Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-21, 07:13   #1
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

NHL 22/3


Nattens nio matcher:

00:00 Buffalo Sabres - Toronto Maple Leafs
00:00 Carolina Hurricanes - New Jersey Devils
00:00 New York Islanders - Montreal Canadiens
00:00 New York Rangers - Florida Panthers
00:30 Ottawa Senators - Boston Bruin
01:00 Nashville Predators - Calgary Flames
01:00 Winnipeg Jets - Washington Capitals
03:00 Phoenix Coyotes - Vancouver Canucks
03:30 Los Angeles Kings - Dallas Stars

Finns en del intressanta matcher i natt, får se i kväll vad jag lirar.
Montreal och Kings blir det nog spel på iaf.

Ha De Gôtt
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-21, 07:50   #2
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Buffalo kanske mot ett Toronto på väg ner i form.

Ska kollas upp mer innan spel dock
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-21, 08:12   #3
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 18
Sharp$: 182
Standard

Kings känns ju bra visst lite tråkigt odds men hemma mot ett b2b dallas som gick en väldigt jobbig match inatt mot avs som dessutom slutade i förlust trots 2-0 ledning bla. Spelar egentligen ingen roll vem av Quick och Bernier som står heller då dom känns ganska likvärdiga med nuvarande form. Känns även som att det blir lowscoring om Kari står i Stars.

Tycker även att sens är intressanta, Bruins saknar krejci bla och deras första line kändes inte igen senast mot jets. Sens går från klarhet till klarhet trots alla skador. Lite av ett värdespel dock..

Ska kika lite mer har bara hunnit skumma igenom lite snabbt, så kommer väl något mer spel senare när målvakterna är confirmed.
Hantzy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-21, 15:20   #4
 
akemans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 384

NHL 1415
Stats: 40 - 33 - 2
ROI: 116.05%
Vinstprocent: 54.79%

Standard

Nu är det dags att damma av bettingboken och försöka dra in lite pengar igen

Hittills har jag lagt ett spel inför natten. Nu kan det mycket väl vara sista chansen för Capitals. Vid förlust i natt mot divisionsrivalen Jets är det stor risk att slutspelet är utom räckhåll. Capitals gjorde en mycket bra match senast mot Penguins utan att få med sig någon poäng från den matchen. Lyckas man bygga vidare på detta och spela med den desperation man bör kunna förvänta sig från ett lag som jagar det sista halmstråt ska man ha en god chans mot Jets. Jets har visserligen spelat stabilt på sistone, även om deras spel på hemmaplan varit en skugga av deras fantastiska resultat där förra säsongen. Knappt över .500 hittills denna säsongen, samt en hemmaförlust mot Capitals för ett par veckor sedan gör att MTS Centre inte riktigt är lika skräckinjagande som i fjol.
Sammantaget en på förhand oviss match, 50-50. Därför tycker jag 2.37ML på Caps är ett fint spel.

Precis som andra var jag också inne på Kings, men det låga oddset i kombination med att Stars trots allt haft övertaget mot Kings på sistone (4-1 senaste 5) avskräckte mig från spel där.

Jag läste att det är osäkert om Vanek spelar i natt mot Leafs. Om det blir bekräftat att han inte spelar får Sabres det svår att skapa någon offensiv. Då ligger ett spel på Leafs nära till hands.

Senast redigerad av akeman den 2013-03-21 klockan 15:28.
akeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-21, 15:52   #5
 
Melvins avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 243
Sharp$: 1945


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Håller med om att det kan finnas värde här akeman, Caps usla bortaspel är dock det som oroar. Har Ovi vaknat ännu?
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-21, 16:12   #6
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 18
Sharp$: 182
Standard

Ovie är väldigt upp och ner, som han varit hela säsongen och förra.

Kevin Poulin är confirmed i Isles, var lite tveksamt till habs tidigare och är så fortfarande efter deras senaste matcher. Men överspelet gillar jag dock starkt!

