Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-29, 08:04   #1
 
qlashs avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 15
Sharp$: 114

NHL 2012-13 Matchvinnare
Stats: 32 - 29 - 0
ROI: 93.92%
Vinstprocent: 52.46%

Standard

NHL 30/3


Nattens matcher:

00:35 Tampa Bay Lightning - New Jersey Devils
01:35 Chicago Blackhawks - Anaheim Ducks
01:35 Dallas Stars - Minnesota Wild
02:05 Calgary Flames - Columbus Blue Jackets

Få matcher inatt =/ Men Chicago - Anaheim är trevlig
qlash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-29, 08:29   #2
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Bara så du vet så har du rättat Flyers - Islanders fel.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-29, 08:50   #3
 
qlashs avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 15
Sharp$: 114

NHL 2012-13 Matchvinnare
Stats: 32 - 29 - 0
ROI: 93.92%
Vinstprocent: 52.46%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Bara så du vet så har du rättat Flyers - Islanders fel.
Ah thanks, fixat

Mina picks för natten:

Tampa Bay - New Jersey Devils 28.03 25.47 o1.88
Chicago Blackhawks - Anaheim Ducks 21.37 18.84 o1.67
Dallas Stars - Minnesota Wild 18.36 25.97 o1.87
Calgary Flames - Columbus BJ 19.98 31.29 o2.15

Gårdagens: 7/10 (70%), Totalt: 65%.

Kul med Phoenix igår över Nashville

Inga direkt jättekul bets inatt, CBJ över Calgary isf men statistiken visat fel samband med CBJ de senaste matcherna, o andra sidan är ju Calgary utan Iginla nu så vem vet
qlash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-29, 11:11   #4
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 7
Sharp$: 260
Standard

Gårdagens: 7/11. Rätt mycket plus då jag slängde in ett spel på Pittsburgh -1,5 i sista sekunden vilket blev lyckat!

Chicago Blackhawks - Anaheim Ducks FT
Dallas Stars - Minnesota Wild FT + OT
Tampa Bay - New Jersey Devils FT

EDIT: Drar ett spel på Calgary också FT

Senast redigerad av ppilif den 2013-03-29 klockan 11:19.
ppilif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-29, 14:51   #5
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 78
Sharp$: 17


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Känner inte att motiveringar är av högsta nödvändighet i de första två, men skriver någon kort under varje.

Chicago Blackhawks - Anaheim Ducks

Anaheim har minst sagt en svackande form. Förlorar mot lag man egentligen ska ha övertag mot. Förlorat 4 senaste matcherna, Chicago är dessutom det tuffaste att övervinna hittills.

Dallas Stars - Minnesota Wild

Kort och gott: Wild är inne i en riktigt härlig streak med många vinster. Tidigare i veckan vann man mot Dallas med 4-7. Oddsen är dessutom alldeles för höga, men det är så klart ingenting jag klagar på. Lirar Minnesota Wilds ikväll.

Tampa Bay - New Jersey Devils

Senaste i lördags vann Tampa Bay över Devils med 5-2. Devils svackar lite. Dock ett jämnare möte än vad tidigare resultatet pekar på. För tillfället lägger jag ändå min röst på ett hemmastarkt Tampa.

Lär förmodligen utveckla mina motiveringar lite under kvällens gång.
LuckyNrSeven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-29, 16:59   #6
 
crimxons avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 82
Sharp$: 231

NHL 2013
Stats: 115 - 154 - 2
ROI: 104.07%
Vinstprocent: 42.75%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LuckyNrSeven Visa inlägg
K

[

Tampa Bay - New Jersey Devils

Senaste i lördags vann Tampa Bay över Devils med 5-2. Devils svackar lite. Dock ett jämnare möte än vad tidigare resultatet pekar på. För tillfället lägger jag ändå min röst på ett hemmastarkt Tampa.
De möttes väl senast för 3 veckor sen?
crimxon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-29, 17:03   #7
 
Penguin93s avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 177
Sharp$: 709

Penguin
Stats: 12 - 4 - 1
ROI: 162.36%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Hackett(wild) kommer troligtvis så ikväll mot Stars, då man vilar Bäckström till mötet mot Kings. Tycker det ändrar förutsättningarna helt i denna match då Bäckström har räddat Wild många gånger. Wild kan gå ut och spela ett spel som dom inte kan behärska ikväll då dom har gått så otroligt bra, hybrisen tror jag sätter stopp för deras streak då nästkommande match verkar mer viktig.

