Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-08, 05:44   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 62
Sharp$: 545


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NHL 14/15


Då var det dags äntligen för riktig hockey!!

Dela med er av de bästa tipsen varje natt
mange_pet85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-08, 11:53   #2
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Någon som vet när Pinny brukar släppa sina NHL-odds? Om de följer någon rutin d.v.s.

Ser att endast nattens matcher finns ute på de flesta bookies, jävligt tråkigt.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-08, 17:41   #3
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Datsyuk spelar inte öppningsmatchen imorgon, känns som att när oddsen kommer ut så är Bruins favoriter ( just nu hyfsat 50/50, dock bara Marathon som har släppt)..
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-08, 18:42   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Saxar in det jag skrev i min egen tråd:

"Tror mig ha hittat ett bra spel till NHL senare i veckan; Isles borta i Carolina! ML ligger just nu på 2.42 (marathon) på Isles och jag tycker det är väldans högt.

Canes är ju inte direkt det första lag man slår upp när man tänker stor favorit hemma. I dagsläget ser det inte direkt bra ut på skadefronten heller:

Jordan Staal, lagets vattenbärare som loggar massor med minuter i PK och PP, som dessutom är den som i huvudsak låter den stora stjärnan i Canes, storebror Eric Staal, att slippa göra en massa extra minuter per match, är på long term injury list med en fraktur.

Problemen slutar inte där i den redan tunna forwardsuppsättning hos Carolina; en av topp 3 forwardsen och stöttepelaren i offensiven, tillika målkungen ifrån förra året med sina 33 mål, Jeff Skinner, har diagnostiserats med hjärnskakning. Inte första gången och man lär inte riskera att Skinner spelar även om han känns fit. Där försvann alltså nästan 100 poäng ifrån topp 2 linorna i Canes förra året. Kvar står en ensam och åldrande Eric Staal med en lat Alexander Semin och ska alltså forcera unga och hungriga Islanders. Elias Lindholm är väl nästa stora stjärna i Canes, men är han redo att axla topp 2 line ansvar redan i början av säsongen? Han har alla kvaliteer att bli hur bra som helst, men jag tar nog just nu både Skinner och Staal före gävlesonen.

Lagen slutade på plats 13 resp. 14 förra säsongen och Canes vann 5 av 6 möten så inbördes talar ju för Carolina, men det är nog också det som jackar upp oddset så pass mycket. En annan anledning är säkert att mötet i preseason slutade 4-2 till Canes, men med helt andra förutsättningar.

Isles har ett spännande lag på G med massor av talang. Tavares är skadefri vilket är ett gigantiskt plus. Man har plockat in Halak i mål som kan vara aces och är en grym addition till ett bakre led som skakade betänkligt förra året. Fortfarande frågetecken kring defensiven, men det är inte den som vinner matcher emot lag som Canes."
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-08, 21:31   #5
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 59
Sharp$: 699
Standard

Du har hittat ett fint spel där, Tompa!

Spelar även Montreal Moneyline till 1.96 i nattens premiär.
Ett par intressanta nyförvärv i Jiri Sekac, Parentau, Gilbert och Malholtra till ett redan bra lag. Toronto har sina problem i defensiven och jag vet inte riktigt om det var en defensiv uppgradering i sommarens transfers när de tog in Stephane Robidas och Roman Polak och släppte Carl Gunnarson, Tim Gleason och Paul Ranger?
nahojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-08, 21:39   #6
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lite kort bara ett litet premiär spel!

Calgary-Vancouver: 2 (2.35) @ NB

Calgary ser lika svaga ut som förra säsongen. Vancouver gjorde en svag säsong förra säsongen. Har spets i laget och jag tror knappast Sedin bröderna gör en till så svag säsong som förra säsongen. Har en stormålvakt nu i Miller. Testar Vancouver i detta derby!

2-Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 18:29   #7
 
Pluskass avatar
 
Reg.datum: okt 2013
Ort: Sweden
Inlägg: 47
Sharp$: 557
Standard

Grym natt med massor av matcher. Man får passa sig för att bli girig. Men 3 spel lägger jag till natten.

Ducks ML
Rags ö2,5
Stars ö2,5

Lycka till i natten!
Pluskas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 18:40   #8
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pluskas Visa inlägg
Grym natt med massor av matcher. Man får passa sig för att bli girig. Men 3 spel lägger jag till natten.