Brodeur är confirmed för devils.. Frågan är hur mycket av en boost dom får av att få tillbaks "farsan" men å andra sidan känns det som att canes har en riktig monstermatch på ingående efter de senaste debaklena..
Hantzy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-21, 16:33   #7
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 78
Sharp$: 17


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

00:00 Buffalo Sabres - Toronto Maple Leafs - Leafs är nere i en svacka. Buffalo har inget märkvärdigt spel att erbjuda. Hemmaplan lär man dock lira för tidiga mål och förhoppningsvis jobbar man hem en vinst ikväll.

00:00 Carolina Hurricanes - New Jersey Devils - Hurricanes svacka har upphört, chans på vinst? Pass.

00:00 New York Islanders - Montreal Canadiens - Svår match. Inga direkta överodds för Islanders hjälper i beslutet - Pass.

00:00 New York Rangers - Florida Panthers - Handikapp är ingen dum idé. Florida har några skadade och Rangers kommer gå in med ett stark självförtroende ikväll.

01:00 Winnipeg Jets - Washington Capitals - Washington känns nära till hands, i synnerhet med tanke på oddset.

Senast redigerad av LuckyNrSeven den 2013-03-21 klockan 16:39.
LuckyNrSeven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-21, 17:29   #8
 
db22cbs avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 20
Sharp$: 213

NHL 2014
Stats: 66 - 35 - 1
ROI: 119.07%
Vinstprocent: 65.35%

Standard

Som nämnts ovan tycker jag också att Toronto känns som ett bra spel. Även om man har fyra torskar på fem senaste så är det mot mkt bra motstånd. Tampa var inga som helst problem senast. Leafs har inga skador, mkt bra box play, bra försvar i övrigt och två målvakter som också går bra. Det ända som talar för Buffalo är väl att de vann borta mot Montreal senast. Vanek ska inte spela, så Toronto får min röst.

Montreal fick sin svit bruten senast efter förlust hemma mot Buffalo, annars har de gått som tåget i år, vilket ju är konstigt. Islanders har senaste tiden vunnit de matcher man ska vinna men förlorat mot bättre lag såsom Ottawa och Pittsburg. Jag tror Montreal hämtar sig från senaste förlusten och mosar Islanders som ikväll ska starta med Kevin Poulis, som startar för andra gången i år(två torsk) och faktiskt är från Montreal.

Funderar också på att spela på Senators. De är ju som vanligt bra utan att man förstår varför. De möter ett Boston som väntas starta med sin andrakeeper Khudobin, plus att man saknar Krejci som är viktig.

Ett annat spännande spel är Devils mot Carolina. Tror Devils får en nytändning ikväll när Brodeur är tillbaka. Hurricanes blev av med ett par backar i senaste matchen där man torskade mot Titanic, eller Florida som de också kallas ibland.
Lycka till inatt med era spel!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
akeman (+1)
db22cb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-21, 17:44   #9
 
akemans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 384

NHL 1415
Stats: 40 - 33 - 2
ROI: 116.05%
Vinstprocent: 54.79%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av db22cb Visa inlägg
Som nämnts ovan tycker jag också att Toronto känns som ett bra spel. Även om man har fyra torskar på fem senaste så är det mot mkt bra motstånd. Tampa var inga som helst problem senast. Leafs har inga skador, mkt bra box play, bra försvar i övrigt och två målvakter som också går bra. Det ända som talar för Buffalo är väl att de vann borta mot Montreal senast. Vanek ska inte spela, så Toronto får min röst.
Tack för info om Vanek!