"Minnesota will have to do something it hasn’t been tasked with doing on its current winning streak: win without goaltender Niklas Backstrom. After starting 16 of the Wild’s previous 17 games, the backstop will have the day off and did not travel with the team. " - Saxat från wild.nhl.com

Samtidigt som Stars har underpresterat och är helt enkelt bättre än man har visat upp under de senaste omgångarna. Stars ML ligger mig närmast. Lehtonen står förmodligen och han har visat flertalet gånger att han är stabil första val men defensiven har inte fungerat klockrent, dags att vända på steken och inatt finns goda förutsättningar för detta.
Penguin93 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-29, 17:07   #8
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Var inne på samma spår som herren ovan. Kopierat från min speldagbok.

Dallas Stars ML @ 1.98

Minnesota har vunnit 7 i rad men jag tror streaken mycket väl kan ta slut mot Dallas. För mig blir det här mer ett statistikspel än ett "intrycksspel" efter att ha sett lagen spela nyligen. Wild lyckades med under en minut kvar ta det till OT och vinna senast mot Phoenix, så ett slut på streaken sköts upp på fitthåret. Wild har varit mycket bättre offensivt den här säsongen, bland annat tack vare Parise och Suter. Men som mest dominanta har Suter, Parise, Koivu & CO varit på hemmaplan där man är 12-3-1 jämfört med 8-7-1 på bortaplan. Hemmaplansfördelen verkar fortfarande tydlig, för vissa lag - som Wild.

I natt kommer man till ett Dallas som MÅSTE vinna, _4_ lag i WC ligger på 33 poäng, samma som Dallas. Kan inte se annat än ett taggat Stars som vill vinna. Förra mötet i American Airlines Center vanns av Minnesota med 7-4 tillslut, men Dallas tog ledningen 3 gånger i matchen och tappade gång på gång tills man tillslut förlorade. Förhoppningsvis gör Dallas inte om samma misstag, en ledning bör man inte tappa tre gånger i samma match.

Bäckström kommer att vilas för Minnesota och man kommer starta en backup, antingen Darcy Kuemper (som jag inte vet något om) eller Hackett som precis släppte in 7 mål under en förlustmatch i AHL där han endast spelat den här säsongen. Hackett såg ok ut förra säsongen men Lehtonen är mil bättre.


Minnesota is 1-16 SU in its last 17 games when playing on the road against Dallas
Wild are 3-18-1 in the last 22 meetings in Dallas.
Home team is 24-8 in the last 32 meetings.

Vet inte riktigt hur oddset ligger, skulle kunna se det gå upp till 2.10 lika väl som jag skulle kunna se det droppa till 1.90.

"The Wild has decided to give Niklas Backstrom a little extra rest. Backstrom, who had started 16 of the team's last 17 games and the last 12 straight, was left in the Twin Cities when the Wild boarded a plane for Dallas for Friday's game with the Stars. Now the only question left is whether it will be Hackett or Darcy Kuemper in goal against the Stars tomorrow. Hackett started for the Houston Aeros Tuesday but gave up seven goals in a loss to Texas in an AHL game. "
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-29, 17:10   #9
 
Penguin93s avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 177
Sharp$: 709

Penguin
Stats: 12 - 4 - 1
ROI: 162.36%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Var inne på samma spår som herren ovan. Kopierat från min speldagbok.

