Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Visa resultat för omröstning: Har du längtat efter NHL-prmiären?
Ja 17 34.00%
Ja jättemycket 6 12.00%
Ja som bara den, äntligen börjar det 16 32.00%
Nej 11 22.00%
Antal röster: 50. Du får inte rösta i den här omröstningen

Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-30, 15:22   #1
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Exclamation

NHL Premiär 1-3/10-2013


1/10
Montreal - Toronto TV10

Chicago - Washington
Edmonton - Winnipeg

2/10

Philadelph - Toronto
Detroit - Buffalo
Colorado - Anaheim

3/10

Boston - Tampa Bay
Pittsburgh - New Jersey
Washington - Calgary
St Louis - Nashville
Minnesota - Los Angele
Dallas - Florida
Phoenix - NY Rangers
San Jose - Vancouver
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-30, 15:25   #2
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

TV10 startar säsongen med ett derbyt och studio direkt. Kul!

Tror att Detroit vinner Stanley Cup denna säsong. Var nära gå långt förra säsongen och spetsat till laget men Alfredson som är hungrig på att vinna. Get okej odds på dom att vinna SC.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-30, 17:11   #3
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1694717



Främst spelat på grund att Paddypower ligger cirka 15 punkter högre än de övriga bolagen. Men Leafs spelar även B2B vilket alltid påverkar lite.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-30, 17:45   #4
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hoppas de riktiga bolagen börjar släppa odds snart. Ser att maraton är ute, blir intressant när Pinnacle också släpper.

Ska bli en kul säsong hoppas jag.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-30, 18:43   #5
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Det är väl bara till att göra ett acc i morsans namn hos Marathonbet antar jag, haha. De var riktigt snett ute på många odds förra säsongen. Mumma att det drar igång! Ännu mer mumma att vi kan få njuta av en hel säsong nu igen!
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+2)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-30, 20:06   #6
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Pinnacle har släppt odds inför första tre matcherna.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 14:14   #7
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Det är väl bara till att göra ett acc i morsans namn hos Marathonbet antar jag, haha. De var riktigt snett ute på många odds förra säsongen. Mumma att det drar igång! Ännu mer mumma att vi kan få njuta av en hel säsong nu igen!
Det kommer vara limiterat första gången du loggar in, om du är limiterad på ditt vanliga. Så var det för mig i alla fall, var limiterad på 3 andra konton första gången jag loggade in.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 14:31   #8
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Hoppas de riktiga bolagen börjar släppa odds snart. Ser att maraton är ute, blir intressant när Pinnacle också släpper.

Ska bli en kul säsong hoppas jag.
Det är ju då du ska hugga, om du har tillgång till Marathon. Där finns det sjukt värde att hämta, innan de seriösa bolagne öppnar och Marathon justerar efter dom.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 14:40   #9
 
gufimuses avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Ludvika
Inlägg: 69
Sharp$: 476


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har redan spelat på Habs idag, men ser att oddsen stiger på dom. Förstår inte riktigt det då Toronto inte riktigt har fått ihop laget som jag ser det och Montreal borde vara rejält revanschsugna efter förra årets hastiga uttåg ur SC-slutspelet.

Murray, Emelin och Drewiske är på Habs skadelista, alla backar men de två första backparen ser ändå bra ut. Tinordi spelade 8 matcher förra året och är alltså hyggligt färsk.

Trolig Montreal-lineup
Rene Bourque – Tomas Plekanec – Brian Gionta
Max Pacioretty – David Desharnais – Danny Briere
Alex Galchenyuk – Lars Eller – Brendan Gallagher
Travis Moen – Brandon Prust – George Parros

Josh Gorges – PK Subban
Raphael Diaz – Andrei Markov
Francis Bouillon – Jarred Tinordi

Carey Price (Peter Budaj)

Nyförvärven Raymond och Bolland är två duktiga spelare som ger det här laget ett helt annat djup i truppen än vad de hade förra året. Båda tar plats i tredjelinan och kommer tillsammans med Kulemin bli jobbiga att möta. I övrigt är jag inte jätteimponerad över Torontos lag, förutom Kessel då. Dyra nyförvärvet Clarkson hoppade in på isen från bänken och deltog i ett slagsmål vilket resulterade i en automatisk avstängning på 10 matcher. Smart.

