Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-06, 22:23   #31
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Härlig NHL-natt att följa. Toronto-Boston ska jag börja följa. Sen vill jag även se en del av Rangers-Washington.

Daxs att vinna lite inatt med tycker jag i NHL. Lägger tre spel.




Toronto-Boston: 1 (2.95) @ BS

Starkt av Toronto att komma igen senast och vinna med 4-2 i Boston. Nu vänder man hem till Kanada. Spelar sin första slutspels-match på hemmaplan på nio år. Räkna med att det kommer koka i Air Canada Centre ikväll. Tror denna fantastiska publik kommer bära fram spelarna. Tror man har toppchans mot ett bra Boston. Nästan tre gånger pengarna på hemmaplan, då måste jag spela Toronto.

Insats: 6-Units



Detroit-Anaheim: 2 (2.85) @ Bwin

Jag såg denna match fram till 3-0 Anaheim senast sen orkade jag inte se mer av denna match. Hade då lirat Detroit och trodde mer av Detroit på sin hemmaplan. Men Anaheim vann rättvist och Howard räddade Detroit många gånger innan Anaheim målen kom. Var sex år sen senast Detroit nollade på hemmaplan. Detroit är helt enkelt inte som man var förr och Niklas Lidström saknas verkligen. Visst kommer man nog lyfta sig efter den dåliga hemmamatchen senast. Men Anaheim är ett bättre lag och jag tror man vinner igen i Joe Luis Arena. Testar ankorna rak.

Insats: 4-Units



Los Angeles Kings vs St. Louis Blues: Under 4-mål (2.40) @ Svs

Två tajta och mycket defensiva lag detta. 2,3,1 målskörden efter 60-minuter i dom tre senaste matcherna. Tror på samma matchbild igen mellan två lag som verkligen inte vill förlora heller. Luktar kryss och lite mål igen. Lägger en liten slant på under fyra mål.

Insats: 2-Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 01:54   #32
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

1-4 Boston i slutet av andra perioden i box-play och Toronto räcker tyvärr inte till.

Nu fokus på Detroit-Anaheim å Rangers-Washington
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 17:03   #33
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Härlig NHL-natt att följa. Toronto-Boston ska jag börja följa. Sen vill jag även se en del av Rangers-Washington.

Daxs att vinna lite inatt med tycker jag i NHL. Lägger tre spel.




Toronto-Boston: 1 (2.95) @ BS

Starkt av Toronto att komma igen senast och vinna med 4-2 i Boston. Nu vänder man hem till Kanada. Spelar sin första slutspels-match på hemmaplan på nio år. Räkna med att det kommer koka i Air Canada Centre ikväll. Tror denna fantastiska publik kommer bära fram spelarna. Tror man har toppchans mot ett bra Boston. Nästan tre gånger pengarna på hemmaplan, då måste jag spela Toronto.

Insats: 6-Units



Detroit-Anaheim: 2 (2.85) @ Bwin

Jag såg denna match fram till 3-0 Anaheim senast sen orkade jag inte se mer av denna match. Hade då lirat Detroit och trodde mer av Detroit på sin hemmaplan. Men Anaheim vann rättvist och Howard räddade Detroit många gånger innan Anaheim målen kom. Var sex år sen senast Detroit nollade på hemmaplan. Detroit är helt enkelt inte som man var förr och Niklas Lidström saknas verkligen. Visst kommer man nog lyfta sig efter den dåliga hemmamatchen senast. Men Anaheim är ett bättre lag och jag tror man vinner igen i Joe Luis Arena. Testar ankorna rak.

Insats: 4-Units



Los Angeles Kings vs St. Louis Blues: Under 4-mål (2.40) @ Svs

Två tajta och mycket defensiva lag detta. 2,3,1 målskörden efter 60-minuter i dom tre senaste matcherna. Tror på samma matchbild igen mellan två lag som verkligen inte vill förlora heller. Luktar kryss och lite mål igen. Lägger en liten slant på under fyra mål.

