Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-11, 23:11   #31
 
Top Notchs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 185
Sharp$: 139

Mitt Sheet
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 100.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

st louis och montreal

sund dubbel?
Top Notch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 23:11   #32
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Brian Rolston Visa inlägg
Att ha mycket att spela för är inte alltid positivt, dessutom är det dags för Senators att börja vinna igen om man vill behålla 4:e platsen i eastern. Ett nytt ihopslag av inte allt för mycket vinnarskallar mot Spezza/Alfredsson. För att sticka ut hakan lite, så tror jag på en 4-2 seger tilll Ottawa med en väldigt övertygande match från Jason och Daniel med 3 poäng kvar. Men vi kan alla ha väldigt fel, får se inatt vem som har mest (tur?)
börjar luta åt ett avslag...

Du missade nog min fråga tidigare, så jag testar igen. Hur motiverar du överspelet i Pens-Canes?
Syftar då främst på:
The total has gone UNDER in 6 of Carolina's last 8 games when playing Pittsburgh
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 23:44   #33
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Sticker ut hakan och säger att flyers-bruins är bombsäker enligt mig och att hcp känns väldigt intressant. Boston utan Savard och förmodligen utan Chara och på det sättet de spelade mot toronto gör att jag tror att de får rätt mycket pisk.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 23:49   #34
 
Brian Rolstons avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 1


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Montreal mycket sunt, St louis är inget säkert spel men bra borta odds antar jag?

sorry turtlewax (J haha) såg inte den frågan.

Pitts gör ständigt mycket mål men är inte väldigt säkra bakåt även om försvaret blivit bättre under senaste tiden och Fluery hittat spelat senaste matchen. Men man är ett offensivt lag, likaså Canes gör mål framåt rätt bra. 1,76 oddset är inget bra över/under odds men jag skulle tippa att i dagsläget så sluter säkerligen 75% av matcherna lagen emellan över 5,5. 2-1 vinsten mot boston senast var i särklass den målsnålaste matchen på väldigt länge för Penguins, på säkert 2 månader. Matcherna man spelar ligger ofta över 5,5. Canes spelar också offensivt och gör mycket mål + med Ward skadad har man en för gammal och en för ung målvakt så inget stabilt målvaktsspel kan man förvänta sig.

Dessutom så vann Pitts med 4-0 i Eastern finalen i slutspelet förra året så varje match mots pitts vill nog Canes vinna + Stall brödernas fight i matchen i matchen blir intressant.
Är helt övertygad om att det blir en jämn, intressant, målrik och rolig match ikväll!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Brian Rolston är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 23:53   #35
 
Brian Rolstons avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 1


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tror som dig calahan att Flyers vinner ikväll, dom har varit dåliga senaste matcherna, men gjort dom mål som behövts. Med och utan Savard har Boston sett ut som en mycket svag föregångare av förra årets succé säsong. Ett ständigt frågetecken för Flyers målvaktsspel men svaga Boston bör man besegra!

någon som vet om man kan spela på målskyttar i nhl på någon sida, magkänslan säger mig att Letang eller Kennedy gör mål ikväll (utöver Crosby som oddsen hade varit 0,009 på)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Brian Rolston är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 23:54   #36
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Brian Rolston Visa inlägg
Montreal mycket sunt, St louis är inget säkert spel men bra borta odds antar jag?

sorry turtlewax (J haha) såg inte den frågan.

Pitts gör ständigt mycket mål men är inte väldigt säkra bakåt även om försvaret blivit bättre under senaste tiden och Fluery hittat spelat senaste matchen. Men man är ett offensivt lag, likaså Canes gör mål framåt rätt bra. 1,76 oddset är inget bra över/under odds men jag skulle tippa att i dagsläget så sluter säkerligen 75% av matcherna lagen emellan över 5,5. 2-1 vinsten mot boston senast var i särklass den målsnålaste matchen på väldigt länge för Penguins, på säkert 2 månader. Matcherna man spelar ligger ofta över 5,5. Canes spelar också offensivt och gör mycket mål + med Ward skadad har man en för gammal och en för ung målvakt så inget stabilt målvaktsspel kan man förvänta sig.