Trolig Toronto-lineup:
Van Riemsdyk – Bozak – Kessel
Lupul – Kadri – Ashton
Raymond – Bolland – Kulemin
Bodie – McClement – Orr

Phaneuf – Gunnarsson
Franson – Gardiner
Fraser – Ranger

Reimer (Bernier)

Motiverar mitt spel med att..
..Habs har hemmaplan och där är de starka.
..Habs trupp ser på förhand starkare ut inför den här matchen.
..Price är en bättre målvakt än Reimer (som förmodas starta) alla dagar i veckan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melvin (+5)
gufimuse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 14:41   #10
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 1694717



Främst spelat på grund att Paddypower ligger cirka 15 punkter högre än de övriga bolagen. Men Leafs spelar även B2B vilket alltid påverkar lite.
Jag sätter stort ?-tecken till målvaktssidan i Flyers.

Mason och nya Emery är inget målvaktspar som skrämmer.


Haft en dålig försäsong men säger ju inte så mycket.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 14:45   #11
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gufimuse Visa inlägg
Jag har redan spelat på Habs idag, men ser att oddsen stiger på dom. Förstår inte riktigt det då Toronto inte riktigt har fått ihop laget som jag ser det och Montreal borde vara rejält revanschsugna efter förra årets hastiga uttåg ur SC-slutspelet.

Murray, Emelin och Drewiske är på Habs skadelista, alla backar men de två första backparen ser ändå bra ut. Tinordi spelade 8 matcher förra året och är alltså hyggligt färsk.

Trolig Montreal-lineup
Rene Bourque – Tomas Plekanec – Brian Gionta
Max Pacioretty – David Desharnais – Danny Briere
Alex Galchenyuk – Lars Eller – Brendan Gallagher
Travis Moen – Brandon Prust – George Parros

Josh Gorges – PK Subban
Raphael Diaz – Andrei Markov
Francis Bouillon – Jarred Tinordi

Carey Price (Peter Budaj)

Nyförvärven Raymond och Bolland är två duktiga spelare som ger det här laget ett helt annat djup i truppen än vad de hade förra året. Båda tar plats i tredjelinan och kommer tillsammans med Kulemin bli jobbiga att möta. I övrigt är jag inte jätteimponerad över Torontos lag, förutom Kessel då. Dyra nyförvärvet Clarkson hoppade in på isen från bänken och deltog i ett slagsmål vilket resulterade i en automatisk avstängning på 10 matcher. Smart.

Trolig Toronto-lineup:
Van Riemsdyk – Bozak – Kessel
Lupul – Kadri – Ashton
Raymond – Bolland – Kulemin
Bodie – McClement – Orr

Phaneuf – Gunnarsson
Franson – Gardiner
Fraser – Ranger

Reimer (Bernier)

Motiverar mitt spel med att..
..Habs har hemmaplan och där är de starka.
..Habs trupp ser på förhand starkare ut inför den här matchen.
..Price är en bättre målvakt än Reimer (som förmodas starta) alla dagar i veckan.

Kanske får nyförvärvet Jonathan Bernier, chansen ikväll? Återstår att se.


