
  • Vill ni tacka, visa att ni rygga eller visa uppskattning för någon annans inlägg, ge Sharp$.
  • Har ni ett spelförslag/REK att ge, tryck då på "Svara med REK"-knappen som finns i toppen eller starta en ny tråd.
  • Efterhandssnack samt att diskutera resultat/matchbild/andras kommentarer efter matchens slut är tillåtet. Vill ni göra det under matchens gång så har vi en livechat för det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lillnilsson (+1)
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 13:56   #2
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

När det gäller starting-goalies använder jag dessa två:
http://www.dailyfaceoff.com/
http://www.leftwinglock.com/

Senast redigerad av Redbull den 2011-12-19 klockan 13:58.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 15:41   #3
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 75
Sharp$: 228
Standard

Om du snackar om 18/12 så gick det bra, körde bara 2 spel, parlay på st. louis och blackhawks sen singel på blackhawks. Har äntligen jullov så jag kan börja använda mitt spreadsheet ordentligt igen, men frågan är om man orkar/kan sätta in alla spel man lirat sen man sluta sist eller ska man starta ny... Anywho
De är samma sidor som jag använder så de kan jag rekomendera

Bruins - canadiens. Som du skrev har bruins skönt flyt atm, kross igår mot flyers, Montreal har fått ny tränare (eller ja, interim tränare som var assistant coach), är nog inte jättestor skillnad där. Montreal har några skador också : " For the Canadiens, Travis Moen missed Saturday's game while Andrei Markov (knee), Ryan White (sports hernia), Scott Gomez (groin), and Brian Gionta (lower body) are all on IR. "
Nu kan jag inte jättemkt om Montreal men vad jag har sett är Price deras bäste spelare och spelar han o Thomas så är U4.5 @2.30 lockande, för U5.5 @1.67 känns inte värt det i och med vad boston kan producera.

Finns inget som säger att Bruins förlorar denna igentligen men oddset är lite lågt imo @1.83 för rak.

Lite trends från http://www.covers.com/pageloader/pag..._trends_1.html

Canadiens are 4-0 in their last 4 road games vs. a team with a home winning % of greater than .600.
Bruins are 12-2 in their last 14 after allowing 2 goals or less in their previous game.
resten får ni titta själva.

usch va mkt det blev ^^ Se hur många mer av kvällens matcher jag orkar skriva något om :P
by the by, är ingen pro rekare så allt jag skrivit kan vara skit och onödigt för er, men det är ungerfär detta jag brukar kolla på + lite andra saker. Hoppas det uppskattas
rubbadrools är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 16:15   #4
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 75
Sharp$: 228
Standard

Tänker inte skriva mycket om LA - Leafs men:
Båda lagen vill komma igång igen, leafs efter tung 5-3 förlust mot canucks och LA efter en sorglig 8-2 förlust mot detroit. LA saknar Mike richards fortfarande och rent statistiskt sätt ser det ut som dom lirat bättre med honom än utan iaf Kvällens lir för matchen är

U5.5 @1.83 då LA's offensiv är dåligt atm och Jonathan Quick (with the exception of the 8-2^^) som är så pass bra (igen bara imo).

Oilers - Wings
Det är inte mycket som går fel för wings atm och inför den här matchen så är det ännu mindre... 8-2 vinst sist, ligger på en 7game win streak mot oilers. Självförtroendet på topp?
1 vinst på 6 senaste för oilers. En varningsflagga kan vara att Wings inte är dom bästa borta, men tror inte det har betydelse inför kvällens match...

by the by så enligt betsafe statistik har wings vunnit 13 av de senaste 20 möten , 6 av 20 har gått till SO där Oilers vunnit alla och 1 av 20 har edmonton vunnit i regulation.


wings @2.00 på rak är givet och taget för kvällen imo
och U5.5 @ 1.83 på LA - Leafs
rubbadrools är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 16:56   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 37
Sharp$: 260


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag är lite inne på Minnesota Wild moneyline till ca 2.7. Vancouver tycker jag är väldigt ojämna och Wilds är verkligen inget dåligt lag.
lordhenrik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 17:06   #6
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 90
Sharp$: 136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lordhenrik Visa inlägg
Jag är lite inne på Minnesota Wild moneyline till ca 2.7. Vancouver tycker jag är väldigt ojämna och Wilds är verkligen inget dåligt lag.
Aa är också inne på den. Väldigt högt odds på ett lag som trots allt ligger 2a i western conference. De har dock en liten svacka nu med 3 förluster i rad. Canucks är som du säger väldigt ojämna så 2.7 är ändå spelvärt enligt mig!
hultmaniac är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 17:46   #7
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 75
Sharp$: 228
Standard

Kolla skadelistan på minnesota så kanske ni ändrar er
rubbadrools är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 18:14   #8
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 55
Sharp$: 396


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad tror ni om Dallas - Anaheim?

Dallas rak @ 2.00

Dallas -1.5 @ 3.05
vallekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 18:29   #9
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 75
Sharp$: 228
Standard

Av kvällens matcher skulle jag inte betta på den matchen... känns som dom är på ungefär samma nivå förutom att annaheim har perry,gretzlaf och bobby. medans dallas verkar ha fått en stabil målvakt, bachman , till skillnad från annaheims målvakter ^^

Men jag antar att dallas har fördel med tanke på att dom har bättre målvakt... Skulle dock ändå inte satsat på denna matchen.
rubbadrools är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 18:39   #10
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Tror det är hög tid för Bachman att göra bort sig nu. Han var dålig i AHL tidigare denna säsongen (3.13 GAA .887 SV% på 15 AHL-matcher) och jag tror inte ett steg upp i nivå skulle göra honom bättre. Är imponerad av det han gjort hittills, men det är inte hållbart.

Frågan är bara när Ducks ska börja leva upp till sin potential.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 18:53   #11
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 75
Sharp$: 228
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Tror det är hög tid för Bachman att göra bort sig nu. Han var dålig i AHL tidigare denna säsongen (3.13 GAA .887 SV% på 15 AHL-matcher) och jag tror inte ett steg upp i nivå skulle göra honom bättre. Är imponerad av det han gjort hittills, men det är inte hållbart.

Frågan är bara när Ducks ska börja leva upp till sin potential.
Tänker på exakt samma banor
rubbadrools är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 19:42   #12
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 55
Sharp$: 396


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Okej, tack för tipsen. Kanske avstår från Dallas nu.
Är lite orolig över Detroit matchen däremot med tanke på att dom spelar borta.

Var inne på Colorade - Philly Ö 5.5. Tror oddset låg på 1.76.
Det spelet känns bäst ikväll för min del. Inte det bästa oddset dock.
vallekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 06:46   #13
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 75
Sharp$: 228
Standard

Ursäkta att jag avrådde dig från Dallas, men står fast i att den matchen hade kunnat gå hursomhelst gick bra i övrigt tyckte jag hur gick det för er?
rubbadrools är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 11:38   #14
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 55
Sharp$: 396


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Heheh ingen fara.
Fick in Kings ML.
Colorado - Philly Ö 5.5 gick dock inte in. Trodde på fler mål där.

Fler matcher inatt, blir att analysera lite senare.
vallekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td