Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-05, 06:26   #1
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

NHL 5/3


Uppe med tuppen så why not...

NHL (Internationell)
2012-03-06 01:05: Pittsburgh Penguins vs Phoenix Coyotes Finns skrällvärde på Phoenix?
2012-03-06 02:05: Winnipeg Jets vs Buffalo Sabres Gillar deras chanser
2012-03-06 04:05: Anaheim Ducks vs Edmonton Oilers Sugen pga odds. Oilers är bra i Anaheim.

Härligt när det inte är så många matcher på schemat, eller vad säger ni?

Buffalo Sabres (14-16-1 A) @ Winnipeg Jets (20-10-4 H)

#11 Sabres har två poäng upp till strecket, där # 8 Jets har slagit läger och nu möts de alltså i Winnipeg för andra gången den här säsongen. Två av tre möten har gått till Jets och senast vann de med 4-1 på hemmais. Får vi se ett revanschlystet Sabres som fortsätter sin vinnande trend?

Man kan väl inte säga annat än att Sabres gjort ett bra jobb de senaste matcherna. 3-0 än så länge under road-trippen, varav två shutouts är inte illa. Mycket tack vare Miller som de senaste fem ligger på .955,8% Save. Frågan är om han står i kväll.

Inget spel placerat ännu, men lutar åt Sabres om oddsen tillåter. Funderar vidare under dagen och återkommer som vanligt.

Lite siffror:
Spoiler:
Sabres are 6-1 in their last 7 overall.
Sabres are 6-2 in their last 8 road games.
Sabres are 2-8 in the last 10 meetings in Winnipeg.
Jets are 12-5 in their last 17 games as a home favorite.
Home team is 5-1 in the last 6 meetings.


Påminnelse om forumets riktlinjer för "dagens"-trådar.

Citat:
  • Det är tillåtet att efterfråga andras synpunkter på en match.
  • Kommentera eller motivera varför ni tror eller inte tror på ett lag.
  • Inga inlägg med endast spel eller oneliners. Tex "Jag kommer att spela på Barcelona idag." är inget inlägg som någon annan kan dra nytta utav. Utan den gör sig bäst i ditt spreadsheet.
  • Vill ni tacka, visa att ni rygga eller visa uppskattning för någon annans inlägg, ge Sharp$.
  • Har ni ett spelförslag/REK att ge, tryck då på "Svara med REK"-knappen som finns i toppen eller starta en ny tråd.
  • Efterhandssnack samt att diskutera resultat/matchbild/andras kommentarer efter matchens slut är tillåtet. Vill ni göra det under matchens gång så har vi en livechat för det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joemag (+3)

Senast redigerad av nausea den 2012-03-05 klockan 07:47.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 06:43   #2
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Phoenix Coyotes (16-11-5) @ Pittsburgh Penguins (20-8-2 H)

Det går bra för Pens just nu och med fem raka och (8-2-0) så är de ligans formstarkaste lag. Malkin är het och jag säger för själv: Crosby who?

Coyotes har två raka torsk, varav en förlust mot topplaget Columbus. Inget att skämmas över där inte. Egentligen är man ett bra lag, som nyligen var väldigt formstarkt. Man är dock fortfarande (7-2-1) vilket inte är skit på något sätt. Månaden kunde börjat på ett bättre sätt, men jag tror de vänder detta snart. Om de lyckas göra detta mot Pens, är en annan fråga. Det blir svårt.

Tror på Pens, men hittar inget spel som lockar. Avstår förmodligen eller letar efter någon team-total om oddsen är dugliga.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 08:54   #3
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Natten var ju rolig och tråkig, Dallas fixade biffen men ottawa svek.

Coyotes är intressant till de oddsen, dock finns det ju skäl till att oddsen ligger där de ligger. Pens är riktigt heta och jag spelar inte emot dem för tillfället. Avstår nog den.

Den match jag finner mest intresse i är Ducks - Oilers. Lite spontant känns ett överspel inte helt oävet, men då bör Dubnyk stå för oilers. Ingen confirmed än. Ska fundera vidare under dagen!
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 10:32   #4
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 5
Sharp$: 54
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nausea Visa inlägg
Phoenix Coyotes (16-11-5) @ Pittsburgh Penguins (20-8-2 H)

Det går bra för Pens just nu och med fem raka och (8-2-0) så är de ligans formstarkaste lag. Malkin är het och jag säger för själv: Crosby who?

