Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-13, 20:35   #391
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Pittsburgh Penguins - Philadelphia Flyers: 2 (4.25) @ Betsson

Lite av en hatmatch. Gillar ju inte Flyers men på slutet har det sett bättre ut. Vinsterna mot Edmonton och Ottawa är ju inte dom bästa lagen. Men bra för självförtroendet. Pittsburgh kommer från två raka bortaförluster. Tycker 4.25 på Flyers är högt. Marathonbethar 4.95 men det bolaget har jag inte.

Blir en tv-peng på Flyers

1-Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+1)
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-13, 20:55   #392
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2013-11-14 01:35NHLMinnesota Wild vs Toronto Maple Leafs 1 FT 4 2.100



Har klurat på denna ett tag och oddset duger ju fint så nu blir det spel! Minnesota är bra och är svårslagna. Tagit poäng i nio av sina tio senaste matcher. Kommer hem igen efter två bortamatcher. Förlust efter straffar mot Washington där man borde vunnit och nu senast vinst efter straffar mot Carolina. Hemma är man starka och hade tre raka hemmavinster med målaskillnaden: 13-4. Offensiven är klart bättre på hemmais i Xcel Energy Center.

Keith Ballard och Mike Rupp saknas. Dessutom väntar sen test på Clayton Stoner.



Toronto har gått bättre i väntan i början av säsongen. Men på slutet har det sätt lite sämre ut. En vinst på dom tre senaste där vinsten kom efter straffar mot Devils. Bara två mål på dom tre senaste matcherna under ordinarie tid.

Såg Toronto mot både Vancouver och Boston och man kan tacka bra målvaktsspel till att siffrorna inte blev större.

Dave Bolland och Tyler Bozak saknas.


Stort + att Niklas Backstrom är tillbaka i målet i Minnestota.



Tror helt klart på hemmastarka Minnestora här mot ett dalande Toronto som inte sett bra ut på slutet.
__________________
Varje dag är en ny speldag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+1)
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-13, 21:51   #393
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 16
Sharp$: 132
Standard

Håller med Patrig_g, hoppas att de får hål på Torontos magiska målvakter

Målrikt derby i Pennsylvania där Flyers fick igång målskyttet senast, och Pens har kapaciteten till att skotta in pucken. Alldeles för låga odds på överspel däremot.

Dallas vinner mot ett problematiskt Oilers med skador och kaos på målvaktssidan. Skamliga 2-17 i målskillnad på hemmaplan senaste 4 matcherna? 2-2.65 på unibet känns lockande.
bakkewin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-13, 22:06   #394
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
2013-11-14 01:35NHLMinnesota Wild vs Toronto Maple Leafs 1 FT 4 2.100



Har klurat på denna ett tag och oddset duger ju fint så nu blir det spel! Minnesota är bra och är svårslagna. Tagit poäng i nio av sina tio senaste matcher. Kommer hem igen efter två bortamatcher. Förlust efter straffar mot Washington där man borde vunnit och nu senast vinst efter straffar mot Carolina. Hemma är man starka och hade tre raka hemmavinster med målaskillnaden: 13-4. Offensiven är klart bättre på hemmais i Xcel Energy Center.

Keith Ballard och Mike Rupp saknas. Dessutom väntar sen test på Clayton Stoner.



Toronto har gått bättre i väntan i början av säsongen. Men på slutet har det sätt lite sämre ut. En vinst på dom tre senaste där vinsten kom efter straffar mot Devils. Bara två mål på dom tre senaste matcherna under ordinarie tid.

Såg Toronto mot både Vancouver och Boston och man kan tacka bra målvaktsspel till att siffrorna inte blev större.

Dave Bolland och Tyler Bozak saknas.


Stort + att Niklas Backstrom är tillbaka i målet i Minnestota.



Tror helt klart på hemmastarka Minnestora här mot ett dalande Toronto som inte sett bra ut på slutet.
Nja som det sett ut den här säsongen skulle jag säga att det är ett minus att Bäckström står i mål. Hans stats visar: GAA (insläppta mål per match) 3.42 och Sv% (räddningsprocent) på 87,1%

Harding däremot: GAA 1.22 (otroligt bra) och Sv% 94,7%. Bäckström är väl numera andremålis i Wilds?!