Så sent som igår kom den tråkiga nyheten att Canadiens svenska nyförvärv Douglas Murray kommer att missa de första 4-6 veckorna med en överkroppsskada. Sen tidigare har också Canadiens två till backar som kommer att missa starten på säsongen med skador. Davis Drewiske är på Injured Reserve med en skadad axel, och Alexei Emelin är fortfarande inte redo för spel efter knäskadan som avslutade den förra säsongen för honom. Det innebär att Canadiens inleder säsongen med endast sex hela backar i truppen, och det verkar inte som att man tänker kalla upp någon innan man åker på en fyra matchers roadtrip till väst nästa onsdag.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 14:50   #12
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gufimuse Visa inlägg
Jag har redan spelat på Habs idag, men ser att oddsen stiger på dom. Förstår inte riktigt det då Toronto inte riktigt har fått ihop laget som jag ser det och Montreal borde vara rejält revanschsugna efter förra årets hastiga uttåg ur SC-slutspelet.

Murray, Emelin och Drewiske är på Habs skadelista, alla backar men de två första backparen ser ändå bra ut. Tinordi spelade 8 matcher förra året och är alltså hyggligt färsk.

Trolig Montreal-lineup
Rene Bourque – Tomas Plekanec – Brian Gionta
Max Pacioretty – David Desharnais – Danny Briere
Alex Galchenyuk – Lars Eller – Brendan Gallagher
Travis Moen – Brandon Prust – George Parros

Josh Gorges – PK Subban
Raphael Diaz – Andrei Markov
Francis Bouillon – Jarred Tinordi

Carey Price (Peter Budaj)

Nyförvärven Raymond och Bolland är två duktiga spelare som ger det här laget ett helt annat djup i truppen än vad de hade förra året. Båda tar plats i tredjelinan och kommer tillsammans med Kulemin bli jobbiga att möta. I övrigt är jag inte jätteimponerad över Torontos lag, förutom Kessel då. Dyra nyförvärvet Clarkson hoppade in på isen från bänken och deltog i ett slagsmål vilket resulterade i en automatisk avstängning på 10 matcher. Smart.

Trolig Toronto-lineup:
Van Riemsdyk – Bozak – Kessel
Lupul – Kadri – Ashton
Raymond – Bolland – Kulemin
Bodie – McClement – Orr

Phaneuf – Gunnarsson
Franson – Gardiner
Fraser – Ranger

Reimer (Bernier)

Motiverar mitt spel med att..
..Habs har hemmaplan och där är de starka.
..Habs trupp ser på förhand starkare ut inför den här matchen.
..Price är en bättre målvakt än Reimer (som förmodas starta) alla dagar i veckan.
Price is 1-4 with a 3.88 GAA against the Leafs who won both meetings in Montreal last season.
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 15:02   #13
 
gufimuses avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Ludvika
Inlägg: 69
Sharp$: 476


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Kanske får nyförvärvet Jonathan Bernier, chansen ikväll? Återstår att se.


Så sent som igår kom den tråkiga nyheten att Canadiens svenska nyförvärv Douglas Murray kommer att missa de första 4-6 veckorna med en överkroppsskada. Sen tidigare har också Canadiens två till backar som kommer att missa starten på säsongen med skador. Davis Drewiske är på Injured Reserve med en skadad axel, och Alexei Emelin är fortfarande inte redo för spel efter knäskadan som avslutade den förra säsongen för honom. Det innebär att Canadiens inleder säsongen med endast sex hela backar i truppen, och det verkar inte som att man tänker kalla upp någon innan man åker på en fyra matchers roadtrip till väst nästa onsdag.
Jonathan Bernier har varit en grym backup för LA Kings att luta sig tillbaka på de senaste säsongerna när Quick har haft en svacka eller helt enkelt behövt lite avlastning. Jag håller honom som en bra målvakt med enorm potential. Jag är lite överraskad över det faktum att Reimer har fått mest förtroende under försäsongen och troligtvis inleder säsongen som förstekeeper.


Citat:
Ursprungligen postat av martinsson Visa inlägg
Price is 1-4 with a 3.88 GAA against the Leafs who won both meetings in Montreal last season.
Ja det var förra säsongen det, ny säsong och nya förutsättningar nu! Jag tror på Habs ikväll, tvingar ingen att rygga
gufimuse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 15:20   #14
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Jag sätter stort ?-tecken till målvaktssidan i Flyers.

