Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-05, 12:34   #1
 
Selan92s avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 83
Sharp$: 1068
Standard

Nhl - kvällsmatcher 5/2


Kvällens matcher:

Washington - Boston
Rangers - Philadelphia
Devils - Pittsburgh
Montreal - Winnipeg


Washington mot boston är en svår match där caps kommer från en 3-0 seger och boston har trubbel med målskyttet. Boston står som favoriter men jag väljer ändå att tippa på Washington ML här.

Rangers mot flyers känns som den säkraste matchen ikväll där rangers är klara favoriter med king henrik i målet som leder målvaktsligan på fina 93% och flyers får aldrig in mer än högst kanske 2 puckar om henke har en normal dag på jobbet. Flyers har inte vunnit en enda match mot rangers och kollapsade igår mot devils med 6-4. Spelar ML rangers men även en på fulltid.

Devils mot pens är intressant där devils verkar vara i god målform då dom kommer med 3 segrar i ryggen där de gjort 4,5 och 4 mål. Men släpper även in en del bakåt och jag tycker tycker inte att varken brodeur eller hedberg imponerar särskilt mycket. De känns inte alls säkra. Pens tog en grym 2-1 seger borta mot boston igårkväll och fleury ser riktigt het ut. Känns som en 50-50 match men jag har en känsla av att Devils kommer att komma ut lite med skridskorna på hyllan och finns risk att pens får in en eller ett par snabba i början och då tror jag pens blir nummret för stort och väljer att spela Pens ML här.

Montreal mot Winnipeg är en match där Montreal är favoriter och ska vinna men har förlorat 3 senaste matcherna och verkar inte riktigt vara i form mendans winnipeg har vunnit 2 av 3 senaste och brukar ofta kunna överraska och skrälla som stora underdogs. Därför väljer jag ändå att satsa på jets här som underdogs på ML.

Kom gärna med synpunkter och eventuella invändningar

Senast redigerad av Selan92 den 2012-02-05 klockan 12:41.
Selan92 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-05, 14:11   #2
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 43
Sharp$: 240
Standard

Rangers-Flyers

Det är möjligt att jag är färgad för att jag följer Flyers men jag väljer att spela på Flyers ML till över två ggr pengarna. Anledningarna till det är att:

- Flyers avslutade matchen mot Devils med att vinna 3:e perioden med 4-0 (såg riktigt bra ut spelmässigt).

- förlust i WC samt de två övriga matcherna talar för revanschlust i Flyerslägret. Denna match har stark derbykaraktär och Flyers vill verkligen spräcka säsongens förlustnolla mot NYR. Tror trenden bryts inatt.

- Rangers har inte övertygat spelmässigt på sistone och Henke måste förr eller senare hane dålig kväll.

I övrigt tror jag på en målsnål match och sätter en liten peng på under 4,5 mål.
Sangque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-05, 15:47   #3
 
krigarNs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 51
Sharp$: 551

Kapitel II (avslutad)
Stats: 286 - 388 - 21
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 42.43%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sangque Visa inlägg
Rangers-Flyers

Det är möjligt att jag är färgad för att jag följer Flyers men jag väljer att spela på Flyers ML till över två ggr pengarna. Anledningarna till det är att:

- Flyers avslutade matchen mot Devils med att vinna 3:e perioden med 4-0 (såg riktigt bra ut spelmässigt).

- förlust i WC samt de två övriga matcherna talar för revanschlust i Flyerslägret. Denna match har stark derbykaraktär och Flyers vill verkligen spräcka säsongens förlustnolla mot NYR. Tror trenden bryts inatt.

- Rangers har inte övertygat spelmässigt på sistone och Henke måste förr eller senare hane dålig kväll.

I övrigt tror jag på en målsnål match och sätter en liten peng på under 4,5 mål.
Jag är inne på samma spår. Spelar Flyers ML till fina 2.56 hos pinnacle.
krigarN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-05, 22:54   #4
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 43
Sharp$: 240
Standard

Aj då. Bara bryta ihop och komma igen...
Sangque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td