Men oavsett så håller jag tummarna för ditt spel Toronto har, precis som du skriver, skador på offensiva spelare (Orr, Ashton, Bolland och Bozak)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
patrik_g (+1), NiLu (+1)
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-14, 00:02   #395
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Redbull Visa inlägg
Nja som det sett ut den här säsongen skulle jag säga att det är ett minus att Bäckström står i mål. Hans stats visar: GAA (insläppta mål per match) 3.42 och Sv% (räddningsprocent) på 87,1%

Harding däremot: GAA 1.22 (otroligt bra) och Sv% 94,7%. Bäckström är väl numera andremålis i Wilds?!

Men oavsett så håller jag tummarna för ditt spel Toronto har, precis som du skriver, skador på offensiva spelare (Orr, Ashton, Bolland och Bozak)
Hur många matcher har Bäckström stått då denna säsong. Hans skadebekymmer från förra säsongen verka bestå.

Harding är ingen målvakt jag gillar alls. Men har den statistiken alltså? Inte illa.

Ja Bäckström kanske är petad som andramålvakt nu, men jag håller han högt än.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-14, 00:03   #396
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Lirar följande:

01:30 Minnesota vs Toronto, X 1:a Perioden@2,55 William Hill
4-4-2; 11-7; vs 2-2-5; 4-6

Två lag med täta försvar och första perioden blir troligtvis tillknäppt med mycket mittzons hockey med få målchanser och få/inga individuella misstag. Wild snittar 1,10 GMA och 0,70 GAA och Leafs snittar 0,44 GMA och 0,67 GAA i första perioden. Tycker att mycket talar för 0-0 eller1-1 period ett.

Pittsburgh vs Philadelphia, X 1:a Perioden@2,72 Marathonbet
5-4-0; 9-2 vs 3-1-3; 5-4

Båda lagen har bra defensiv och släpper in få mål i period ett. Är bara Flyers försvar med på noterna de första 5-7 minuterna är chansen mycket stor att perioden slutar 0-0 eller 1-1. Pens snitt är 1,00 GMA och 0,22 GAA och motsvarande för Philly är 0,71 GMA och 0,57 GAA i 1:a. Även om Pittsburgh har en virvlande offensiv emellanåt så tror jag inte att de lyckas snurra upp Flyers försvar under de första 20 min. Krysset ligger nära till hands tycker jag.

Lycka Till Med Era Lir

Sätter 3u per spel
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av NiLu den 2013-11-14 klockan 00:05. Anledning: Lagt till insats
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-14, 00:42   #397
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Spelar endast en match i natt - vinst för Dallas borta mot Edmonton - ord tid
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-14, 00:43   #398
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

04:05 Edmonton vs Dallas, Stars -0,5 1:a Perioden@2,95 Pinnaclesports
0-2-4; 2-8 vs 4-2-4; 13-10

Oliers har det kämpigt på hemmais och första perioden är inget undantag och jag tror inte det blir lättare i natt. Snittet för Edmonton hemma är 0,33 GMA och 1,33 GAA och för Dallas borta är det 1,30 GMA och 1,00 GAA. Jag tror att Stars vinner den första perioden med 2-0 och Oliers förlustsvit i första perioden utökas lite till i natt.
Insats: 3u

04:05 Edmonton vs Dallas, Stars -1,5@3,54 Pinnaclesports
0-1-5; 11-26 vs 2-3-5; 28-33
Edmonton har fyra raka förluster hemma bakom sig:
03/11 Oilers vs Wings 0-4
30/10 Oilers vs Leafs 0-5
25/10 Oilers vs Capitals 1-4
11/10 Oilers vs Canadiens 1-4
Som synes har de svårt att göra mål samtidigt som de släpper in en hel del mål.

Dallas har en förlust och tre raka kryssmatcher borta bakom sig:
08/11 Wings vs Stars 3-4 OT
06/11 Bruins vs Stars 2-3 PS
03/11 Senators vs Stars 3-4 PS
30/10 Canadiens vs Stars 2-1
Dallas har inte vunnit på bortais på slutet men de har spelat jämnt mot bra hemmalag.