Insats: 2-Units

Ja vad ska man säga? Ja man tippar dåligt i NHL just nu. Blir att hålla sig här ifrån ett tag. Toronto räckte inte till. Anaheim hade 2-1 länge 2-2 kom rätt sent, även om Detroit vann skotten klart. Underspelet sprack tidigt.


-12 units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 21:30   #34
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lite åsikter inför nattens matcher.

Minnesota-Chicago:

Såg denna match i söndags. Minnesota gjorde sin klart bästa match i denna matchserie. Märktes att man lyfte sig av publiken. Chicago gjorde 2-2 sent, men Minnesota vann i förlängningen. Väntar mig en jämn match igen. 3.50 WH på Minnesota känns högt.


Ottawa-Montreal:

Mycket hett Kanada-derby med heta känslor. Var jämna matcher fram till senast då Ottawa vann med 6-1. Räkna med ett bättre Montreal ikväll. Mycket svårtippat.


Islanders-Pittsburgh:

Förutom match 1 har Islanders hängt med bra mot Pittsburgh. 2.05 Bwin på Pittsburgh kanske? Crossby målskytt till över 2 gg?


San Jose- Vancouver:

5-2 till San Jose senast och 3-0 i matcher. Jag tror man avgör här ikväll och skickar ut Vancouver. 2.10 Expekt tänkbart på San Jose.

Hoppas sen Sedinarna vill spela VM vilket man inte ville förra året. Edler vill jag ha till VM med.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 21:50   #35
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Cool

Jag sätter 3u per match på följande spel:

8/5 01:00Pittsburgh vs NY Islanders, X 4,30@Pinnaclesports

8/5 01:00 Ottawa vs Montreal, Canadiens -0,5 2,92@Pinnaclesports

8/5 03:30 Minnesota vs Chicago, Wild -0,5 3,36@Pinnaclesports

8/5 04:00 San Jose vs Vancouver, Sharks -0,5 2,08@Pinnaclesports

Ont om tid ikväll men jag tror att Minnesota och San Jose vinner hemma i natt. För Wild innebär det att man kvitterar till 2-2 i matcher. Sharks har chansen att avgöra i natt och skicka ut Canucks ur slutspelet och jag tror de tar tillfället i akt och vinner hemma i "the Shark tank".

Canadiens kommer att göra allt som står i deras makt för att studsa tillbaka efter storstryket de fick senast. Tror de har en bra chans i natt att utjämna till 2-2 i denna heta Kanadensiska matchserie.
Islanders har sista chansen att störa Pittsburgh känns det som iaf. Jag tror att de orkar stå emot under ordinarie matchtid och tror därmed att denna matchen går till övertid.

Lycka Till Med Era Spel
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 22:55   #36
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

tre spel


Fick bli lite spel inatt med, där jag tror mest på mitt favorit lag San Jose.


San Jose- Vancouver: 1

San Joses spel passar bra mot Vancouver. Vann alla tre möten i grundserien och vunnit tre raka nu mot Vancouver. Klara 5-2 senast och jag tror Vancouver spelarna känner inners inne att man inte kommer klara av att vända detta. Hemmaseger!

Insats: 3-Units



Minnesota- Chicago: 1 ML (2.38) @ BS

Såg denna match i söndags. Minnesota gjorde sin klart bästa match i denna matchserie. Märktes att man lyfte sig av publiken. Chicago gjorde 2-2 sent, men Minnesota vann i förlängningen. Väntar mig en jämn match igen. Högt odds på raka ettan. Men jag kör på ML-oddset på Minnesota.

Insats: 1-Units


Chans-trippeln (5.21)

Islanders- Pittsburgh: Över 5.5 mål (1.82)

Minnesota- Chicago: 1X (1.79)

San Jose- Vancouver: 1 ML (1.60)


Insats: 1-Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 06:25   #37
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Summerar NHL-natten lite.

Islanders-Pittsburgh var en svängig match. Såg slutet av tredje perioden. Då hade Pittsburgh en 4-3 ledning. Men Islanders vände och vann med 6-4. Står faktiskt 2-2 i matcher där nu. Det trodde jag inte det skulle stå efter fyra matcher. Men kul är det för matchserien. Minst två matcher till där då. Flury måste skärpa sig i målet nu. Annars kanske Voukun ska få chansen?

