Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-05, 07:01   #1
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Cool

NHL 6/4


01:00 Buffalo Sabres - Ottawa Senators
01:00 Pittsburgh Penguins - New York Rangers
02:00 St.Louis Blues - Columbus Blue Jackets
03:00 Colorado Avalanche - Detroit Red Wings
04:00 Anaheim Ducks - Dallas Stars
04:30 San Jose Sharks - Calgary Flames
--------------------------------------------
21:00 Nashville Predators - Chicago Blackhawks
21:00 Winnipeg Jets - Philadelphia Flyers
22:00 Los Angeles Kings - Edmonton Oilers

Härligt nio sköna matcher i natt och i morgon kväll.

Får Penguins revansch?
Kan Detroit resa sig efter förlusten mot Coyotes?
Kör Ducks över Stars eller?
Fortsätter Flyers sitt segertåg eller tar det stopp nu?

Gör som vanligt, ös på!


Nu ska jag sova efter en mkt lång jobbnatt

Ha De Gôtt
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 08:07   #2
 
fatgrasus avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Malmö
Inlägg: 21
Sharp$: 85

2015
Stats: 5 - 4 - 1
ROI: 87.70%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

SJ Sharks
- CAL Flames
San Jose på hemmaplan , detta här skulle va nattens godis Vi får se vad oddsen blir ...

STL Blues - CLB Blue Jackets
Enligt mina uppgifter , CLB vinner , säkert blir det bra odds på ML , även på +1,5 , STL precis klarade Balckhawks och båda lag har lika stora behov .

Det är allt for min del

Lycka till !
fatgrasu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 13:16   #3
 
akemans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 384

NHL 1415
Stats: 40 - 33 - 2
ROI: 116.05%
Vinstprocent: 54.79%

Standard

Jag har lite svårt att hitta några spännande spel inför natten. Det finns ju ett par starka hemmalag (Ducks, Sharks) som bör vinna, men oddsen i de matcherna är ju inte överdrivet sexiga.

Än så länge har jag i alla fall hittat ett spel som spontant känns bra:

Avalanche - Red Wings
Red Wings har vunnit de två tidigare mötena denna säsong (visserligen båda hemma i Detroit) och är i stort behov av poäng då man endast har två poäng ner till slutspelsstrecket. Avalanche ligger sist i Väst och är borta från slutspelskampen.

På hemmaplan har Avalanche spelat bra (10-7) samtidigt som Red Wings skött sig på bortaplan (8-10). I Denver har Red Wings haft bra lycka de senaste säsongerna (13-5 senaste 18).

Jag ser Red Wings som ett bättre och mer motiverat lag i denna match. Odds närmare 2 gånger pengarna för Red Wings ML tycker jag är generöst.

Värdering: 45-55
akeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 13:23   #4
 
Penguin93s avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 177
Sharp$: 709

Penguin
Stats: 12 - 4 - 1
ROI: 162.36%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Mina spel blir följande,

Wings +1 och Sens [email protected]

Avs är usla och kan räkna bort allt vad playoff heter, wings kämpar att hålla sig över strecket. Wings har gått lite små kasst på slutet men tror att formen hittar tillbaka och det ska den göra mot Avs även om det är bortaspel.

Sabres har lagt ner slutspels tankar? Sålt av sin kapten och det spelet som byggde runt Pominville, visst han har inte levererat men ställer mig tveksam till att dom klarar detta utan den folkkäre kaptenen. Sens o andra sidan har goda möjligheter och tycker nog att dom bör vinna i alla fall få med sig en poäng borta mot ett omotiverat sabres. Senators har gjort det bra mot Sabres tidigare och vunnit samtliga möten detta året om jag inte räknar helt galet.

Sen som herren ovan skrev att jag tror Jackets kan fixa det.

Jackets satsar fullt nu iom trejderna och Blues har trejdat till sig Jay Bouw vilket är en jäkla spelare. Men denna match kan sluta hur som helst och jag anser att Jackets [email protected] är för högt och testar.

Mina tankar i alla fall!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
akeman (+3)
Penguin93 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 13:30   #5
 
Penguin93s avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 177
Sharp$: 709

Penguin
Stats: 12 - 4 - 1
ROI: 162.36%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av akeman Visa inlägg
Jag har lite svårt att hitta några spännande spel inför natten. Det finns ju ett par starka hemmalag (Ducks, Sharks) som bör vinna, men oddsen i de matcherna är ju inte överdrivet sexiga.

Än så länge har jag i alla fall hittat ett spel som spontant känns bra:

Avalanche - Red Wings
Red Wings har vunnit de två tidigare mötena denna säsong (visserligen båda hemma i Detroit) och är i stort behov av poäng då man endast har två poäng ner till slutspelsstrecket. Avalanche ligger sist i Väst och är borta från slutspelskampen.

På hemmaplan har Avalanche spelat bra (10-7) samtidigt som Red Wings skött sig på bortaplan (8-10). I Denver har Red Wings haft bra lycka de senaste säsongerna (13-5 senaste 18).

Jag ser Red Wings som ett bättre och mer motiverat lag i denna match. Odds närmare 2 gånger pengarna för Red Wings ML tycker jag är generöst.

