Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-03, 19:39   #271
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

-1.5 till 2.25 är ett fint överodds enligt mina siffror, räcker med 2.05 utan nån som helst marginal då.

Däremot skulle det behövas 1.98 utan marginal för O5.5 för att vara intressant men dessa siffror är ju enbart statistik och inte tar i beaktning några trupper alls.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-03, 21:05   #272
 
zlotyss avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 426
Sharp$: 62
Standard

Efter den laguppställningen jag sett så ser jag ingen målvakt som ska höra debut. K.Ramo ska tydligen vakta buren. Vet inte om du sitter på någon special info?
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-03, 21:11   #273
 
mackyyys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö, Sthlm,
Inlägg: 551
Sharp$: 6327

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zlotys Visa inlägg
Efter den laguppställningen jag sett så ser jag ingen målvakt som ska höra debut. K.Ramo ska tydligen vakta buren. Vet inte om du sitter på någon special info?
https://mobile.twitter.com/Fan960Ste...n960Steinberg&
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-03, 21:20   #274
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zlotys Visa inlägg
Efter den laguppställningen jag sett så ser jag ingen målvakt som ska höra debut. K.Ramo ska tydligen vakta buren. Vet inte om du sitter på någon special info?
Citat:
LINEUP NOTES: Welcome to the big leagues, Reto Berra. The towering netminder met the team Saturday in Chicago and will make his NHL debut in Sunday's date with the defending champs. In front of him, Flames head coach Bob Hartley will also juggle his fourth line, inserting winger Tim Jackman in Lance Bouma's usual spot. Chad Billins, who is also up from the AHL's Abbotsford Heat, will be a healthy scratch.
Källa: http://www.calgarysun.com/2013/11/03...ago-blackhawks

Samt här
http://www2.dailyfaceoff.com/starting-goalies/
http://www2.dailyfaceoff.com/teams/n...algary-flames/
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-03, 22:58   #275
 
zlotyss avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 426
Sharp$: 62
Standard

Är inne via mobilen men ska försöka visa varför jag ställde en sådan fråga.

http://www.flashscore.com/match/ller7GrR/#lineups;1
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-03, 23:03   #276
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Chicago Blackhawks vs Calgary Flames, Ö6,5@2,27 Pinnaclesports
5-2-1; 27-24 vs 2-1-4; 19-28
Hawks ångar på och verkar vara i samma form som i våras. De gör många mål men de släpper även in många mål hemma i United Center (Snittar: 3,38 GM; 3,00 IM). Flames som var riktigt nederlagstippade inför säsongen har startat klart bättre än vad många s k experter trodde. Jag tror det finns en stor chans till en riktigt målrik match om båda lagen bjuder upp till dans vill säga. Chicago vann senast hemma med 6-5 mot Ottawa och Calgary förlorade sin senaste borta med 1-5 mot Dallas. Jag tror att Flames mäktar med att sätta minst två baljor och då är spelet hemma om Blackhawks sätter fem puckar i nät

Insats: 3u
Tips: 5-2

Minnesota Wild vs New Jersey Devils, Devils U 1,5@2,61 Pinnaclesports
5-2-1; 22-18 vs 1-2-5; 15-29

Minnesota är ganska täta hemma i Excel Energy Center och det blir ingen lätt uppgift för Devils att göra mål i natt. Jag tror att de lyckas sätta max en puck i nät bakom hemmamålisen. Wild har visserligen släppt in åtta mål på de två senaste hemma men innan dess har de fyra raka matcher med max ett mål i baken. New Jersey har ett uselt snitt (1,88 GM och 3,63 IM) på bortais och jag tror inte att det kommer att förbättras i den här matchen.
Jag tror att Wild kommer att prioritera defensiven i natt och försöka rätta/minska de fel som de gjort i de två senaste hemma. Devils förlorade senast i går med 0-1 hemma mot Flyers och det är aldrig bra att gå av hemmaisen mållös, tror inte att de kommer till rätta med sin offensiv i natt.

Insats: 3u
Tips: 3-1

Lycka Till Med Era Lir
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-04, 13:40   #277
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Endast två matcher inatt:

New York Rangers - Anaheim Ducks
Winnipeg Jets - Detroit Red Wings

På förhand känns både Ducks och Wings som stabila val. Wings en aning starkare som rest sig och påbörjat stigningen i tabellen. 3 raka vinster gentemot Jets 3 raka förluster. I mål är Howard bekräftad med 5-4-2, 2.50, .915, 1 - statistik som torde ställa sig lämpad mot den sannolika Pavelec för Jets, 4-7-2, 3.09, .902, 0.

Vidare ser både Ducks och Rangers framfart stadigvarande ut. Mer förtroende för Ducks dock. Rangers kommer från tre vinster, men inga jättar som tagits an - Buffalo, Carolina & Islanders. Ducks vann senaste mötet med hela 6-0 tidigare i höst och med Hiller i mål (6-2-1, 2.52, .907, 1) upplever jag dom som ett klokt val mot Rangers och Lundqvist (4-5-0, 2.63, .914, 2).

