Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-20, 20:26   #1
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

NHL 20/12


NHL (Internationell)
2011-12-21 01:05: New Jersey Devils vs New York Rangers
2011-12-21 01:05: Washington Capitals vs Nashville Predators
2011-12-21 01:35: Florida Panthers vs Phoenix Coyotes
2011-12-21 01:35: Ottawa Senators vs Buffalo Sabres
2011-12-21 01:35: Pittsburgh Penguins vs Chicago Blackhawks
2011-12-21 02:35: Winnipeg Jets vs New York Islanders
2011-12-21 03:05: Calgary Flames vs Minnesota Wild

Kom hem nu och såg till min fasa att ingen tråd fanns uppe. Det får jag ändra på. Inte läst på något ännu, men feeling för Nashville och Wild som bortalag.

Påminnelse om forumets riktlinjer för "dagens"-trådar.

Citat:
  • Det är tillåtet att efterfråga andras synpunkter på en match.
  • Kommentera eller motivera varför ni tror eller inte tror på ett lag.
  • Inga inlägg med endast spel eller oneliners. Tex "Jag kommer att spela på Barcelona idag." är inget inlägg som någon annan kan dra nytta utav. Utan den gör sig bäst i ditt spreadsheet.
  • Vill ni tacka, visa att ni rygga eller visa uppskattning för någon annans inlägg, ge Sharp$.
  • Har ni ett spelförslag/REK att ge, tryck då på "Svara med REK"-knappen som finns i toppen eller starta en ny tråd.
  • Efterhandssnack samt att diskutera resultat/matchbild/andras kommentarer efter matchens slut är tillåtet. Vill ni göra det under matchens gång så har vi en livechat för det.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 22:10   #2
 
Valleyos avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 240
Sharp$: 4120
Standard

Preds matchar Lindbäck plus att oddset har droppat en hel del under dagen även om jag hade samma magkänsla som dig innan. Det känns som att det kan bli en tight tillställning som kan gå åt vilket håll som helst.

Wild går back-to-back och har en ganska diger skadelista, så dem avstår i varje fall jag.

Jag är lite nyfiken på hur många av Pens Questionable som kommer spela, är de flesta borta så är man ganska tunna speciellt på blålinjen. Litet minus för Blackhawks att man har den numera stabile Emery i kassen, men jag har svårt att lita på honom av historiska skäl. Går oddset upp några hack till på Hawks så kommer dem troligen att spelas.

Senast redigerad av Valleyo den 2011-12-20 klockan 22:33.
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 22:35   #3
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 90
Sharp$: 136
Standard

Vad säger ni om Winnipeg hemma mot NY Islanders? Starkt hemmalag mot ett dåligt bortalag? Jets har inga skadeproblem heller
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
celem (+5)
hultmaniac är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 22:50   #4
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hultmaniac Visa inlägg
Vad säger ni om Winnipeg hemma mot NY Islanders? Starkt hemmalag mot ett dåligt bortalag? Jets har inga skadeproblem heller
Min kunskap om NHL är lika med noll men jag kollade upp lite enkel statistik och la ett freebet på Jets RL. Så det är bara till att fadea mig!
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 22:57   #5
 
AdamSmiths avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 64
Sharp$: 236

Streak NHL
Stats: 54 - 53 - 0
ROI: 114.52%
Vinstprocent: 50.47%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hultmaniac Visa inlägg
Vad säger ni om Winnipeg hemma mot NY Islanders? Starkt hemmalag mot ett dåligt bortalag? Jets har inga skadeproblem heller
Winnipeg känns hetare men de har Little borta vilket måste anses vara ett skadeproblem. Helt klart för lågt odds för att vara spelvärt.
AdamSmith är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 23:20   #6
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Har många individer med dåliga kunskaper/minus i sitt sheet tipsat om ett spel så brukar det ibland fungera att spela på motsatsen. Med tanke på att halva R&K-planket rekat Jets, spec. R.Baggio, så är jag sugen på Islanders.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 23:23   #7
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Har många individer med dåliga kunskaper/minus i sitt sheet tipsat om ett spel så brukar det ibland fungera att spela på motsatsen. Med tanke på att halva R&K-planket rekat Jets, spec. R.Baggio, så är jag sugen på Islanders.
Helvete! Alltså baserar han sina spel på lika lite fakta som mig
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 23:25   #8
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellgren Visa inlägg
Helvete! Alltså baserar han sina spel på lika lite fakta som mig
Satt på ett spel häromdagen som jag ångrade mig över mer och mer desto senare det blev, när jag sedan såg att Baggio rekade det så tänkte jag bara FML. Utgång? Förlust med stor marginal.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-21, 04:22   #9
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Vad var det jag sa. Isles vann. Många på R&K satt utöver Jets även på Ö 5.5 i den mathen och jag själv U6, efter mindre än halva matchen var det 2-2 och de började förbereda sig att hämta hem sin vinst, jag på förlust. Matchen slutar 2-2..

Alltså det är helt sjukt hur många spel de lyckas jinxa på R&K-planket. Har Baggio någonsin satt ett enda spel? Ska fan spela emot honom resten av mitt liv för att bli ekonomisk oberoende.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-21, 12:41   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 37
Sharp$: 260


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Vad var det jag sa. Isles vann. Många på R&K satt utöver Jets även på Ö 5.5 i den mathen och jag själv U6, efter mindre än halva matchen var det 2-2 och de började förbereda sig att hämta hem sin vinst, jag på förlust. Matchen slutar 2-2..

Alltså det är helt sjukt hur många spel de lyckas jinxa på R&K-planket. Har Baggio någonsin satt ett enda spel? Ska fan spela emot honom resten av mitt liv för att bli ekonomisk oberoende.
Det första jag gör innan jag ryggar ett räntespel är att kolla vad grabbarna på R&K har rekat... Borde typ stå med i spelskolan här på sharps.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+2)
lordhenrik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-21, 13:53   #11
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 75
Sharp$: 228
Standard

haha!
rubbadrools är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-21, 18:22   #12
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Vad var det jag sa. Isles vann. Många på R&K satt utöver Jets även på Ö 5.5 i den mathen och jag själv U6, efter mindre än halva matchen var det 2-2 och de började förbereda sig att hämta hem sin vinst, jag på förlust. Matchen slutar 2-2..

Alltså det är helt sjukt hur många spel de lyckas jinxa på R&K-planket. Har Baggio någonsin satt ett enda spel? Ska fan spela emot honom resten av mitt liv för att bli ekonomisk oberoende.

Tur det var ett freebet...
Helt otroligt egentligen! Jag tänker alltså som en RoK:are
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-21, 20:22   #13
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

2/2 i natt. Hann aldrig posta dem dock, sorry sorry. Ny natt, ska posta strax om jag hinner, såvida ingen annan gör det :-)
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td