Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-21, 15:38   #16
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av isbjorn Visa inlägg
Detta leder ingenstans. Vill du kalla de kross så kalla de kross. Det är okej för mig. Du får min tillåtelse. Du vann.
Vem har sagt att jag vann vill bara veta vrf det inte kan vara kross? Då du verkar ha bättre koll än mig på NHL så borde du väl kunna ge mig ett svar. Jag är inte ute efter att trolla vill bara ha ett svar. Jag menar jag kan mkt väl ha så in i helvetes fel i det som jag skriver och om det skulle vara så är det inget problem för mig. Svara om du vill, det blir mitt sista inlägg i tråden som handlar om nåt annat än nattens matcher.

Har väl för mkt fotbollstänk inom mig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KungKlave (+10)

Senast redigerad av kusagwa den 2013-01-21 klockan 15:47.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 15:42   #17
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Tydlig klasskillnad är ett bättre ordval om vi ska vara petiga
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1)
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 15:46   #18
Franzen Buttboy
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Klart det kan vara kross för vissa personer. Tycker dock man förenklar allting när man använder extrema ord för att motivera sina spel. Speciellt när man uppenbarligen inte har någon koll på hur matchen såg ut. 4-1 kom tex med 2.1 kvar av matchen. 3-1 gjorde man med åtta minuter kvar av matchen. Så stora delar av matchen har de varit helt jämnt.

Försöker skapa en liten djupare diskussion än "Jets blev krossade senast, Bruins vann mot Rangers....lätt Bruins vinst -1.5!"

Om du vill ha ett exempel på kross så kolla St Louis v Detroit och utgå från den i fortsättningen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+5), Serben (+5)
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 15:49   #19
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av isbjorn Visa inlägg
Klart det kan vara kross för vissa personer. Tycker dock man förenklar allting när man använder extrema ord för att motivera sina spel. Speciellt när man uppenbarligen inte har någon koll på hur matchen såg ut. 4-1 kom tex med 2.1 kvar av matchen. 3-1 gjorde man med åtta minuter kvar av matchen. Så stora delar av matchen har de varit helt jämnt.

Försöker skapa en liten djupare diskussion än "Jets blev krossade senast, Bruins vann mot Rangers....lätt Bruins vinst -1.5!"

Om du vill ha ett exempel på kross så kolla St Louis v Detroit och utgå från den i fortsättningen.
Utmärkt svar. Tar på mig den lilla dumstrutten, tänker för mkt i fotbollsbanor det är det som är mitt stora problem.

Senast redigerad av kusagwa den 2013-01-21 klockan 15:55.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 16:04   #20
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1397899



St Louis körde över Detroit senast och verkar ha fortsatt på den vägen de gick förra året. Tycker inte att 3 mål borta mot ett Nashville som känns segare än nånsin ska vara några problem. Många målskyttar och offensivt duktiga i St Louis.

Nashville brukar ju vanligtvis vara ett grindlag som spelar tajt, mycket 3-1, 2-1 osv. Tror dock på ett rejält bakslag iår. Rinne kommer nog fortsätta spela bra men jag har en känsla av att preds brunkare inte riktigt kommer hinna med blueslirarna. Result = PP och där har St Louis 2 riktigt bra kedjor med bra QB-backar i Pietrangelo och Shattenkirk. Gjorde 3 mål i PP mot Detroit i lördags.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DD (+1)
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 16:13   #21
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

En prop på denna unge herre torde också vara ett bra spel i afton om oddset tillåter naturligtvis.

http://www.youtube.com/watch?v=c-u5C12ke1s

2x degen hos betsson på över 0.5, värt en liten tvpeng.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+1)

Senast redigerad av Shell Peppe den 2013-01-21 klockan 16:17.
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 16:17   #22
 
Serbens avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 38
Sharp$: 692
Standard

Sorry för ordvalet, bättring till nästa gång.
Men 4-1 hemma när det är premiär är lite av en "kross" för mig.
__________________
Kosovo is Serbia
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+3)
Serben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 16:27   #23
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
En prop på denna unge herre torde också vara ett bra spel i afton om oddset tillåter naturligtvis.