Mason och nya Emery är inget målvaktspar som skrämmer.


Haft en dålig försäsong men säger ju inte så mycket.
Spelar ärligt talat inte så stor roll vem som står i Philadelphia, för det är en målvaktskyrkogård med Philadelphias dassiga defensiv och offensiva fokus. Tänk typ Tampa Bay Lightning, New York Islanders, Philadelphia Flyers, Pittsburgh Penguins, Washington Capitals (iaf förut).

Emery är inte så dålig dessutom. Hur som helst så hänger det alltid på att offensiven i dessa typer av lag presterar över vad defensiven och målvakterna släpper in.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 16:26   #15
 
Khans avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 172
Sharp$: 2322
Standard

Lite OT kanske, men ni som spelat NHL på Marathonbet och blivit limmade, vilka summor har ni spelat för?
Khan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 16:28   #16
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Det är ju då du ska hugga, om du har tillgång till Marathon. Där finns det sjukt värde att hämta, innan de seriösa bolagne öppnar och Marathon justerar efter dom.
Har varit med tillräckligt länge för att veta att det inte är värt att avvika från Pinnacle. Det är det enda seriösa bolaget där ute. Ett par-tre utstick är inte värd huvudvärken med limitering och uttag.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+25), isbjorn (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 18:07   #17
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Har varit med tillräckligt länge för att veta att det inte är värt att avvika från Pinnacle. Det är det enda seriösa bolaget där ute. Ett par-tre utstick är inte värd huvudvärken med limitering och uttag.
Du höll inte koll på Marathons NHL-odds förra säsongen. De var fel ute på i princip varje match.

Jag klickade på den första matchen jag såg på Oddsportals resultatlista ifrån förra säsongen, Wild - Blues.
Marathon öppnade Blues FT @ 2.90. Pinnacle öppnade Blues FT @ 2.52. (Blues vann 0-2 om det är av intresse).

Pinnacle må genomföra utbetalningar på 15 minuter, men med Marathon har du dina pengar på kontot inom 1-2 minuter - vare sig det är 16 på dagen eller 04 på natten. Obegränsat antal uttag per månad, kostnadsfritt.
Pinnacles hemsida strular bra mycket mer än Marathons.
Marathon har större maxbet på sina spel än Pinnacle.

Det enda problemet är limiteringar. Vilket verkar vara helt random, jag har haft konton i mitt namn samt en flickväns namn och gått plus på båda, haft samma spelmönster osv. Dock blev jag toklimiterad på kontot i mitt namn direkt, medan jag kunde spela i nästan ett år på kontot i min flickväns namn.
Blev limiterad först när jag råkade sätta in pengar på kontot via mitt eget IP.

Att regga sig på Marathon är ett lotteri. Antingen blir man limmad efter ett spel, eller så kan man köra på i månader innan man blir limmad. Dock talar jag ur ett perspektiv där medelinsatsen ligger på 500 - 1500 SEK.

Men visst du har "varit med i gamet sedan medeltiden" och vet allt bättre.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-10-01 klockan 18:09.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 20:33   #18
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Marathon har större maxbet på sina spel än Pinnacle.

Det enda problemet är limiteringar. Vilket verkar vara helt random [...]

Men visst du har "varit med i gamet sedan medeltiden" och vet allt bättre.
Du ser ingen motsägelse i det du skriver? Vad de frontar för max-bet för public spelar väl ingen roll om du bara kan spela 8 kronor på en match? Limiteringar är det enda som spelar roll om man ser långsiktigt. Om spelande i målvakters namn är att rekommendera överlåter jag till andra (jag utgår från att du redan läst det finstilta i kontraktet) men även om det vore riskfritt är det endast att skjuta problemet framåt.