Head-To-Head
Edmonton Oilers vs Dallas Stars
2013.09.28 0-4
2013.02.13 1-4
2013.02.07 2-3 ET
2012.03.29 1-3
2012.03.03 1-3

Summa sumarum tycker jag att Stars har en bra chans att vinna med tvåmåls marginal i natt när de möter ett lag i "kris". Dallas har dessutom vunnit 4/5 senaste mötena i Rexall Place och samtliga vinster har sluta med minst tvåmåls marginal, se ovan.
Insats: 3u
Tips: 1-3

Lycka Till Med Era Lir
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-14, 01:21   #399
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

0-0 första perioden Minnesota-Toronto


Tycker synd om Bäckström som bli på åkt han typ spela 12-min sen var han skadad igen. Stackare som var så bra med i början av matchen. Harding bra ersättare. Men tänk att en spelare åker på en målvakt han kan inte spela mer och spelare som gör det bara får en två minuter utvisning. Snacka om att han som åker på målvakten tjänar på det.

Annars spelar Minnesota klart bäst men får ju inte in pucken sen är Bernier äckligt bra i målet i Toronto med.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-14, 03:44   #400
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Pittsburgh Penguins - Philadelphia Flyers: 2 (4.25) @ Betsson

Lite av en hatmatch. Gillar ju inte Flyers men på slutet har det sett bättre ut. Vinsterna mot Edmonton och Ottawa är ju inte dom bästa lagen. Men bra för självförtroendet. Pittsburgh kommer från två raka bortaförluster. Tycker 4.25 på Flyers är högt. Marathonbethar 4.95 men det bolaget har jag inte.

Blir en tv-peng på Flyers

1-Units
Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
2013-11-14 01:35NHLMinnesota Wild vs Toronto Maple Leafs 1 FT 4 2.100
Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg


Har klurat på denna ett tag och oddset duger ju fint så nu blir det spel! Minnesota är bra och är svårslagna. Tagit poäng i nio av sina tio senaste matcher. Kommer hem igen efter två bortamatcher. Förlust efter straffar mot Washington där man borde vunnit och nu senast vinst efter straffar mot Carolina. Hemma är man starka och hade tre raka hemmavinster med målaskillnaden: 13-4. Offensiven är klart bättre på hemmais i Xcel Energy Center.

Keith Ballard och Mike Rupp saknas. Dessutom väntar sen test på Clayton Stoner.



Toronto har gått bättre i väntan i början av säsongen. Men på slutet har det sätt lite sämre ut. En vinst på dom tre senaste där vinsten kom efter straffar mot Devils. Bara två mål på dom tre senaste matcherna under ordinarie tid.

Såg Toronto mot både Vancouver och Boston och man kan tacka bra målvaktsspel till att siffrorna inte blev större.

Dave Bolland och Tyler Bozak saknas.


Stort + att Niklas Backstrom är tillbaka i målet i Minnestota.



Tror helt klart på hemmastarka Minnestora här mot ett dalande Toronto som inte sett bra ut på slutet.

Vilken besvikelse Minnesota var. Såg matchen hade chans på chans på chans. Men dröjde till 4 kvar av matchen innan 1-1 kom. Fanns bud på 2-1 efter 1-1 utan resultat. Att 0-1 var en tavla av Harding som kom in då Bäckström blev påkörd å skadad gör det inte bättre. Sen vinner Minnesota på straffar å är nöjda. Men inte jag.


Flyers till högt odds satt fint och räddade natten.



-0.75 Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-14, 06:04   #401
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
[COLOR="Red"]


Vilken besvikelse Minnesota var. Såg matchen hade chans på chans på chans. Men dröjde till 4 kvar av matchen innan 1-1 kom. Fanns bud på 2-1 efter 1-1 utan resultat. Att 0-1 var en tavla av Harding som kom in då Bäckström blev påkörd å skadad gör det inte bättre. Sen vinner Minnesota på straffar å är nöjda. Men inte jag.


Flyers till högt odds satt fint och räddade natten.



-0.75 Units
Nu har jag varken sett matchen eller highlights men läser man på NHL.com så ska Wild tacka Harding för extrapoängen. Citat från NHL.com: "Harding made 19 saves, several of them spectacular, to earn his 10th victory of the season and improve to 8-0-0 at home. He has allowed one goal or less in 11 of 15 appearances this season and leads the NHL with a 1.21 goals against average and .948 save percentage."