Leafs har visserligen inga skador, men risk att Lupul blir avstängd då han har hearing nu ikväll efter tacklingen på Hedman. Jag antar att om han blir avstängd så sker det med omedelbar verkan, och därmed missar nattens match?
akeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-21, 21:36   #10
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

00:30 Ottawa vs Boston
8-5-1; 2,71-1,57 vs 8-3-4; 2,73-2,20
Senators går mycket trots att i princip ingen tror på dem med tanke på att de har fyra nyckelspelare på skadelistan. De har 2-3-0 på de fem senaste hemma och de har inte släppt in mer än två mål under FT. Bruins har också gått bra i år men de har 0-2-3 på de fem senaste borta och de tre senaste har de förlorat. De har inte vunnit borta sedan de vann på OT mot just Ottawa, dags för revansch. Båda lagen är otroligt målsnåla och senaste matchen i Scotiabank Place och jag är övertygad om att det kommer att bli lika jämnt i natt. Skillnaden är att jag tror att Senators vinner på FT 2-1 och därför lägger jag:
Spel 1: Senators, 3,25@Marathonbet
Värdering 1-X-2: 46-21-34

Spel 2: Under 4,5 2,36@Marathonbet
Värdering U/Ö: 57,25/42,75

Lycka Till
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-21, 22:37   #11
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

00:00 NY Islanders vs Montreal, Canadiens -1,5 3,45@Marathonbet
4-3-9; 2,69-3,50 vs 8-4-2; 3,21-2,57
Montreal har gått fantastiskt bra i ligan även om de förlorade på OT senast hemma. På bortais har de fyra raka segrar och senaste förlusten borta kom mot just Islanders som vann med 6-3. Efter det har de ångat på och gjort en hel del mål förutom i senaste borta matchen då de endast mäktade med att göra två mål. Islander å sin sida har blandat och gett under året men de har gått ganska bra hemma på slutet med 2-2-1 men förlusten kom senast mot Ottawa med 3-5. Islanders brukar vara involverade i målrika matcher och jag anser att det inte blir annorlunda i natt.

Tips: 2-5

Värdering 1-X-2: 20-23-57

Lycka Till!
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-21, 23:21   #12
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

03:30 Los Angeles vs Dallas, Kings -1,5 2,60@Betway
10-3-2; 3,53-2,07 vs 5-3-7; 2,67-2,80

Los Angeles är ruggigt bra hemma och har 5-0-0 och 21-5 i målskillnad på fem senaste hemma. Det är bara i den senaste mot Phoenix som de inte lyckades täcka handikappet och det var tack vare Shane Doan, som satte en balja när det var 41 sekunder kvar av matchen. Dallas är inte helt oävna borta vilket man visade den 8/3 när man vann över Kings med 5-2 men efter det har man två raka förluster borta. Jag är övertygad om att Kings vill ha revansch för torsken senast och de kommer att gå ut och ösa på direkt för att spräcka nollan för Stars.

Tips: 5-1

Värdering 1-X-2: 66-15-19

Lycka Till!
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-21, 23:25   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vet inte om alla sett det, men Marty Brodeur har tydligen gjort mål på Dan Ellis i första perren

EDIT: såg det nu, var väldigt generöst att ge honom målet
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+1)

Senast redigerad av tompa87 den 2013-03-21 klockan 23:36.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-21, 23:30   #14
Zzz
 
Zzzs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 60
Sharp$: 1740

ALLT OCH INGET! AVSLUTAD
Stats: 116 - 140 - 1
ROI: 111.82%
Vinstprocent: 45.31%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Vet inte om alla sett det, men Marty Brodeur har tydligen gjort mål emot Dan Ellis i första perren
Fast var inte han som "gjorde" målet
Men fick creds för det!
Det var avaktande utvisning för Devils, Caroina skjuter mot mål, Marty räddar och pucken far ner i hörnet. En Carlolina spelare tar pucken och söker en spelare på blå som missar pucken och den far in i det öppna målet
Zzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-21, 23:31   #15
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 8
Sharp$: 548
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Vet inte om alla sett det, men Marty Brodeur har tydligen gjort mål på Dan Ellis i första perren
Det verkar som om Carolina gjorde självmål när det var avvaktande utvisning om jag inte läser helt galet? Det fanns alltså ingen målis i Carolinas kasse.

EDIT: Ah! Zzz var inte bara snabbare, han gav dessutom ett utförligare svar

Senast redigerad av Rigoletto den 2013-03-21 klockan 23:33.
Rigoletto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td