Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-21, 18:04   #31
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 70
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Köp viaplay du kan därifrån gå vidare till Gamecenter, sjukt
prisvärt med
prisvärt och prisvärt... alla i hela värden förutom norden (som har viaplay) får hela säsongen genom gamecenter live för ca 320 kr. Och kan då använda gamcenter direkt på Xbox360. Viaplay tar 249 i månaden och resten av utbudet är pinsamt förutom PL och CL(med rätt kass hd stream). Viaplay via xbox är även det kasst.
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 18:05   #32
Franzen Buttboy
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av woland Visa inlägg
Jag går All In på Tampa till 1.93@Pinnacle.

Tror stenhårt på Lightning! Men tänkt på att Islanders vunnit hemma mot tampa 3 senaste gångerna. Annars så var tampa helt sjuka i premiären och de bör ta NYI!
Fy fan, med den motiveringen är det bara att köra! All in
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
surrelito (+5), Arch (+10), kusagwa (+5), oscar4122 (+5)
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 18:07   #33
 
Fozhos avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 170
Sharp$: 862
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av woland Visa inlägg
Jag går All In på Tampa till 1.93@Pinnacle.

Tror stenhårt på Lightning! Men tänkt på att Islanders vunnit hemma mot tampa 3 senaste gångerna. Annars så var tampa helt sjuka i premiären och de bör ta NYI!
själv tycker jag att gamla möten är helt ointressanta.
går bara på spelarna och formen
Fozho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 18:09   #34
 
entvå3s avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 11
Sharp$: 1362


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tänkte vara med denna säsong och tjöta lite och dela tankar kring ligan som förstör min dygnsrytm.

Ogiltigt spel-ID: 1397329


Rinne vs Halak (bekräftad)
Knep denna tidigt när jag såg att Blues öppnade som dog, hade inte räknat med det. Blues klickade och spelade riktigt bra mot ett mindre bra Detroit i sin öppningsmatch. Det är ett solit lag på alla positioner. Tarasenko är ett välbehövt tillskott till deras offensiv.
Det jag såg av Preds match imponerade inte jättemycket. Deras forwards såg aningen slöa ut, de saknar fortfarande ett rejält offensivt hot. Precis som förra säsongen.
Om Blues kan jobba vidare från där de slutade så tar de detta, men det blir nog tight. 2-1 kanske?

Ogiltigt spel-ID: 1397327


Nabokov (bekräftad) vs Lindbäck (bekräftad)
Islanders är mitt bogey team nr1, men jag gillar Tampa här.
Mot Devils fick Islanders inte mycket gjort offensivt och hölls till 19 skott på mål då Devils förde spelet de 2 första perioderna. Nabokov spelade stabilt i målet. Tampa har tillräckligt mycket fart för kunna utnyttja Islanders slöfotade backar.
Capuano är tillbaks i Islanders bås efter en njurstensoperation, se om det påverkar spelat något nämnvärt. Förra året vann Islanders båda hemmamötena med 5-1. Tampas offensiv borde kunna få till nätrassel mer än en gång ikväll och komma segrande ur kvällens möte.
Lecavalier spelar för övrigt sin 1000e match ikväll, alla spelade för Tampa Bay.

Ogiltigt spel-ID: 1397331


Scrivens vs Miller
Gillade vad jag såg från Sabres igår. De är lite större och elakare än förra året vilket känns som något de behövde fixa till och nu har gjort. PP't funkade riktigt bra, vilket inte riktigt var fallet förra säsongen. Vanek hade en imponerande kväll med 5 (2+3) pinnar.
Har inte sett något från Leafs, men från vad jag förstått så var det till stor del Scrivens och ett bra försvar som vann matchen. Man var tydligen riktigt täta i mittzonen. Scrivens har spelat bra i AHL och fortsatte med det i stora ligan. Samtidigt hade Miller lite problem med sina returer.
Känns som en målrik historia där Sabres drar det längsta strået.

Ogiltigt spel-ID: 1397332


Anderson (bekräftad) vs Theodore (bekräftad)
Spelar mycket på oddset här. Gillar dogs i början på säsongen.
Ottawa spelade inte jättebra i segermatchen mot Jets medans Florida vann mot Hurricanes efter att ha vunnit första perioden med 4-0, trots att man gav upp otroligt mycket skott. Det måste göras bättre. Theodore tog 41 av 42 skott och spelade riktigt bra.