Coyotes har två raka torsk, varav en förlust mot topplaget Columbus. Inget att skämmas över där inte. Egentligen är man ett bra lag, som nyligen var väldigt formstarkt. Man är dock fortfarande (7-2-1) vilket inte är skit på något sätt. Månaden kunde börjat på ett bättre sätt, men jag tror de vänder detta snart. Om de lyckas göra detta mot Pens, är en annan fråga. Det blir svårt.

Tror på Pens, men hittar inget spel som lockar. Avstår förmodligen eller letar efter någon team-total om oddsen är dugliga.
Vill inte komma och vara dryg såhär i mitt första inlägg, men topplag och Columbus i samma mening rimmar inte riktigt :P

Vid en första anblick så säger man ju pens rakt av, men vid närmare eftertanke är jag inte så säker. Malkin är tokhet och pens känns gedigna. Deras 2-1-2 i spelet utan puck sitter och man vinner mycket puckar runt egen blå vilket kan straffa Pheonix utan många ordinare backar(?) om min info stämmer.

Pheonix lär å andra sidan sälja sig dyrt, hemma och en 3e plats att försvara med okej form 7-2-1.

Bra försvarsspel och två bra målvakter (om Smith står vilket jag förutsätter) så luktar det underspel i mina borrar. Vad tror ni?
hockeycoach är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 10:35   #5
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Ber om ursäkt om min ironi inte var tydlig nog ;-)
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 10:41   #6
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hockeycoach Visa inlägg
Vill inte komma och vara dryg såhär i mitt första inlägg, men topplag och Columbus i samma mening rimmar inte riktigt :P

Vid en första anblick så säger man ju pens rakt av, men vid närmare eftertanke är jag inte så säker. Malkin är tokhet och pens känns gedigna. Deras 2-1-2 i spelet utan puck sitter och man vinner mycket puckar runt egen blå vilket kan straffa Pheonix utan många ordinare backar(?) om min info stämmer.

Pheonix lär å andra sidan sälja sig dyrt, hemma och en 3e plats att försvara med okej form 7-2-1.

Bra försvarsspel och två bra målvakter (om Smith står vilket jag förutsätter) så luktar det underspel i mina borrar. Vad tror ni?
Tror du missade Nauseas ironi angående Columbus

Överspelet har varit dominerande i Pens senaste och med en glödhet Malkin och ett pens som snittat 4.6 mål de senaste 5 vill jag nog inte spela underspel. Dock två bra målvakter så nån målfest a la Philly - Jets är väl inte att vänta. Jag funderar mer och mer på överspelet men ska fundera vidare över dagen. För övrigt spelar Pens hemma, och inte Phoenix

Välkommen föresten!

Senast redigerad av Vurpan den 2012-03-05 klockan 10:42.
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 11:23   #7
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 5
Sharp$: 54
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vurpan Visa inlägg
Tror du missade Nauseas ironi angående Columbus

Överspelet har varit dominerande i Pens senaste och med en glödhet Malkin och ett pens som snittat 4.6 mål de senaste 5 vill jag nog inte spela underspel. Dock två bra målvakter så nån målfest a la Philly - Jets är väl inte att vänta. Jag funderar mer och mer på överspelet men ska fundera vidare över dagen. För övrigt spelar Pens hemma, och inte Phoenix

Välkommen föresten!
Och jag ber såklart om ursäkt att jag är så jävla trött att jag inte kunde se ironin i det. Självfallet är det så, genialt när man läser det igen. Hoppas ni kan förlåta mig

Ja visst är det så, pens spelar såklart hemma. Jag som är snurrig...

Tror på det rackarns underspelet trots allt. Tror inte Pheonix mäktar med mer än 1, max 2 mål och att Malkins grabbar gör max 3 i en tajt och tuff match med som sagt bra målvakter. Men jag kan ha fel, det har jag ofta i mitt yrke... Men jag är man nog att stå för dem :P
hockeycoach är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 19:33   #8
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Blir inte sugen på något spel alls i dag. Avstår.

Lycka till, till er andra
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-05, 21:14   #9
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Skåneland
Inlägg: 66
Sharp$: 848

Alla spel våren 2013
Stats: 238 - 210 - 39
ROI: 110.23%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Jag har klurat på dagens matcher och jag kan inte låta bli att spela Pittsburgh till 2 gånger pengarna. Precis som ni säger så spelar Pittsburgh riktigt bra hockey för närvarande och på hemmais mot ett Phoenix som har svajat de senaste matcherna så tror jag att det blir seger.
thesaints är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td