Dessutom, hur mycket spelar maxinsats roll överhuvudtaget? Du kanske har en betydligt större kassa än jag (av någon konstig anledning kan jag inte hitta dina gamla spreadsheets längre ..) men vad Marathonbet erbjuder för supertak i NHL rör mig inte i ryggen. Pinnacles öppningstak i samtliga ligor jag spelar på räcker för min kassa (när det gäller USA är jag långt ifrån att oroa mig). Behöver du mer än dessa spelar du antingen på en helt annan nivå än mig eller så har du en "alternativ" (läs: farlig) BRM.

Så i detta fallet anser jag att det fetmarkerade stämmer, ja.. Men det är klart, folk har olika åsikter om allt.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
martinsson (+10)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 21:34   #19
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Det enda problemet är limiteringar.

Men tydligen slipper man vänta en hel kvart på degen och det känns ju tryggt. Kul att obegränsade uttag uppskattas. Fast det uppskattas inte lika mycket i det andra lägret.

Nog för att man begick många misstag som ledde till snabbare limitering på nätbolagen. Men en sak begrep man från första början. Låt degen ligga och låt monopolet stå för det dagliga brödet.

Det är ganska logiskt och gäller än i dag. Ett fett konto ger trygghet och stabilitet åt företaget. Plus att det lättare kan rinna iväg några fylle/tilt-spel. Om man däremot har noll-saldo och plockar in exakt det som man ska spela för och snabbt som fan trycker hem vartenda öre efter en eventuell vinst...

Ja ni fattar säkert resten.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 22:15   #20
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Du ser ingen motsägelse i det du skriver? Vad de frontar för max-bet för public spelar väl ingen roll om du bara kan spela 8 kronor på en match? Limiteringar är det enda som spelar roll om man ser långsiktigt. Om spelande i målvakters namn är att rekommendera överlåter jag till andra (jag utgår från att du redan läst det finstilta i kontraktet) men även om det vore riskfritt är det endast att skjuta problemet framåt.

Dessutom, hur mycket spelar maxinsats roll överhuvudtaget? Du kanske har en betydligt större kassa än jag (av någon konstig anledning kan jag inte hitta dina gamla spreadsheets längre ..) men vad Marathonbet erbjuder för supertak i NHL rör mig inte i ryggen. Pinnacles öppningstak i samtliga ligor jag spelar på räcker för min kassa (när det gäller USA är jag långt ifrån att oroa mig). Behöver du mer än dessa spelar du antingen på en helt annan nivå än mig eller så har du en "alternativ" (läs: farlig) BRM.

Så i detta fallet anser jag att det fetmarkerade stämmer, ja.. Men det är klart, folk har olika åsikter om allt.
Först och främst så är jag är en plus minus noll-spelare på betting, jag har tjänat mina pengar inom betting på affiliateverksamhet, surebetting osv. Därför har jag inte kvar alla sheets som slutat +- 0 efter 5000 spel.
Jag har en liten edge på NHL om jag anstränger mig men i övrigt så suger jag på betting, men även jag kan se att de finns värde hos Marathon.

Varför jag nämnde maxinsats var för att jag påpekade att jag satsade små summor, och att folk som bankar på 20k per bet kanske limiteras snabbare. Dock har de som sagt ett större marknadsdjup för high rollers, sedan limiteras de säkert snabbare.

Dock så har jag totalt sett gått plus på Marathon och det var min poäng. Ja, Marathon limiterar stenhårt när de väl limiterar, då talar vi 8 SEK per spel - men vissa verkar lyckas undkomma den här limiteringen ett bra tag. Jag hängde där i ett år och var totalt sett +, men tilläts ändå att spela.

Andra exempel på vinnande spelare som har kontinuerliga Marathonspel; Shellpeppe 103 % ROI efter 1925 spel. Djungelhjul, 117.91 % ROI över 639 spel, oscar4122, 111.94 % ROI över 994 spel. Tror Mackyyy hängde på Marathon också.