Den heta duellen i Kanada mellan Ottawa--Montreal står nu 2-2 i matcher efter att Montreal vunnnit med 2-0 inatt. Såg inget av den matchen. Men minst två matcher till där då. Tror på en sjunde avgörande match här. Fördel Ottawa min åsikt.

Minnesota-Chicago har jag följt mest inatt. Ingen höjdar match det och Minnesota sviker stort. Att nolla på hemmaplan är inte okej. Hade många PP men skapar inte dom riktiga chanserna. Nu efter fyra matcher ser man att inte Minnesota räcker till mot starka Chicago.

Nu skadade sig målvakten Josh Harding i Minnesota också så i andra perioden kom andra målvakten in (tredje målvakten på pappret) Matt Hackett 23-år . Han hade gjort fyra NHL matcher i sin karriär innan han kom in (spelat i AHL denna säsong). Inte lätt att komma in i ett slutspel då. Sen släpper han nästan direkt in 2-0 till Chicago också på ett billigt sätt. Tung start. Tredje målet han släpper in borde han ta också enligt mig, där syns det att han inte hänger med.

En halv skadad Niklas Bäckström fick klä om och sätta sig på bänken som reserv. Han tränar med laget men tydligen är han inte redo ännu för spel. Men jag tror Minnesota kommer chansa med han i nästa match. Det är Minnesotas ända chans att komma igen enligt mig. Lite roligt att se Bäckström på bänken hålla plocken för munnen då han pratade med matrialförvaltaren. Det han sa ville han nog inte att tv-experterna skulle se. Synd att inte Bäckström kunnat spelat i detta slutspel. Han är annars en topp 10 målvakt i NHL. Nu kommer Chicago avgöra detta på torsdag natt rätt så lätt tror jag. Ett tips spela -1.5 på Chicago då. Men avvakta lite på målvaktsfronten i Minnesota.

San Jose vinner med 4-3 i förlängning just när detta skrivs. San Jose hade 2-1 inför tredje perioden och det såg mycket stabilt ut. Men Vancouver gör två snabba och leder med 3-2. San Jose gör dock 3-3 i PP rätt sent i matchen. I förlängningen är San Jose bäst och vinner rättvist. Det är Daniel Sedin som drar på sigutvisningen då San Jose avgör i förlängningen. En annars storspelande Schneider i förlängningen släpper en mycket lätt retur (tavla) som måltjuven Patrick Marleau kastar sig fram på och slår in.

4-0 i matcher San Jose alltså. Sedin bröderna och Edler kan nu komma till VM om Mårts kallar dom.

Ring nu Mårt så fort som möjligt och fråga bröderna. Hoppas nu dom är mer motiverade än dom var förra året då man tackade nej till VM. Alexander Edler är en bra back också men vi har det rätt bra på backsidan. Men säger inte ner om han kommer. Kanske får vi se bröderna Sedin i helgen?

Mina NHL-spel fortsätter att SUGA och jag ska nog bara hålla mig till att se matcherna. För tippa kan jag verkligen inte göra.

Ja, ja det blev en lång natt (sex timmar) detta. Där man sett tre olika matcher fram och tillbaka.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 06:33   #38
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Summerar NHL-natten lite.

Islanders-Pittsburgh var en svängig match. Såg slutet av tredje perioden. Då hade Pittsburgh en 4-3 ledning. Men Islanders vände och vann med 6-4. Står faktiskt 2-2 i matcher där nu. Det trodde jag inte det skulle stå efter fyra matcher. Men kul är det för matchserien. Minst två matcher till där då. Flury måste skärpa sig i målet nu. Annars kanske Voukun ska få chansen?

Den heta duellen i Kanada mellan Ottawa--Montreal står nu 2-2 i matcher efter att Montreal vunnnit med 2-0 inatt. Såg inget av den matchen. Men minst två matcher till där då. Tror på en sjunde avgörande match här. Fördel Ottawa min åsikt.