Ducks ML
Rags ö2,5
Stars ö2,5

Lycka till i natten!
Motiveringen är?
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 18:52   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har ju jävligt svårt att låta bli Chicago inatt. Oddsen är ju egentligen horibla (1.70 rak) men det finns ju sååååå mkt somt talar för:

Chicago har så många ledare, både i offensiven och defensiven. Man har ett fruktat PP och grymma defensiva forward i PK. Man har många linor som levererar och en backuppsättning som få lag matchar i NHL. Deras "akilleshäl" sägs vara målvaktsspelet men Crawford har ju vunnit en ring åt dem och det är dessutom inte defensiven som kommer vara dagens huvudsyssla. Buffalo är ju egentligen raka motsatsen och jag skulle sätta låga odds på att man blir hela NHLs jumbo i år! Att matchen spelas i United Center gör det ju än mer frestande! Jag tänker såhär: hade det varit botten emot toppen i La - liga eller PL så hade oddsen legat runt 1.20-1.30 på samma spel, får man 1.70 så känns det ändå spelvärt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 22:26   #10
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Colorado-Minnesota: 2 (2.65)

Lagen möttes i premiären då vann Minnesota lätt med 5-0 och hade över 50 skott på mål. Minnesota har ett intressant lag med en vass offensiv. Nye måltjuven Vanek är ett bra nyförvärv. Finns offensiv spets i Parise, Koivu och Granlund också.

Colorado gjorde en bra säsong förra säsongen med Roy som tränare. Känns som dom får en tuffare säsong i år. Iginla är inte den måltjuv han en gång var och känns inte som det bästa nyförvärvet.

Minnesota bra stats på Colorado med.

2.65 på Minnesota på bortaplan är helt okej och spelas!

3-Units

Detroit Red Wings - Anaheim Ducks
: Över 5.5 mål (2.30)

Tycker det är lite väl högt odds på överspelet här. Howard och Andersen inga målvakter som skrämmer precis.

2-Units

Nashville Predators - Dallas Stars

: 1 (2.48)

Nashville var nära slutspel förra säsongen. Har ett okej lag. Dallas ser intressanta ut med Spezza och Hemsky i laget nu. Men Lindbäck vaktar målet och det + ett bra hemma odds gör att jag testar hemmalaget här!

Insats: 2-Units

Vancouver-Edmondonton: 1 (1.85)

Bästa spelet i natt enligt mig. Vancouver hade en bra försäsong och vann premiären borta mot Calgary med 4-2. Samma Calgary som Edmonton förlorade med 2-5 hemma i sin premiär. Vancouver har en stor målvakt i Miller nu. Edmonton ser lika svaga ut som förra säsongen. Fasth i kassen ikväll.

Hemmaseger!

Units: 7-Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Galeocerdo cuvier (+50)
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-13, 11:28   #11
 
akemans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 384

NHL 1415
Stats: 40 - 33 - 2
ROI: 116.05%
Vinstprocent: 54.79%

Standard

Någon som vet bolag där man kan spela O/U på ett lag?
Jag har hittat det på Marathonbet då jag tycker att underspelet på Sabres är spelvärt, men jag skulle vilja se om det finns bättre odds att jämföra med.
akeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-13, 11:36   #12
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av akeman Visa inlägg
Någon som vet bolag där man kan spela O/U på ett lag?
Jag har hittat det på Marathonbet då jag tycker att underspelet på Sabres är spelvärt, men jag skulle vilja se om det finns bättre odds att jämföra med.
Pinnacle har bland annat det under NHL Team Totals!
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
akeman (+5)
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-13, 13:25   #13
 
Lunkans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 205
Sharp$: 899
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Pinnacle har bland annat det under NHL Team Totals!
Även Unibet hade det förra säsongen åtminstone. Notera dock att där är det exklusive OT.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
akeman (+5)
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-13, 13:56   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av akeman Visa inlägg
Någon som vet bolag där man kan spela O/U på ett lag?
Jag har hittat det på Marathonbet då jag tycker att underspelet på Sabres är spelvärt, men jag skulle vilja se om det finns bättre odds att jämföra med.
Betsmart.se har oddsjämförelse där dem listar flera sidor som har över/under lag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
akeman (+5)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-17, 00:26   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Helt sjukt bra PP Pens har alltså.. Läskigt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td