För mig är det en del av bettingen att jaga odds och registrera sig på varje site där det finns högsta odds (såvida bolaget inte är scam). Jag ser Marathon som random EU-bookie - de limiterar rätt hårt och snabbt, skillnaden är att på Marathon har du bra mycket mer värde att hämta på innan du blir limiterad. Så det var bara ett tips, men om man själv inte orkar prova så visst, smaken är som baken.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+10), Shell Peppe (+3)

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-10-01 klockan 22:19.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 22:21   #21
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Det enda problemet är limiteringar.

Men tydligen slipper man vänta en hel kvart på degen och det känns ju tryggt. Kul att obegränsade uttag uppskattas. Fast det uppskattas inte lika mycket i det andra lägret.

Nog för att man begick många misstag som ledde till snabbare limitering på nätbolagen. Men en sak begrep man från första början. Låt degen ligga och låt monopolet stå för det dagliga brödet.

Det är ganska logiskt och gäller än i dag. Ett fett konto ger trygghet och stabilitet åt företaget. Plus att det lättare kan rinna iväg några fylle/tilt-spel. Om man däremot har noll-saldo och plockar in exakt det som man ska spela för och snabbt som fan trycker hem vartenda öre efter en eventuell vinst...

Ja ni fattar säkert resten.
Säkert så. Avskyr bara att ha pengar utspritt, vill ha kontroll - allt samlat på ett och samma ställe. Hatar att ha 50.000 utspritt på 50 bookies. Så jag tar ut pengar till Skrill kontinuerligt för att samla ihop allt gång på gång.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 00:00   #22
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu blir det NHL-premiär

Montreal-Toronto blir nog en jämn match.

Chicago bör ju slå Washington hemma. Men inga odds lockar där.


Edmonton ser ju intressant ut fin chans hemma mot svaga Winnipeg.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 00:12   #23
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Härliga bilder från Bell Center nu
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 01:07   #24
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ingen dålig första period i Bell Center. Vilken skillnad från SHL alltså.

Noterar att Torontos försvarsspel är dåligt i första. Helt borta i markerningen vid båda målen.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 01:24   #25
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Wink

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Ingen dålig första period i Bell Center. Vilken skillnad från SHL alltså.

Noterar att Torontos försvarsspel är dåligt i första. Helt borta i markerningen vid båda målen.
Ja, det var junior misstag vid målen. Båda backarna hammnar på fel sida om egen målvakt, ska inte ske på den här nivå. För övrigt var det en trevlig premiärperiod
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 02:33   #26
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Thumbs down

NHL är riktigt kul men slagsmålen tycker jag enbart är löjligt.
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 02:37   #27
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NiLu Visa inlägg
NHL är riktigt kul men slagsmålen tycker jag enbart är löjligt.
Lite extra underhållning är alltid bra. Särskilt den senaste när Orr smällde Parros' ansikte i isen
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 02:47   #28
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinsson Visa inlägg
Lite extra underhållning är alltid bra. Särskilt den senaste när Orr smällde Parros' ansikte i isen
Jo jag vet att en del tycker att det är extra underhållning. Själv tycker jag bara att det är ett ödslsnde av tid på ngt helt meningslöst.
Smaken är som röven, klôven
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 02:51   #29
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NiLu Visa inlägg
NHL är riktigt kul men slagsmålen tycker jag enbart är löjligt.
Det hör hemma i NHL tradition
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 02:57   #30
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fraser är het ikväll
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 03:04   #31
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Danske Eller är het ikväll 2+1
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 03:06   #32
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1741315



Älskar marginaler på min sida.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 03:07   #33
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

4-3 till Toronto i en bra match.

Denna match slet en del för Toronto som möter Philadelphia om 24-timmar.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-03, 22:46   #34
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rangers har haft en dålig försäsong men nu det gäller.

