Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-12, 06:48   #1
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

NHL 12/3


NHL (Internationell)
2012-03-13 00:05: Buffalo Sabres vs Montreal Canadiens Tror på målsnålt
2012-03-13 02:05: Colorado Avalanche ML vs Anaheim Ducks
2012-03-13 02:35: Edmonton Oilers vs San Jose Sharks Spelbolagen ger runt 1.750 ML Sharks, vilket jag inte begriper riktigt. De spelar riktigt uselt just nu.
2012-03-13 03:05: Phoenix Coyotes ML vs Nashville Predators Gillar Coyotes till 2.00 med Smith i kassen.

ROI och Win% har minskat stadigt och långsamt den senaste tiden, men skam den som ger sig. Har ni tips så tar jag dem gärna. Även om jag bettar med växelpengar, så tar jag det på blodigt allvar och vill givetvis bli bättre.

Montreal Canadiens (15-17-2 A) @ Buffalo Sabres (17-11-7 H)

#15 Canadiens har vunnit två raka, varav en 4-1 seger i Vancouver. Man har så vitt jag vet ingen chans (åtminstone realistisk) till play-offs, men segern mot Nucks är givetvis stark och visar att Montreal faktiskt kan. Om de vill.

#10 Sabres har fyra poäng upp till #8 Capitals (som nu vunnit tre raka) och är i högsta grad med och slåss om en slutspelsplats. Man är också medveten om att man måste börja spela stabilt och vinna matcher, då Caps/Sens/Devils ligger ovanför och spelar bra. Det kommer blir svårt för Sabres, men det går. Helt klart.

Lagen emellan har möts fyra gånger. Tre i Montreal, där Sabres vunnit samtliga. Den senaste i Buffalo, där Canadiens vann. Detta blir alltså det femte mötet av sex, den här säsongen.

Skador i laget då? Sekera (D), Hecht (C/LW), McCormick (C/RW) och Vanek (C) borta för Buffalo. Vanek är väl den som sticker ut mest av dessa, då han är #2 poängmässigt för Sabres. Kan komma till spel i kväll. Förutom Gionta (C) så är Diaz (D), Blunden (RW), Darche (LW), Desharnais (C) och Moen (LW/RW) borta för Habs. Desharnais är kanske Habs viktigaste spelare den här säsongen, om ni frågar mig. Givetvis ett minus där för Montreal.

Oddsen på Buffalo (just nu ML @ 1.645) lockar inte mig det minsta. Vet inte riktigt vart jag har Montreal. Med två raka kan de mycket väl överraska och agera spoiler. Lagen möts ofta och känner till varandra väl. Canadiens ML @ 2.430 erbjuds för tillfället på Pinnacle Sports och är inte helt otänkbart.

Spoiler:

Canadiens are 1-6 in the last 7 meetings.
Sabres are 4-0 in their last 4 home games.
Sabres are 8-3 in their last 11 overall.
Canadiens are 3-7 in their last 10 overall.
Under is 4-1 in the last 5 meetings in Buffalo.


Man kan kanske fråga sig varför någon skriver om en match de inte spelar på, men jag tycker att det bästa spelet är oftast att inte spela alls.

...eller ja. Det är så jag vill tänka. Ska bara börja agera efter det tänket med
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vurpan (+3), joemag (+1), Shell Peppe (+2)

Senast redigerad av nausea den 2012-03-12 klockan 21:09.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-12, 14:02   #2
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 18
Sharp$: 182
Standard

Gillar Preds till 2.55 rak men även ml till 1.9, Preds saknar bara Kevin Klein medans Coyotes saknar Hanzal, Chipchura och Schlemko. Visst Coyotes vann senast mot ett annat "krislag" men nu kommer ett av nhl starkaste lag på besök och jag ska visserligen invänta målvakterna men står Rinne har jag svårt att se coyotes klara av det här.
Hantzy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-12, 19:49   #3
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Anaheim Ducks (18-14-2 A) @ Colorado Avalanche (20-15-1 H)

Avalanche kommer stärkta ifrån en seger mot Oilers och fortsätter att jaga playoff. Ducks har två raka torsk och har inte längre en realistisk chans till slutspel. Även om det är fullt möjligt. Man måste dock ha en del hjälp från andra lag och som Ducks ser ut nu, så håller det inte. Lägg även till att Perry är questionable inför kvällens möte och att de inte riktigt lyckas prestera på bortais. Bådar inte alls bra. Varlamov confirmed för Avs och han har spelat bra den senaste tiden. Han stod senaste mot ankorna och räddade 27 av 28 skott (.964%)

Senast lagen möttes så var i Colorado, där hemma laget vann med 4-1. Avs har vunnit två av tre möten under säsongen, men Ducks är 6-1 de senaste sju i Colorado.

Spoiler:
Avalanche are 6-2 in their last 8 home games.
Ducks are 0-4 in their last 4 road games.
Ducks are 5-21 in their last 26 games as a road underdog.
Ducks are 20-7 in the last 27 meetings.


Vill tro att Avs fixar detta trots att siffrorna menar på att Ducks har goda chanser. Och det har de väl. Det är trots allt NHL och mycket kan hända, men till 1.847 testar jag ML Avs.

nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-12, 20:56   #4
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hittar inget som känns riktigt gjutet idag. Lite inne på Montreal men känns inte helt hundra..
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-12, 20:57   #5
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vurpan Visa inlägg
Hittar inget som känns riktigt gjutet idag. Lite inne på Montreal men känns inte helt hundra..
Nej, det är bra svårt att hitta "säkra" kort

Gillar oddsen på Habs. Vågar dock inte spela på det mötet. Kan tänka mig målsnålt, med mycket offensivt på skadelistan.

Senast redigerad av nausea den 2012-03-12 klockan 21:08.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-12, 21:12   #6
 
joemags avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 383
Sharp$: 731

Elitserien 12/13
Stats: 88 - 78 - 15
ROI: 104.08%
Vinstprocent: 53.01%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nausea Visa inlägg
Nej, det är bra svårt "säkra" kort

Gillar oddsen på Habs. Vågar dock inte spela på det mötet. Kan tänka mig målsnålt, med mycket offensivt på skadelistan.
Har du sett att Budaj står i mål och han har 90 i räddningsprocent och förlorat 6 matcher och enbart vunnit två i år. Price har 91.5 i räddningsprocent, jag tror det gör en liten skillnad och spelar Buffalo därför och med den motiveringen du skrev
joemag är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-13, 05:58   #7
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Tydligen så spelade Desharnais för Habs trots allt.

1/2 för natten. Avs höll, Coyotes förlorade på straffar. Så klart!
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td