Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-02, 23:13   #91
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tänk om man skulle få typ 1.90 på Sverige mot Ryssland. Vore inte fel. Men blir väl högst 1.80 kanske?



Sverige-Kanada i finalen är ju inte helt fel. Tror inte Finland har en chans mot Kanada. Finland fick kämpa mot Tjeckien idag.

Slå Kanada i Sverige efter två förluster på slutet i Kanada skulle sitta fint.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-03, 11:49   #92
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Bra odds på tyskarna idag. Såg inte matchen igår dock. Någon som såg den? Trodde tyskarna skulle vinna igår också men det visade sig fel
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-03, 14:39   #93
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tyskland (2.00) @ Bet365 det oddset kan jag inte stå i mot. Svårt se dom torska två raka mot svaga Norge.


Insats: 5-Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-03, 16:27   #94
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tyskland har tappat 2-1 till 2-3 mot Norge och detta är kört.

Dessa norrmän alltså. Men när det gällde ja då vinner dom.



Norge, Danmark, Finland och Sverige i Junior VM nästa år
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-03, 17:11   #95
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Tyskland (2.00) @ Bet365 det oddset kan jag inte stå i mot. Svårt se dom torska två raka mot svaga Norge.


Insats: 5-Units
Tyskland gjorde 2-0 i sista och vann med 4-3


Avgörande match väntar
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-04, 14:03   #96
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kom igen nu Sverige!


Spelar dom ej just nu iaf till dessa odds. Avvaktar live odds vid e.vt spel.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-04, 14:42   #97
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Forsberg 1-0 i PP just i slutet av första i PP


Just nu blir det svår att hitta live spel i denna match
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-04, 19:35   #98
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Såg andra mellan Kanada och Finland.


Denna årgång av Kanada är inte bra alltså. Sen är deras målvakt inget vidare. Finland leder rättvist 3-1 inför sista.


Derby final mellan grannarna inte helt fel heller
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-05, 21:29   #99
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Visst vann Finland guldet. Men jag med många vet att Sverige var mest värda detta guld som man spelat i detta VM. Varit underbart att se dessa unga killar spela (sett varje match). Tänk på två matcher mot Finland i detta VM har vi vunnit en match och spelat en oavgjord under ordinarie tid. Sen är det tillfälligheter att vi förlorar i förlängningen. Hade finalen spelades över två matcher som i senior VM 1998 då hade junior kronorna vunnit guldet så lätt.

Ända chansen för detta Finland att ta guldet var över en match. Ja det är inte lätt att vinna guld på hemmaplan. Tre kronor gjorde det i våras första gången på 27-år. Men dessa grabbar ska var stolta över eran insats. Varit underbart att se er spela. Ja många av dessa är nog med i OS 2018. Återväxten ser bra ut i svensk hockey.

Nästa års Junior-VM blir svårt sämre årgångar då.

Nu fick jag skriva av mig lite.


Längtar redan till nästa års Junior VM
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-06, 00:22   #100
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Visst vann Finland guldet. Men jag med många vet att Sverige var mest värda detta guld som man spelat i detta VM. Varit underbart att se dessa unga killar spela (sett varje match). Tänk på två matcher mot Finland i detta VM har vi vunnit en match och spelat en oavgjord under ordinarie tid. Sen är det tillfälligheter att vi förlorar i förlängningen. Hade finalen spelades över två matcher som i senior VM 1998 då hade junior kronorna vunnit guldet så lätt.

Ända chansen för detta Finland att ta guldet var över en match. Ja det är inte lätt att vinna guld på hemmaplan. Tre kronor gjorde det i våras första gången på 27-år. Men dessa grabbar ska var stolta över eran insats. Varit underbart att se er spela. Ja många av dessa är nog med i OS 2018. Återväxten ser bra ut i svensk hockey.

Nästa års Junior-VM blir svårt sämre årgångar då.

Nu fick jag skriva av mig lite.


Längtar redan till nästa års Junior VM
Vilken skitanalys av dig måste jag säga. I första mötet spelade Finland på sparlåga och hade sin andre målvakt i kassen. I finalen spelade Finland taktiskt fulländad försvarshockey i ledning, även om domaren och svenska filmningar försökte annat. Hade Finland spelat anfallshockey, så hade matchen varit slut redan efter första perioden. Det var stor skillnad på lagen i spel 5-5 och 4-4 i slutet. Men man ville väl inte fönedra motståndarna. Ett tips: Lär dig lite mer om taktik i hockey.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-06, 00:25   #101
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Vilken skitanalys av dig måste jag säga. I första mötet spelade Finland på sparlåga och hade sin andre målvakt i kassen. I finalen spelade Finland taktiskt fulländad försvarshockey i ledning, även om domaren och svenska filmningar försökte annat. Hade Finland spelat anfallshockey, så hade matchen varit slut redan efter första perioden. Det var stor skillnad på lagen i spel 5-5 och 4-4 i slutet. Men man ville väl inte fönedra motståndarna. Ett tips: Lär dig lite mer om taktik i hockey.
Jag har min analys och din. Sen att man hade sin andramålvakt i gruppspelet är ju deras problem. Över två matcher hade vi vunnit guldet står jag för.

Sen tycker jag vi (Sverige) var det bättre laget under ordinarietid och borde vunnit. Sen var Finland bättre i förlängningen ska sägas.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-06, 00:36   #102
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Jag har min analys och din. Sen att man hade sin andramålvakt i gruppspelet är ju deras problem. Över två matcher hade vi vunnit guldet står jag för.

Sen tycker jag vi (Sverige) var det bättre laget under ordinarietid och borde vunnit. Sen var Finland bättre i förlängningen ska sägas.
Du och media! Hade Sverige tagit ledningen, så hade ju Tre kronorna försvarat sig precis likadant. Det gör man i finaler. Sett på fotbollsfinaler någongån? Dock hade inte finländarna varit så uddlösa i sina försök och göra mål som svenskarna faktiskt var. Sett nästan alla matcher i årets JVM. Finland krossade Ryssland, Tjeckien, Kanada och slog Sverige i finalen.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-06, 00:45   #103
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

En final är en match gäller att vara bäst just precis då, sett över 10 matcher är jag tämligen övertygad om att Sverige vinner 7 med dagens förutsättningar.

Bara gratulera Finland för en väl genomförd turnering.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td