Minnesota-Chicago har jag följt mest inatt. Ingen höjdar match det och Minnesota sviker stort. Att nolla på hemmaplan är inte okej. Hade många PP men skapar inte dom riktiga chanserna. Nu efter fyra matcher ser man att inte Minnesota räcker till mot starka Chicago.

Nu skadade sig målvakten Josh Harding i Minnesota också så i andra perioden kom andra målvakten in (tredje målvakten på pappret) Matt Hackett 23-år . Han hade gjort fyra NHL matcher i sin karriär innan han kom in (spelat i AHL denna säsong). Inte lätt att komma in i ett slutspel då. Sen släpper han nästan direkt in 2-0 till Chicago också på ett billigt sätt. Tung start. Tredje målet han släpper in borde han ta också enligt mig, där syns det att han inte hänger med.

En halv skadad Niklas Bäckström fick klä om och sätta sig på bänken som reserv. Han tränar med laget men tydligen är han inte redo ännu för spel. Men jag tror Minnesota kommer chansa med han i nästa match. Det är Minnesotas ända chans att komma igen enligt mig. Lite roligt att se Bäckström på bänken hålla plocken för munnen då han pratade med matrialförvaltaren. Det han sa ville han nog inte att tv-experterna skulle se. Synd att inte Bäckström kunnat spelat i detta slutspel. Han är annars en topp 10 målvakt i NHL. Nu kommer Chicago avgöra detta på torsdag natt rätt så lätt tror jag. Ett tips spela -1.5 på Chicago då. Men avvakta lite på målvaktsfronten i Minnesota.

San Jose vinner med 4-3 i förlängning just när detta skrivs. San Jose hade 2-1 inför tredje perioden och det såg mycket stabilt ut. Men Vancouver gör två snabba och leder med 3-2. San Jose gör dock 3-3 i PP rätt sent i matchen. I förlängningen är San Jose bäst och vinner rättvist. Det är Daniel Sedin som drar på sigutvisningen då San Jose avgör i förlängningen. En annars storspelande Schneider i förlängningen släpper en mycket lätt retur (tavla) som måltjuven Patrick Marleau kastar sig fram på och slår in.

4-0 i matcher San Jose alltså. Sedin bröderna och Edler kan nu komma till VM om Mårts kallar dom.

Ring nu Mårt så fort som möjligt och fråga bröderna. Hoppas nu dom är mer motiverade än dom var förra året då man tackade nej till VM. Alexander Edler är en bra back också men vi har det rätt bra på backsidan. Men säger inte ner om han kommer. Kanske får vi se bröderna Sedin i helgen?

Mina NHL-spel fortsätter att SUGA och jag ska nog bara hålla mig till att se matcherna. För tippa kan jag verkligen inte göra.

Ja, ja det blev en lång natt (sex timmar) detta. Där man sett tre olika matcher fram och tillbaka.
En lång natt hade du nog, & slumra till gjorde du nog också. Ottawa vann 3-2 efter förlängning, således 3-1 i den matchserien.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 06:42   #39
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
En lång natt hade du nog, & slumra till gjorde du nog också. Ottawa vann 3-2 efter förlängning, således 3-1 i den matchserien.
Oj vilken miss av mig. Dom vände ju och vann ja. Ha ha jo lite trött är jag alltid
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 22:23   #40
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

01:00 Toronto Maple Leafs vs Boston Bruins
Toronto fick pisk med 2-5 hemma senast och därmed leder Bruins matchserien med 2-1 och de vill med all säkerhet vinna även i natt för att ha chansen att avgöra hemma i TD Garden den 11/5. Kedjan med Nathan Horton (3M, 1A, 4P) David Krejci (2M, 3A, 5P) och Milan Lucic (0M, 6A, 6P) är stekheta och har producerat fem mål och 17 poäng tillsammans på tre matcher. Om denna linan fortsätter att producera som de gjort tidigare kommer Boston att vinna i natt och Krejci kommer att sätta en balja och Lucic kommer att få minst en assist. För Maple Leafs är det bara en spelare som är hyfsat het och det är Phil Kessel (2M, 0A, 2P) som har gjort mål i de två senaste mötena. Jag tror stenhårt på Bruins och lirar därför:

