Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-29, 22:39   #16
 
crimxons avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 82
Sharp$: 231

NHL 2013
Stats: 115 - 154 - 2
ROI: 104.07%
Vinstprocent: 42.75%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LuckyNrSeven Visa inlägg
Ditt lir är nog det fyndigaste liret man kan göra på den matchen, i synnerhet med tanke på oddset.
Finns även för 2.3 på Bwin
crimxon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-29, 23:16   #17
 
Penguin93s avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 177
Sharp$: 709

Penguin
Stats: 12 - 4 - 1
ROI: 162.36%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av crimxon Visa inlägg
Jag vet inte, att sätta ordet hybris i samma mening som professionella atleter? jag tror knappast de går ut med inställningen att det ska bli en lätt bortamatch i Dallas.

Underskatta inte Minnesota.






Detta tror jag kan bli den matchavgörande faktorn! Att efter att ha släppt in 7mål i AHL få spela säsongens första NHL-match mot ett så skickligt lag som Dallas. Möjligt att Hackett har ett psyke av stål, men jag hade garanterat varit ett nervvrak

Med tanke på den defensiva genomklappningen senast vågar jag dock inte spela på Dallas.

Jag tror dock Dallas ska lyckas sätta minst tre baljor bakom Hackett. Så mitt spel ser ut såhär:
Dallas Över 2.5 3u 1.99
Gör jag absolut inte, men när man har spelat bra en längre period så kommer en dipp förr eller senare och det kan bero på många saker, även en sak där att ha massa segrar att "spela på" så att säga och man har i bakhuvudet att det löser sig och det kan generera någon form av överskattning. Säger inte att dom kommer gå ut och tro att det blir en lätt match men detta sker omedvetet när det väl sker och inatt tror jag att det KAN hända, givetvis inte enbart men med en del faktorer att Stars har underpresterat bla. och att en nervös AHL-keeper ska göra säsongsdebut i NHL, etc.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+5)

Senast redigerad av Penguin93 den 2013-03-29 klockan 23:18.
Penguin93 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-30, 00:16   #18
 
crimxons avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 82
Sharp$: 231

NHL 2013
Stats: 115 - 154 - 2
ROI: 104.07%
Vinstprocent: 42.75%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Penguin93 Visa inlägg
Gör jag absolut inte, men när man har spelat bra en längre period så kommer en dipp förr eller senare och det kan bero på många saker, även en sak där att ha massa segrar att "spela på" så att säga och man har i bakhuvudet att det löser sig och det kan generera någon form av överskattning. Säger inte att dom kommer gå ut och tro att det blir en lätt match men detta sker omedvetet när det väl sker och inatt tror jag att det KAN hända, givetvis inte enbart men med en del faktorer att Stars har underpresterat bla. och att en nervös AHL-keeper ska göra säsongsdebut i NHL, etc.
När du formulerar dig så är jag med.

Det var mest användningen av ordet hybris som gav mig lustiga associationer

Senast redigerad av crimxon den 2013-03-30 klockan 00:17.
crimxon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-30, 03:37   #19
 
crimxons avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 82
Sharp$: 231

NHL 2013
Stats: 115 - 154 - 2
ROI: 104.07%
Vinstprocent: 42.75%

Standard

Asch. Vinsterna från Dallas-matchen marginaliserades av mitt spel på Chicago.
Det var uppenbart efter första halvleken att Anaheim skulle ha goda chanser att ro hem matchen. Satt och kollade lite statistik i periodpausen och då såg jag att mönstret var tydligt: Anaheims senaste förlustmatcher hade alla att göra med att man släppt in flertalet mål under första halvlek.

Så jag satt och funderade på om jag skulle trada ut, och isåfall hur mycket fram till andra perioden blåstes igång. Med en klump i magen klickar jag sen bort min betslip och återgår till streamen. 2minuter senare har Anaheim gjort första målet.

Så går det när girigheten får bestämma
crimxon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td