Ogiltigt spel-ID: 1397333


Kiprusoff vs Hiller
Flames började bra och tog ledningen, men föll mot Sharks i sin premiär. Svagt spel framför egen kasse bidrog tydligen starkt till det, vilket Ducks förhoppningsvis kommer utnyttja. Såg inte matchen så kan inte säga så mycket om deras spel.
Ducks gjorde 7 mål mot Canucks och Selänne visade att gammal är äldst med 4 poäng. Fowler spelar igen efter att ha missat första matchen pga sjukdom.
Ducks har lite extra vila i benen och borde vara lite piggare och kunna spela jämnare över 60 minuter.

Inga jätteuppsatser, men det är svårt nu i början på säsongen.
BOL
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+2), woland (+5)
entvå3 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 18:12   #35
 
hetsarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 382
Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Köp viaplay du kan därifrån gå vidare till Gamecenter, sjukt
prisvärt med
Prisvärt är det ju inte. 249 kr per månad när Gamecenter LIVE kostar 50 USD för hela säsongen.
__________________
"Are you gonna bust somebody in their mouth!?"
hetsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 18:24   #36
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hetsarn Visa inlägg
Prisvärt är det ju inte. 249 kr per månad när Gamecenter LIVE kostar 50 USD för hela säsongen.
Allt är relativt, tydligen har dom höjt jag pyntar dock fortfarande 199kr i månaden för hela NHL säsongen ink slutspel. Då får jag även med Premier League, Hockey allsvenskan, F1 & alla stora mästerskap i golf plus Viasats tv & ett hyfsat filmutbud om jag skulle vara på det humöret. Abbonemmanget kan även sägas upp när som helst. Tycker då jag är prisvärt.
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 18:25   #37
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 70
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av isbjorn Visa inlägg
Fy fan, med den motiveringen är det bara att köra! All in
Jaja du är säkert nervös för ditt Islanders spel bara...
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 18:38   #38
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 70
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fozho Visa inlägg
själv tycker jag att gamla möten är helt ointressanta.
går bara på spelarna och formen
Ja helt ointressant är det definitivt inte. Men jag är med dig truppen och formen avgör även för mig.
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 18:44   #39
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Allt är relativt, tydligen har dom höjt jag pyntar dock fortfarande 199kr i månaden för hela NHL säsongen ink slutspel. Då får jag även med Premier League, Hockey allsvenskan, F1 & alla stora mästerskap i golf plus Viasats tv & ett hyfsat filmutbud om jag skulle vara på det humöret. Abbonemmanget kan även sägas upp när som helst. Tycker då jag är prisvärt.
När drogs din räkning senast för viaplay? Drogs för mig den 27:e dec och fick på betala 199. Lär säkert bli 249 när man förnyar abbonemanget
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 19:23   #40
 
entvå3s avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 11
Sharp$: 1362


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
När drogs din räkning senast för viaplay? Drogs för mig den 27:e dec och fick på betala 199. Lär säkert bli 249 när man förnyar abbonemanget
Jag förnyade i torsdags och fick betala 199kr. Tror man får ha kvar det priset så länge man förnyar.

Det vore kul om Tampa kunde sluta befolka utvisningsbåset en stund...
entvå3 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 19:27   #41
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av entvå3 Visa inlägg
Jag förnyade i torsdags och fick betala 199kr. Tror man får ha kvar det priset så länge man förnyar.

Det vore kul om Tampa kunde sluta befolka utvisningsbåset en stund...
Förvisso men stängde av abonnemanget av nån dum anledning så blir väl 249 istället...

kusagwa
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 19:49   #42
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 19
Sharp$: 106

Mot toppen
Stats: 19 - 26 - 2
ROI: 97.22%
Vinstprocent: 42.22%

Standard

jävligt sugen på att säkra upp mitt winnipeg bet med en peng på Boston. Vill helst vänta tills oddset är 2,5 men är osäker då jag hatar att säkra upp spel. Någon som kan hjälpa mig att bestämma?
__________________
Son, someday you will make a girl very happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called HOCKEY PLAYERS!
fredzki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 21:36   #43
Franzen Buttboy
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Var det inte du som argumenterade för att Boston antagligen vinner? Fattar ingenting.
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 22:02   #44
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 19
Sharp$: 106

Mot toppen
Stats: 19 - 26 - 2
ROI: 97.22%
Vinstprocent: 42.22%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av isbjorn Visa inlägg
Var det inte du som argumenterade för att Boston antagligen vinner? Fattar ingenting.
Jo men tyckte oddset som nästan var uppe i 3,8 var spelvärt och drog en chansning, som tyvärr inte gick in...
__________________
Son, someday you will make a girl very happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called HOCKEY PLAYERS!
fredzki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-21, 22:30   #45
Franzen Buttboy
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Vad går vi ALL IN på i natt?
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td