Bruins -1,5 3,25@Marathonbet
David Krejci målskytt 4,35@Betsafe
Phil Kessel vs David Krejci, Krejci 2,00@Betsafe
Nathan Horton målskytt 3,50@Betsafe

Jag sätter 3u/spel.
Tips: 1-4

01:00 New York Rangers vs Washington Capitals, Rangers 2,34@Marathonbet
Rangers har spelat bra hemma i Madison Square Garden under säsongen och den senaste matchen var inget undantag. Hela laget lyfte sitt spel och backarna var mer involverade i offensiven vilket betalade sig. Capitals är inga duvungar och det kommer bli en tuff match för Washington vill naturligtvis vända hem med en 3-1 ledning i matchserien. Som jag ser det är det just i MSG som Rangers har absolut störst chans att rubba Bäckström, Ovechkin och company eftersom Rangers lirat bra hemma och känner sig trygga där. Sätter 3u.

Tips: 3-2
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 23:30   #41
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

03:00 St. Louis Blues vs Los Angeles Kings
Det blev en så målsnål och tät matchserie som de flesta trodde på förhand. Det står 2-2 i serien och de har två vinster var hemma och 3/4 matcher har gått under linan. Tycker att det mesta talar för att de blir samma scenario som i första matchen i Scottrade Center som var en riktigt målsnål tillställning. Alexander Steen avgjorde när han satte 2-1 pucken efter en riktig tavla av Jonathan Quick i förlängningen. Jag sätter 3u/spel på följande:

Blues vs Kings, X 3,90@Marathonbet
Blues vs Kings, U4,5 2,21@Pinnaclesports

Tips: 1-1

04:00 Anaheim Ducks vs Detroit Red Wings, X 4,15@Marathonbet
Ducks tappade en 2-1 ledning när sju minuter återstod av senaste matchen i Joe Louis Arena och förlorade sedan i "sudden", Detroit kvitterade i och med detta till 2-2 i matcher. Två av fyra matcher har gått till förlängning och jag tycker att mycket talar för att det ska göra det även i natt. Ducks kommer att spela tight även om de troligtvis kommer att gå ut hårt för att få ett snabbt ledningsmål hemma i Honda Center. Orkar Red Wings stå emot den första anstormningen kommer de att jämna ut spelet och det blir som senast. Ducks två vinster har varit klara 3-1 hemma och 4-0 borta medans Detroit har fått slita mer för sina två OT segrar 5-4 borta och 3-2 hemma. I och med att Wings lyckades kvittera och även avgöra i "sudden" senast kommer de att vara stärkta av det samtidigt som Anaheim fick ngt att tänka på. Det blir en tät och tuff match där båda lagen kommer att prioritera defensiven vilket gör att jag tror stenhårt på oavgjort.

Tips: 2-2
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 10:34   #42
 
crimxons avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 82
Sharp$: 231

NHL 2013
Stats: 115 - 154 - 2
ROI: 104.07%
Vinstprocent: 42.75%

Standard

Snyggt Nilu!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+2)
crimxon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 10:39   #43
 
crimxons avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 82
Sharp$: 231

NHL 2013
Stats: 115 - 154 - 2
ROI: 104.07%
Vinstprocent: 42.75%

Standard

Läste precis att Vokoun kommer starta kvällens match hemma. Tycker det är tillräcklig anledning för ett spel på Pittsburgh


"In the regular season, Vokoun won nine of his final 10 games, allowing one or fewer goals in six of his last nine starts. He was 3-0-0 with a 0.90 GAA, .970 save percentage and a shutout in three starts against the Islanders this season."

Senast redigerad av crimxon den 2013-05-09 klockan 10:43.
crimxon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 12:28   #44
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av crimxon Visa inlägg
Snyggt Nilu!
Tackar
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 20:29   #45
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 52
Sharp$: 304
Standard

Kvällens lir?
Ska man fortsätta köra -1.5 på Ottawa? :-D
wazza82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td