Harding blev dessutom framröstad som matchens tredje bästa spelare.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-14, 06:08   #402
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Bäckström är en sämre målvakt än Harding numera, så jag blev riktigt arg på Kadri när han körde in i Bäckström, dels eftersom det var dirty såklart - men dessutom på grund av att jag förstod att de skulle plocka in Harding då.

Hur som helst så är det ingen ny händelse, Harding har varit bra ett tag nu, i alla fall under hela den förra korta säsongen och säsongen innan. Anton Khudobin är en annan kille som varit bra länge men fått 0 recognition. Schneider var bra väldigt länge innan han fick ett erkännande. Vissa spelare/målvakter blir helt enkelt förbisedda.

Jag satt på Leafs FT.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-11-14 klockan 06:13.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-14, 06:29   #403
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

På tal om målvakter, vad anser ni generellt sett om målvaktssituationen i NHL?

1. Pavelec är överskattad, hans backup Montoya är bättre.
2. Giguere är underskattad. Trots sin ålder har han gjort bra matcher de flesta gånger jag sett honom sedan han kom till Avs. Nu finns det ju visserligen ingen anledning att spela honom när man har Varlamov, men jag ser det inte som ett stort minus när Giguere startar för Avs.
3. Lehner är minst lika bra som Anderson.
4. Rinne är överskattad, en bra målvakt, men inte så bra som många anser. Inte sett Hutton dock.
5. Nabokov har varit hemsk den senaste tiden, föredrar Poulin.
6. Lehtonen är underskattad. Han är en top 5-målvakt, i värsta fall top 7. Dallas är tama offensivt och för att kunna vinna krävs det att Lehtonen har en bra dag på jobbet.
7. Anton Kudobin är bättre än Ward i Carolina och är ligans mest underskattade målvakt, totalt okänd.
8. Bishop är riktigt bra. Tampa var som ett såll bakåt tidigare, defensiven har tightats till men Bishop står för halva förbättringen också. A. Lindbäck var rutten.
9. Bryzgalov är inte så dålig som folk tror efter Philly-tiden. Han var elit i ett Phoenix med ett defensivt spelsystem och ett såll i ett Philly med ett offensivt system, hans sanna potential bör ligga någonstans i mitten.
10. Lundqvist får inte tillräcklig uppskattning. Han får riktigt mycket skit av Rangers-fans när Rangers förlorar, oavsett om han själv var ansvarig, delvis eller inte alls för förlusten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hultmaniac (+1)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-14, 08:44   #404
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Sju matcher i natt med bl.a följande höjdare


15.11. 01:30 Tampa Bay Lightning - Anaheim Ducks

15.11. 02:00 Chicago Blackhawks - Phoenix Coyotes

15.11. 02:00 St.Louis Blues - Colorado Avalanche

15.11. 04:00 Vancouver Canucks - San Jose Sharks


Bold betyder inte nödvändigtvis vinnare - utan mina tre favoritlag i NHL...


Första reflektion

Anaheim har vunnit mycket - dock förlust senast borta mot Florida. Inte alls omöjligt att
det kommer ytterligare en förlust nu borta mot Tampa Bay. Oddsen helt level just nu.
Hjärtat röstar som sagt för Ducks - men förnuft och känsla på Tampa Bay. Blir
förmodligen spel på 1 under ordinarie tid.


Det hjältemodiga ökenlaget från Phoenix vann senast på ÖT borta mot St Louis Blues.
Kämpar som riktiga ökenrävar och spelvärdet i denna match ligger på X tycker jag.
I vart fall kan jag inte förmå mig spela 1 i denna match till 1.83...


Också Colorado har tappat ett par matcher på slutet. Bör bli svårt borta mot St Louis Blues
som tippas vinnare här. Grundtips 1


Vancouver-San Jose är en väldigt svårtippad match. Odds level - och Sharks har ju
vinglat på slutet med inte mindre än fyra kryss av fem + en förlust mot just Vancouver...
Grundtips X
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Kyodai den 2013-11-14 klockan 08:45.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-14, 11:40   #405
 
Reg.datum: nov 2013
Ort: Tollered
Inlägg: 8
Sharp$: 51
Standard

Märklig natt då både Minnesota och Pittsburgh torska som stora favoriter... Att många här hade tro på Flyers får jag säga var snyggt ändå... Trodde att Pitts skulle krossa i denna match!
payme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td