Dallas Stars ML @ 1.98

Minnesota har vunnit 7 i rad men jag tror streaken mycket väl kan ta slut mot Dallas. För mig blir det här mer ett statistikspel än ett "intrycksspel" efter att ha sett lagen spela nyligen. Wild lyckades med under en minut kvar ta det till OT och vinna senast mot Phoenix, så ett slut på streaken sköts upp på fitthåret. Wild har varit mycket bättre offensivt den här säsongen, bland annat tack vare Parise och Suter. Men som mest dominanta har Suter, Parise, Koivu & CO varit på hemmaplan där man är 12-3-1 jämfört med 8-7-1 på bortaplan. Hemmaplansfördelen verkar fortfarande tydlig, för vissa lag - som Wild.

I natt kommer man till ett Dallas som MÅSTE vinna, _4_ lag i WC ligger på 33 poäng, samma som Dallas. Kan inte se annat än ett taggat Stars som vill vinna. Förra mötet i American Airlines Center vanns av Minnesota med 7-4 tillslut, men Dallas tog ledningen 3 gånger i matchen och tappade gång på gång tills man tillslut förlorade. Förhoppningsvis gör Dallas inte om samma misstag, en ledning bör man inte tappa tre gånger i samma match.

Bäckström kommer att vilas för Minnesota och man kommer starta en backup, antingen Darcy Kuemper (som jag inte vet något om) eller Hackett som precis släppte in 7 mål under en förlustmatch i AHL där han endast spelat den här säsongen. Hackett såg ok ut förra säsongen men Lehtonen är mil bättre.


Minnesota is 1-16 SU in its last 17 games when playing on the road against Dallas
Wild are 3-18-1 in the last 22 meetings in Dallas.
Home team is 24-8 in the last 32 meetings.

Vet inte riktigt hur oddset ligger, skulle kunna se det gå upp till 2.10 lika väl som jag skulle kunna se det droppa till 1.90.

"The Wild has decided to give Niklas Backstrom a little extra rest. Backstrom, who had started 16 of the team's last 17 games and the last 12 straight, was left in the Twin Cities when the Wild boarded a plane for Dallas for Friday's game with the Stars. Now the only question left is whether it will be Hackett or Darcy Kuemper in goal against the Stars tomorrow. Hackett started for the Houston Aeros Tuesday but gave up seven goals in a loss to Texas in an AHL game. "
Ja där fick du ett bra odds, plockade precis själv Stars ML till 1.91, tror det kan droppa några punkter till, inte förvånad om vi får se oddset landa på 1.89.

EDIT: hackett blev confirmed precis.

Senast redigerad av Penguin93 den 2013-03-29 klockan 17:15.
Penguin93 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-29, 17:52   #10
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 78
Sharp$: 17


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av crimxon Visa inlägg
De möttes väl senast för 3 veckor sen?
Tog fel, ursäktar!

Senast redigerad av LuckyNrSeven den 2013-03-29 klockan 20:54.
LuckyNrSeven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-29, 17:54   #11
 
crimxons avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 82
Sharp$: 231

NHL 2013
Stats: 115 - 154 - 2
ROI: 104.07%
Vinstprocent: 42.75%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Penguin93 Visa inlägg
Wild kan gå ut och spela ett spel som dom inte kan behärska ikväll då dom har gått så otroligt bra, hybrisen tror jag sätter stopp för deras streak då nästkommande match verkar mer viktig.
Jag vet inte, att sätta ordet hybris i samma mening som professionella atleter? jag tror knappast de går ut med inställningen att det ska bli en lätt bortamatch i Dallas.

Underskatta inte Minnesota.




Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Bäckström kommer att vilas för Minnesota och man kommer starta en backup, antingen Darcy Kuemper (som jag inte vet något om) eller Hackett som precis släppte in 7 mål under en förlustmatch i AHL där han endast spelat den här säsongen. Hackett såg ok ut förra säsongen men Lehtonen är mil bättre.
Detta tror jag kan bli den matchavgörande faktorn! Att efter att ha släppt in 7mål i AHL få spela säsongens första NHL-match mot ett så skickligt lag som Dallas. Möjligt att Hackett har ett psyke av stål, men jag hade garanterat varit ett nervvrak

Med tanke på den defensiva genomklappningen senast vågar jag dock inte spela på Dallas.

Jag tror dock Dallas ska lyckas sätta minst tre baljor bakom Hackett. Så mitt spel ser ut såhär:
Dallas Över 2.5 3u 1.99
crimxon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-29, 18:02   #12
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 78
Sharp$: 17


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av crimxon Visa inlägg
Jag vet inte, att sätta ordet hybris i samma mening som professionella atleter? jag tror knappast de går ut med inställningen att det ska bli en lätt bortamatch i Dallas.

Underskatta inte Minnesota.

Detta tror jag kan bli den matchavgörande faktorn! Att efter att ha släppt in 7mål i AHL få spela säsongens första NHL-match mot ett så skickligt lag som Dallas. Möjligt att Hackett har ett psyke av stål, men jag hade garanterat varit ett nervvrak

Med tanke på den defensiva genomklappningen senast vågar jag dock inte spela på Dallas.

Jag tror dock Dallas ska lyckas sätta minst tre baljor bakom Hackett. Så mitt spel ser ut såhär:
Dallas Över 2.5 3u 1.99
Intressanta tankar, lägger själv i samma spår faktiskt. Minnesota klickar väldigt bra för tillfället och ska inte underskattas. Endast förvånande att de räknas som underdogs i den här matchen.

Känns förövrigt inte som att de vilar en nyckellirare som Bäckström utan att ha en likvärdig / nästintill likvärdig ersättare för kvällen.
LuckyNrSeven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-29, 21:34   #13
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

00:30 Tampa Bay vs New Jersey, Tampa 2,34@Marathonbet FT
9-1-7; 3,47-2,59 vs 5-5-6; 2,13-3,00
Tampa har kommit igång igen efter en svacka och har vunnit 3/5 senaste hemma varav de tre segrarna har kommit de tre senaste matcherna. Devils har 1-2-2 på de fem senaste borta och vinsten kom i näst senaste matchen då de vann med 4-1 mot Carolina. Lightning har haft det svårt mot New Jersey i St. Pete och har förlorat 3/4 senaste mötena men i natt är det Tampa Bays tur att putsa till statsen.

Tips: 3-2

Värdering 1-X-2: 60-16-23

Lycka Till!
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-29, 21:34   #14
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av crimxon Visa inlägg
Jag vet inte, att sätta ordet hybris i samma mening som professionella atleter? jag tror knappast de går ut med inställningen att det ska bli en lätt bortamatch i Dallas.

Underskatta inte Minnesota.






Detta tror jag kan bli den matchavgörande faktorn! Att efter att ha släppt in 7mål i AHL få spela säsongens första NHL-match mot ett så skickligt lag som Dallas. Möjligt att Hackett har ett psyke av stål, men jag hade garanterat varit ett nervvrak

Med tanke på den defensiva genomklappningen senast vågar jag dock inte spela på Dallas.

Jag tror dock Dallas ska lyckas sätta minst tre baljor bakom Hackett. Så mitt spel ser ut såhär:
Dallas Över 2.5 3u 1.99
Tror ditt spel sitter, tror även att Minnesota kan göra minst lika många!
Jag har lirat Över 5,5 mål i matchen till 2.20
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-29, 22:05   #15
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 78
Sharp$: 17


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Tror ditt spel sitter, tror även att Minnesota kan göra minst lika många!
Jag har lirat Över 5,5 mål i matchen till 2.20
Ditt lir är nog det fyndigaste liret man kan göra på den matchen, i synnerhet med tanke på oddset.
LuckyNrSeven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td