Hur tänker ni?
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-04, 13:49   #278
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Är inne på samma spår faktiskt, verkar som att Detroit fått ordning på grejorna och blivit stabilare.
Anaheim är sega och de har en förmåga att lyckas vinna med uddamålet även om deras spel är knackigt, tyder på bra moral i laget.

Återkommer senare med mina spel
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
WizardofAhhs (+1)
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-04, 19:17   #279
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2013-11-05 01:35NHLNew York Randers vs Anaheim Ducks ÖVER Ö 5 FT 4 2.100


Var först inne på att spela Rangers här. Men efter att ha torskat tre raka spel då Anaheim varit inblandat vågar jag inte det. Som det skrivits i NHL-tråden har inte Rangers mött dom bästa lagen precis i sina tre senaste segrar. Viktigt att Carl Hagelin som varit skadad en tid fick göra mål direkt 2-mål senast. Viktigt han är tillbaka. Ryan Callahan och Rick Nash saknas fortsatt.


Anaheim bara trummar på och vinner på bortaplan trots skadeläget. 4-1-0 på fem raka bortamatcher är starka pappaper det. Anaheim ser verkligen starka ut just nu.

Skadeläget är detta: Teemu Selänne, Saku Koivu, Jakob Silfverberg och Sheldo Souray saknas fortsatt. Dessutom tvingades Sami Vatanen att utgå i 6-3 segern över Buffalo senast.

Anaheim har tre bra målvakter och ikväll är det Frederik Andersen som får chansen. Men jag håller ändå han som trea bakom Hiller och Fasth.

6-0 till Anaheim då lagen möttes i Kalifornien för fyra veckor sedan.

Jag kommer spela över 5 mål till fina (2.10) som Svs erbjuder. Nätbolen ligger på 1.85-1.91 på samma spel. Så Svs sticker ju ut en del här.

Anaheim har gjort 18-mål på fem raka bortamatcher. Ett snitt på tre mål per bortamatch. Visst 6 av dom kom senast mot Buffalo. Men ändå man gör sina mål. Sen har Rangers fått igång sitt målskytt hyfsat med nio mål på tre matcher.

Sex mål i denna match till (2.10) känns riktigt bra och måste testas!
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-04, 19:22   #280
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

2.10 är ju ett riktigt dåligt odds för över 5 mål. Detta spel på Svs är ett trevägsspel vilket innebär att du inte får insatsen tillbaka vid 5 mål.

Pinnacle erbjuder 2.58 för samma spel...
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-04, 19:27   #281
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Redbull Visa inlägg
2.10 är ju ett riktigt dåligt odds för över 5 mål. Detta spel på Svs är ett trevägsspel vilket innebär att du inte får insatsen tillbaka vid 5 mål.

Pinnacle erbjuder 2.58 för samma spel...
Över 5.5 mål ja har dom på det oddset. Fast det är ju samma sak.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-04, 19:28   #282
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Precis. Över 5 på svs är samma sak som över 5.5 på pinnacle. Skiljer dock 0.48 i odds. Ganska stor skillnad...
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-04, 19:32   #283
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Redbull Visa inlägg
Precis. Över 5 på svs är samma sak som över 5.5 på pinnacle. Skiljer dock 0.48 i odds. Ganska stor skillnad...
Miss av mig här. Tänkte inte klart här märker jag.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-04, 21:00   #284
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Relativt lugn kväll, inga större bets. Lägger Ducks och Wings. Känner inte att Rangers utgör något större hot och har (trots deras tre raka) riktigt svårt att överlämna mitt förtroende på en etta här. Ducks släpper in Andersen till att vakta buren och hittills har han övertygat, 3-0-0, 1.50, .944, 0. Det finns en tydlig nivåskillnad här, och jag förväntar mig att den visar sig ikväll.

Wings är en aning tuffare att spela då jag känner att Jets inte står utan styrka nog att ta sig an tunga lag. Jets har förlorat 5/6 senaste mötena gentemot Wings som "endast" förlorat 3/6, vilket egentligen är ganska obetydliga siffror då Wings nu tycks ha brutit sig ur sin lilla svacka och sakta påbörjat vandringen framåt. Likväl så ställer jag mig frågande till Montoya att vakta Jets bur. Kort och gott så trivs jag med Wings ikväll.

I sedvanlig ordning så orkar jag inte skriva särskilt långa och mer omfattande analyser här.

All lycka ikväll comrades!
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-04, 22:43   #285
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Snart läggdags och jag hinner inte motivera mitt lir ikväll.

Sätter iaf 3u på Wings@2,20 Betway FT

Lycka Till Med Era Lir
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td