2.00 ML på Rangers kanske?
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-03, 22:56   #35
 
Krille25s avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 982
Sharp$: 3088

Krilles Fotbolls Bok
Stats: 101 - 131 - 16
ROI: 114.70%
Vinstprocent: 43.53%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Rangers har haft en dålig försäsong men nu det gäller.

2.00 ML på Rangers kanske?

Tror du om dubbel med Boston,Whasington?
Krille25 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-03, 22:58   #36
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Krille25 Visa inlägg
Tror du om dubbel med Boston,Whasington?
Den känns bra. Rak eller ML dubbel då.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-03, 23:31   #37
 
Krille25s avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 982
Sharp$: 3088

Krilles Fotbolls Bok
Stats: 101 - 131 - 16
ROI: 114.70%
Vinstprocent: 43.53%

Standard

Rak kör jag
Krille25 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-03, 23:57   #38
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dubbel (3.11)

Caps + Pittsburgh
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 00:38   #39
 
Krille25s avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 982
Sharp$: 3088

Krilles Fotbolls Bok
Stats: 101 - 131 - 16
ROI: 114.70%
Vinstprocent: 43.53%

Standard

Fan håller caps på med
Krille25 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 00:49   #40
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja fan vilken besvikelse dom var ikv
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 00:55   #41
 
Krille25s avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 982
Sharp$: 3088

Krilles Fotbolls Bok
Stats: 101 - 131 - 16
ROI: 114.70%
Vinstprocent: 43.53%

Standard

Men det kan gå fort i nhl.mycket hockey kvar
Krille25 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 01:34   #42
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Jävligt onödigt med 4-1 där, nu är nog vändningen borta.
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 01:39   #43
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

4-2. Ingenting är omöjligt. Förutom att förlora på överspelet nu.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 01:48   #44
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Och där kom 3:an. Kör nu!
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 01:49   #45
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ös på nu Caps!!!
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 01:57   #46
 
Krille25s avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 982
Sharp$: 3088

Krilles Fotbolls Bok
Stats: 101 - 131 - 16
ROI: 114.70%
Vinstprocent: 43.53%

Standard

2 kassar ordnar dom i 3e
Krille25 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 02:30   #47
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2.05 ML blir det på Rangers hos Bet365.

Ett lite för högt odds på Rangers tycker jag.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 02:33   #48
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Thumbs down

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
2.05 ML blir det på Rangers hos Bet365.

Ett lite för högt odds på Rangers tycker jag.
Var bara tvungen att replikera till detta. Hur fan motiverar du att oddset är för högt på Rangers?
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 02:41   #49
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RizZla Visa inlägg
Var bara tvungen att replikera till detta. Hur fan motiverar du att oddset är för högt på Rangers?
Ett mycket bättre lag än Phonix och då skiter jag i försäsongens resultat.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 02:42   #50
 
Krille25s avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 982
Sharp$: 3088

Krilles Fotbolls Bok
Stats: 101 - 131 - 16
ROI: 114.70%
Vinstprocent: 43.53%

Standard

1 till nu
Krille25 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 02:49   #51
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Typiskt med oavgjort. Nästan. Vinner väl säkert nu i för/straff då man inte har ML.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 02:58   #52
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Ett mycket bättre lag än Phonix och då skiter jag i försäsongens resultat.
Mycket bättre lag? Skador på ett par viktiga spelare + bortaplan?

Lycka till
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 03:11   #53
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RizZla Visa inlägg
Mycket bättre lag? Skador på ett par viktiga spelare + bortaplan?

Lycka till
Vilka spelare då?


Skrämmer inte hemma Phoenix


Nu se matchen
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 05:13   #54
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Vilka spelare då?


Skrämmer inte hemma Phoenix


Nu se matchen
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:05   #55
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RizZla Visa inlägg
Oj vad fel man hade i den matchen
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td