http://www.youtube.com/watch?v=c-u5C12ke1s

2x degen hos betsson på över 0.5, värt en liten tvpeng.
Tycker du ska klämma dit lite till om du kan, värt mer än en liten TV-peng, enligt mig då så klart. Har själv lirat 7/10 units på just det spelet.
Var riktigt bra för Vladimir att få lira en halv säsong i KHL och han verkar onekligen vara helt mogen för NHL nu av att döma från debuten. Definitivt en god utmanare till Calder Trophy!
En assist ska väl kunna slinka med i poängprotokollet när Blues är favs, samtidigt imponerade tydligen hela kedjan med McDonald-Steen-Tarasenko.
Hade nog spelat han ned till 1.85-1.90, inte riktigt säker på hur lågt jag värderar han
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+3)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 16:28   #24
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Skåneland
Inlägg: 66
Sharp$: 848

Alla spel våren 2013
Stats: 238 - 210 - 39
ROI: 110.23%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Jag spelade Boston till 1.91 ho Bwin tidigt för det tycker jag var ett spelvärt odds. Boston är ett riktigt starkt lag som imponerade i lördags och hade inte Lundqvist i Rangers-målet varit så bra så hade det blivit kross där.

Winnipeg var inte mycket sämre än Ottawa men Ottawa gjorde heller ingen bra match. Dock är jag tveksam till att spela -1.5 till ett högre odds bara för att oddset på den raka ettan har sjunkit. Värdet försvinner ju oftast även på -1.5.

Summa summarum så tror jag på en Boston-seger men i denna liga kan vad som helst hända.

Lycka till!
thesaints är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 16:48   #25
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Tycker du ska klämma dit lite till om du kan, värt mer än en liten TV-peng, enligt mig då så klart. Har själv lirat 7/10 units på just det spelet.
Var riktigt bra för Vladimir att få lira en halv säsong i KHL och han verkar onekligen vara helt mogen för NHL nu av att döma från debuten. Definitivt en god utmanare till Calder Trophy!
En assist ska väl kunna slinka med i poängprotokollet när Blues är favs, samtidigt imponerade tydligen hela kedjan med McDonald-Steen-Tarasenko.
Hade nog spelat han ned till 1.85-1.90, inte riktigt säker på hur lågt jag värderar han

Se där ja Håller med, ett litet ass kommer han nog åtminstone få i afton. Men mer än en halv unit får va nog för mig. Han är trots allt rookie & serien är ung.
Sedan att jag sitter på Preds gör inte saken lättare.

Hur som helst BOL!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+3)
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 17:18   #26
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har också Boston rak den matchen ska ses!
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 17:41   #27
 
hetsarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 382
Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

Någon kunnig person här inne som vet varför man inte kan köpa NHL Gamecenter LIVE i Sverige och de andra nordiska länderna?
__________________
"Are you gonna bust somebody in their mouth!?"
hetsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 17:43   #28
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hetsarn Visa inlägg
Någon kunnig person här inne som vet varför man inte kan köpa NHL Gamecenter LIVE i Sverige och de andra nordiska länderna?
Kan tänka mig att det har att göra med Viasat och att de vill ha ensamrätt till nhl här så de kan kränga lite viaplay-abonnemang
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 17:45   #29
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Köp viaplay du kan därifrån gå vidare till Gamecenter, sjukt
prisvärt med
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+10)
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 17:59   #30
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 70
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Är lite småsugen på Tampa ML. Tampa vann hemma mot Caps med fina 6-3 samtidigt som Islanders förlorade hemma mot ett Devils som har tappat några bra spelare från förra säsongen med 1-2. Finns till ca 1.85 som högst atm.

Vad tycker ni om mina tankar angående Tampa?

Är för övrigt också inne på Boston -1.5.
Jag går All In på Tampa till 1.93@Pinnacle.

Tror stenhårt på Lightning! Men tänkt på att Islanders vunnit hemma mot tampa 3 senaste gångerna. Annars så var tampa helt sjuka i premiären och de bör ta NYI!
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td