Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-20, 14:45   #16
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Jag har singlat x i ett par omgångar nu, lite av ett expriment. Hittills är man inte - iaf
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 14:55   #17
 
MoretimerMcMires avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 192
Sharp$: 116
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Jag har singlat x i ett par omgångar nu, lite av ett expriment. Hittills är man inte - iaf
blir påfallande ofta X
MoretimerMcMire är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 15:42   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av imo Visa inlägg
okej tack för dina tankar. ska se hur jag gör men minnst 3 kryss lir lär de bli men sortera är ju a och o i betting så kanske skippar kryss i pens. dock har ottawa vart grymma hemma men har ju 3 blytunga skador i kuba michalek och kovalev. men affe lirar väll?
Affe lirar, men som sagt, han kan ha känningar.

Leopold är fortfarande out för Pens, men McKee steppade upp å visade varför han lirat i NHL i tvåsiffrigt me säsonger, han blockade skott, tacklade och jobbade hårt i egen zon och framför målet. Något jag gillar som Pens fan är att se Spezza "going thru emotions", han reagerar, inte agerar, och det märks på hans avslut. Han har ett giftigt handledsskott, men han träffar inte målet. 2 gånger minst förra matchen hade han kanonläge i slottet och sköt ganska högt över.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 16:54   #19
 
VinsomCashs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 150
Sharp$: 11
Standard

Grizzly!

Tänkte också på de där med att Preds förmodligen kommer öppna upp mer eftersom dom nu spelar på hemmaplan. Men samtidigt har både Kings och Avs lyckats vinna på hemmaplan i ungefär samma senario! Även Flyers, men den matchserien är jämn på en annan nivå.

Men sen tänker jag också; kommer Preds verkligen öppna upp sig bara för att dom har hemmaplan? Dom har ändå ställt till med stora problem för Chicago genom riktigt bra försvarsspels-hockey. Tycker det skulle vara väldigt korkat av dom att tro att dom skulle kunna leda en match mot Blackhawks.

Jag hoppas verkligen att eftersom vi sitter och reflekterar över detta här, så har också Preds tänkt över det!
VinsomCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 17:35   #20
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Preds lär fortsätta spela snuskigt tight bakåt. Kollar vi senaste 8 hemmamatcherna så höll man nollan i 3 av dessa.
Man släppte endast in totalt 11 mål på sista 8, 1,37 insläppta i snitt alltså.
Det är siffror som tydligt visar att detta är ett lag som tänker sälja sig väldigt dyrt defensivt.
Under 5,25 @ 1.79 kan jag se visst värde i.

När det gäller Devils - Flyers så lever ju just nu Flyers på att de helt har lyckats stänga ner Devils "star-players". Varken Kovie eller Elias hade ett enda skott på mål i match tre, fortsätter det så kommer inte Devils vinna några matcher. Just nu behöver Devils få igång dessa.
Brodeur spelade sådär underbart bra som bara han kan i tredje och i OT sist, vilket är ett plus för Devils. Dock ska det sägas att Brodeur ej har vunnit i Philadelphia på över två år, men jag hoppas det bara motiverar honom ännu mer.
Men Devils backar bjuder Flyers på så otroligt mycket så man blir mörkrädd. Det är markeringsmissar till höger och vänster, man förlorar gång på gång kriget framför egen kasse..
Nu kommer dock Skoula tillbaka inatt. Även om han gjorde en ganska kass match 2 så är han ett säkrare alternativ än Fraser iaf.
Hursomhelst så fortsätter jag att hävda att denna serie kommer gå till sju matcher, och att det är svårt att se nått värde i nån av matcherna just nu.
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 17:37   #21
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Preds kommer inte öppna upp sig, finns ingen anledning till det. Just nu är deras defensiv aningen bättre och deras målvakt också. Så det är det de kan vinna på, inte att spela flashig offensiv hockey.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 18:08   #22
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Preds kommer inte öppna upp sig, finns ingen anledning till det. Just nu är deras defensiv aningen bättre och deras målvakt också. Så det är det de kan vinna på, inte att spela flashig offensiv hockey.
Jag tror att Preds kommer komma ut flygande, hård hög press och hård backchecking som vanligt, men, jag tror dem börjar bli slitna, dem har fått slita ganska hårt på sitt manskap, under hela säsongen.. Rinne har varit bra för att Preds varit duktiga på att jobba bort returer och blockera skott, men ju längre matchserien lider desto mer skott kommer komma igenom, å chicago var blytunga i andra matchen och har dessutom en bredare trupp. Jag tror chicago tar det idag, och jag är inte säker på att det blir målsnålt heller.

Men jag avstår nog, å önskar er lycka till på den
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 18:16   #23
 
hultass avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 297
Sharp$: 1500

Hultas Hockey
Stats: 115 - 79 - 6
ROI: 125.76%
Vinstprocent: 59.28%

Standard

My plays for tonight will be Pens@Sens (Over 5.5) and Hawks@Preds (Under 5.5)
hultas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 18:37   #24
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 13
Sharp$: 15
Standard

Någon som har någon tanke om Sharks inatt? 2,10 på Sharks känns spontant ruggit bra! Man har som sagt inte råd att förlora ikväll+att man dominerade förra matchen nått enormt. Tror också Colorado fick Milan Hejduk skadad! Ett plus till för San Jose är ju att Heatly förmodligen är tillbaka! Tankar?
da-silva är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 19:51   #25
 
VinsomCashs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 150
Sharp$: 11
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av da-silva Visa inlägg
Någon som har någon tanke om Sharks inatt? 2,10 på Sharks känns spontant ruggit bra! Man har som sagt inte råd att förlora ikväll+att man dominerade förra matchen nått enormt. Tror också Colorado fick Milan Hejduk skadad! Ett plus till för San Jose är ju att Heatly förmodligen är tillbaka! Tankar?
Oddset lockar, men fan är livrädd för att spela Sharks. I ett slutspel är dom verkligen inte att räkna med, vilket dom visar gång på gång tyvärr.

Men 2,10 borde det nästan finnas en del värde i med tanke på hur viktig den här matchen är för hajarna.

Svårt som fan!
VinsomCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 19:54   #26
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Pens ML har stigit från 1.71 till 1.79. Nån som vet varför?
Kollat runt på Post Gazette, Ottawa Citizen osv utan att hitta nått skäl..
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 20:49   #27
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Geezer Visa inlägg
Pens ML har stigit från 1.71 till 1.79. Nån som vet varför?
Kollat runt på Post Gazette, Ottawa Citizen osv utan att hitta nått skäl..
Där kan vi snacka RLM. 83% public på pens ändå stiger oddsen. Någon anledning vet jag inte förutom att bolagen vill ha in mer spel på pens tydligen.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 20:53   #28
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

pens vinner ju så det är synd för dom
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 21:44   #29
 
Perfections avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 78
Sharp$: 67
Standard

Tror att Sharks tar det, ikväll/inatt tror jag det lossnar. sen testar jag även Preds-Chicago U 5.5 mål.
__________________
cashflow

Winners never quit
Perfection är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-20, 22:34   #30
 
Chings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne
Inlägg: 133
Sharp$: 1927
Standard

Nattens spel:
Detroit -1,5
Detroit - Phoenix Ö 5
Pittsburgh - Ottawa Ö 5,5
San Jose - Colorado U 5,5
Ching är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td