Värdering: 45-55
Nu ska jag inte leka någon expert här men jag tror att Wings kommer klara det relativt lätt, har 2-0 mot Avs denna säsong och mja ser inte riktigt att Avs ska räcka till någonstans. Nu ställer man även andra keepern Jean-Sebastien Giguere få starter så svårt att veta vart man har honom men Varlamov är bättre och behövs nog mot Wings offensiv för att det ska räcka. 1.97 på wings ML är generöst och tycker jag ska plockas alla dagar i veckan med dessa förutsättningar.
Penguin93 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 13:33   #6
 
akemans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 384

NHL 1415
Stats: 40 - 33 - 2
ROI: 116.05%
Vinstprocent: 54.79%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Penguin93 Visa inlägg
Nu ska jag inte leka någon expert här men jag tror att Wings kommer klara det relativt lätt, har 2-0 mot Avs denna säsong och mja ser inte riktigt att Avs ska räcka till någonstans. Nu ställer man även andra keepern Jean-Sebastien Giguere få starter så svårt att veta vart man har honom men Varlamov är bättre och behövs nog mot Wings offensiv för att det ska räcka. 1.97 på wings ML är generöst och tycker jag ska plockas alla dagar i veckan med dessa förutsättningar.
Skönt att vi är överens om detta, förhoppningsvis är vi inne på rätt spår
akeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 13:55   #7
 
akemans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 384

NHL 1415
Stats: 40 - 33 - 2
ROI: 116.05%
Vinstprocent: 54.79%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Penguin93 Visa inlägg
Mina spel blir följande,

Wings +1 och Sens [email protected]

Avs är usla och kan räkna bort allt vad playoff heter, wings kämpar att hålla sig över strecket. Wings har gått lite små kasst på slutet men tror att formen hittar tillbaka och det ska den göra mot Avs även om det är bortaspel.

Sabres har lagt ner slutspels tankar? Sålt av sin kapten och det spelet som byggde runt Pominville, visst han har inte levererat men ställer mig tveksam till att dom klarar detta utan den folkkäre kaptenen. Sens o andra sidan har goda möjligheter och tycker nog att dom bör vinna i alla fall få med sig en poäng borta mot ett omotiverat sabres. Senators har gjort det bra mot Sabres tidigare och vunnit samtliga möten detta året om jag inte räknar helt galet.

Sen som herren ovan skrev att jag tror Jackets kan fixa det.

Jackets satsar fullt nu iom trejderna och Blues har trejdat till sig Jay Bouw vilket är en jäkla spelare. Men denna match kan sluta hur som helst och jag anser att Jackets [email protected] är för högt och testar.

Mina tankar i alla fall!
Sabres saknar dessutom Vanek, så rimligtvis problem för Buffalos offensiv.
Jag hakar på med ett spel på Senators
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Penguin93 (+5)
akeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 20:19   #8
PB
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 11
Sharp$: 373
Standard

Håller med flera här ovan och nattens mest intressanta spel ligger på Ottawa och Detroit.
Kanske det även är värt en liten slant på den dubbeln
PB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 21:25   #9
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Jag sätter 3u per match på:

Rangers 3,30@Marathonbet
Columbus 3,30@Marathonbet
Detroit 2,62@ Marathonbet
Samtliga ovan gäller för full tid.

Jag tror att Rangers har blivit "boostade" efter traden av Gaborik och de nya levererade direkt.
Columbus är i fin form och bör ha en fin chans mot Blues som hade en tuff bortamatch mot Hawks inatt.
Detroit bör vinna mot avsågade Avs om de ska ha ngt i slutspelet att göra. Upp till bevis alltså.
---------------------------------
Anaheim -1,5 2,60@Pinnaclesports
Sharks -1,5 2,21@Pinnaclesports
Dessa spel gäller inkl OT av ngn anledning hos pinnen.

Ducks vann senast med 5-2 och startade den matchen mkt bra och de bör vinna även i natt med ett par måla marginal eftersom det verkar som att Stars har gett upp jakten på slutspel.
San José bör avfärda ett avslaget Flames som varit usla borta hela säsongen och jag tror inte att de presterar bättre nu efter traden av Iginla.

Korta motiveringar eftersom jag jobbar och kommer att göra det hela helgen

Ha De Gôtt

Lycka Till med era spel i natt
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
crimxon (+5)
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 21:50   #10
 
Chings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne
Inlägg: 133
Sharp$: 1927
Standard

Mina spel idag är
Sharks -0,5 1,88
Kort motivering, efter att ha sett Oilers utskåpning senast där man vinner med 8-2 efter 8 raka mål så valde jag direkt att spela mot Flames i nästa match. Tog den tidigt till 1,88. Sharks har samtidigt riktigt bra form med 6 raka segrar.
Sabres ML 2,11
Sabres senast match var borta mot Penguins då man vann med 4-1. Gillade deras spel i den matchen och tycker att oddset inatt mot Senators är för bra för att inte spela.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fatgrasu (+5)
Ching är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-06, 06:14   #11
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard



Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-06, 06:19   #12
 
crimxons avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 82
Sharp$: 231

NHL 2013
Stats: 115 - 154 - 2
ROI: 104.07%
Vinstprocent: 42.75%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg


oh you ***

Ännu en riktig skitnatt. Det är nästan så man skulle ta alla sina funderingar och det man tror på, och sen spela tvärtemot dem.
crimxon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-06, 11:33   #13
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av crimxon Visa inlägg
oh you ***

Ännu en riktig skitnatt. Det är nästan så man skulle ta alla sina funderingar och det man tror på, och sen spela tvärtemot dem.
Eller fadea R&K. Dessa är spelen jag såg att folket på planket tipsade om igårkväll;

Rangers
Pens Rags Ö
Senators
Ducks -1.5
Sharks -1.5
Ducks - Stars Ö 5.5

Fan att jag inte fadeade.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td