Dessutom så vann Pitts med 4-0 i Eastern finalen i slutspelet förra året så varje match mots pitts vill nog Canes vinna + Stall brödernas fight i matchen i matchen blir intressant.
Är helt övertygad om att det blir en jämn, intressant, målrik och rolig match ikväll!
Inga problem haha.

Har bestämt mig nu, det blev Columbus och Blues i en dubbel till 5.52.

Tack för svaret förresten! Lycka till med spelen till både dig och alla andra, själv går jag och nannar innan käppkriget börjar. Blir bara att man fastnar framför datorn då, haha...
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 23:58   #37
 
Brian Rolstons avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 1


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Turtlewax Visa inlägg
Inga problem haha.

Har bestämt mig nu, det blev Columbus och Blues i en dubbel till 5.52.

Tack för svaret förresten! Lycka till med spelen till både dig och alla andra, själv går jag och nannar innan käppkriget börjar. Blir bara att man fastnar framför datorn då, haha...
okey lycka till och hoppas att de sitter för din chans även om jag gillar Atlanta och hoppas att dom vinner över Blue Jackets hehe ^^

en dubbel är alltid riskfylld och extra spännande, hoppas du vaknar upp med ett gott resultat imorgon
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Brian Rolston är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-12, 00:07   #38
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Nu drar det igång snart... Lycka till inatt
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-12, 00:10   #39
 
Brian Rolstons avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 1


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Brent Jonhson står inatt, suck! säkert för att man möter Devils imorgon, + att Kennedy inte är med (han ingår i förmodligen NHL's bästa 3e kedja). Gör att de känns lite mindre säkert för en pitts vinst, men GO PENS GO!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Brian Rolston är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-12, 00:17   #40
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

oilers har vaknat på rätt sida, de vinner nog tyvärr...
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-12, 00:38   #41
 
Brian Rolstons avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 1


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
oilers har vaknat på rätt sida, de vinner nog tyvärr...
haha en sak man måste veta, (vet inte ifall du följer NHL noggrant eller inte) men Oilers gör aldrig som dom ska eller borde. 10 bra/dåliga min från dom säger inget när dom har ett lag fullt med AHL lirare med deras skade bekymmer.

över oddset mellan CAR-PIT känns rätt så bra men hade vart 0-2 om Fluery hade stått, synd
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Brian Rolston är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-12, 00:43   #42
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Brian Rolston Visa inlägg
haha en sak man måste veta, (vet inte ifall du följer NHL noggrant eller inte) men Oilers gör aldrig som dom ska eller borde. 10 bra/dåliga min från dom säger inget när dom har ett lag fullt med AHL lirare med deras skade bekymmer.

över oddset mellan CAR-PIT känns rätt så bra men hade vart 0-2 om Fluery hade stått, synd
Jo vet. Men dom är konstiga för de förlorar och förlorar tills de inte har chans att gå till slutspel. Sen kan de vinna många matcher när det inte gäller något. Finns ingen logik i NHL
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-12, 00:48   #43
 
Brian Rolstons avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 1


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Jo vet. Men dom är konstiga för de förlorar och förlorar tills de inte har chans att gå till slutspel. Sen kan de vinna många matcher när det inte gäller något. Finns ingen logik i NHL
hehe finns ingen logik i spel men en massa logik i NHL ^^ tror fortfarande på Cabs
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Brian Rolston är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-12, 01:41   #44
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Flyers måste ha målvaktsproblem om man släpper 4 efter 2 perioder om de haft sådan oskärpa som jag sett innan...
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-12, 01:56   #45
 
Brian Rolstons avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 1


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Flyers måste ha målvaktsproblem om man släpper 4 efter 2 perioder om de haft sådan oskärpa som jag sett innan...
flyers har stora målvaktsproblem, deras första målvakt (emery) är en osäker o dålig första målvakt och leighton som stått mycket i år är inget säkert kort, de har vart deras stora problem i flera säsonger nu
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Brian Rolston är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td