Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-23, 08:20   #1
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Dagens NHL 23/4


Citat:
01:00 Buffalo Sabres Boston Bruins -
01:00 Washington Capitals Montreal Canadiens -
04:00 Phoenix Coyotes Detroit Red Wings -
04:00 Vancouver Canucks Los Angeles Kings -
21:00 Chicago Blackhawks Nashville Predators -
21:00 Colorado Avalanche San Jose Sharks -
BOL
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 09:00   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Capitals Överspel å Capitals PL, tror inte dem gör om Pens misstag igår å låter det gå till en 6e match.

Vancouver-Kings över

Sabres-Bruins O, bägge målvakterna har dragit ett tungt lass hela matchserien, Buffalo måste vinna, känns som att totalen kan gå över idag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 09:47   #3
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Kings @ Canucks
Vancouver lyckades igår natt kvittera serien och idag spelas match #5 i matchserien. Jag tror att Canucks är stärkta utav segern och definitivt har momentum in i den här matchen som man kommer att förvandla till en ledning i matchserien. Baumgartner och Rome borta för Cancucks, Harrold borta för Kings. Jag kommer nog spela på Vancouver seger inatt. Det största hotet verkar vara Kings fruktansvärt effektiva powerplay! (Här har HV71 något att lära som inte lyckades måla på typ 16 försök i PP)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 10:07   #4
 
Perfections avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 78
Sharp$: 67
Standard

Kör också på Överspelet i Sabres-Bruins.
__________________
cashflow

Winners never quit
Perfection är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 12:27   #5
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 21
Standard

Funderar på överspel Kings @ Canucks... Vad tror ni om detta?
jCedborger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 13:32   #6
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

phoenix-detroit, jävligt sugen på u 5.5 men oddset är väl värdelöst.
Bruins ml, 2.390
Caps -1.5, 1.952
Canucks -0.5 reg time 1.962

Någon/några av dessa lirar man väl.

jCedborger PP avgör nästan denna matchserien verkar det som, blir inte så mkt mål i 5v5 spel så jag är lite orolig att det inte blir så många mål OM det inte blir så många utvisningar. Men det är klart snittet på PP i serien ligger på drygt 8 så om de fortsätter med grymt PP har du kanske 4 mål där.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 14:10   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
phoenix-detroit, jävligt sugen på u 5.5 men oddset är väl värdelöst.
Bruins ml, 2.390
Caps -1.5, 1.952
Canucks -0.5 reg time 1.962

Någon/några av dessa lirar man väl.

jCedborger PP avgör nästan denna matchserien verkar det som, blir inte så mkt mål i 5v5 spel så jag är lite orolig att det inte blir så många mål OM det inte blir så många utvisningar. Men det är klart snittet på PP i serien ligger på drygt 8 så om de fortsätter med grymt PP har du kanske 4 mål där.
Precis som Caps gjorde i match 2, gjorde Vancouver en väldigt övertygande avslutande del av förra matchen, kom tillbaks från underläge 3 gånger för att ta tillbaka hemmaplans-fördelen och jag tror inte att Kings har en chans idag. Skall avvakta domarvalet innan jag spelar, men hemma i Kanada brukar Vancouver både vara svårslagna och göra mycket mål. Och kommer ju såklart att få lite mer "svängrum" domarmässigt då det inte går att ta bort den delen om att hemmalaget väldigt ofta har lite fördel hos domaren. Det är bara i PP som Kings känns riktigt farliga och utan en hoper utvisningar tror jag dem står som klara förlorare inatt.

Jag lirar Couver -1,5 @ 2.70
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 14:24   #8
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Canucks har extrema problem när Kings går från lågt till högt spel i sitt PP, då ringer de i 9 av 10 fall känns det som.
Men det faktum att man lyckades döda några av Kings PP i slutet av förra matchen och vände den tror jag avgör denhär matchserien till Canucks fördel.
Canucks ML känns bra. Vågar mig nog dock inte på nått överspel som de känns nu, detta är nu första matchen i en bäst av tre och lagen vet vikten av denna match, den får inte förloras. Därav tror jag på ganska tight spel, 3-1 Canucks?
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 15:13   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Geezer Visa inlägg
Canucks har extrema problem när Kings går från lågt till högt spel i sitt PP, då ringer de i 9 av 10 fall känns det som.
Men det faktum att man lyckades döda några av Kings PP i slutet av förra matchen och vände den tror jag avgör denhär matchserien till Canucks fördel.
Canucks ML känns bra. Vågar mig nog dock inte på nått överspel som de känns nu, detta är nu första matchen i en bäst av tre och lagen vet vikten av denna match, den får inte förloras. Därav tror jag på ganska tight spel, 3-1 Canucks?
Stämmer om PP:et där, men Kings har minst lika svårt för Sedinarnas cycle som dem är så gudomligt bra på, och dem gör det mycket bättre än andra lag då dem efter bara ett par få cycles kan få till stånd en bra målchans, många andra lag/spelare cyclar i evighet och då kommer man ingenvart.

Sen känns det som att åtminstone Canucks lever mer på anfall än försvarsspel och dem vet ju vad som måste göras för att vinna idag, tror dem kommer in heltaggade, över/under vågar jag inte sia om längre, står linan i 5 kan det vara värt att spela över tycker jag, står den i 5,5 är det tveksamt.

Dessutom har väl inte målvakterna övertygat direkt, åtminstone inte av det jag sett (förra matchen å delar av dem andra), ska det bli målsnålt måste dem båda steppa upp sig ett par snäpp.

Tar dock gärna 3-1 till Couver då jag har -1,5
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 15:18   #10
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

OVER 3 1.980 på canucks tycker jag känns spelbart. Jag kan ta en push vid 3.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 15:23   #11
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Sen känns det som att åtminstone Canucks lever mer på anfall än försvarsspel och dem vet ju vad som måste göras för att vinna idag, tror dem kommer in heltaggade, över/under vågar jag inte sia om längre, står linan i 5 kan det vara värt att spela över tycker jag, står den i 5,5 är det tveksamt.
Nja, Canucks är väll inget offensivt lag egentligen.
Läste nån intervju med Samuelsson för några månader sen där han tyckte den största skillnaden mellan Canucks och Detroit var just det att man spelade betydligt mer defensivt i Canucks.

Tar man sedan en titt på laget så är det ju egentligen bara förstafemman som har en offensiv prägel med. Övriga femmor är ju mer utformade ur ett defensivt perspektiv, där man bygger mycket på att döda passningsvägarna och låta Luongo ta första skottet.
Faktum är att de under grundserien var det lag som släppt in minst mål av alla på hemmaplan med.
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 15:26   #12
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
OVER 3 1.980 på canucks tycker jag känns spelbart. Jag kan ta en push vid 3.
Har kikat endel på den jag med. Helt klart intressant.
Av säsongens 8 matcher mot Kings är det ju faktiskt bara vid ett tillfälle de gjort under 3.

Tycker även Caps/Habs O1.5 1st och Caps/Habs O5.5 är intressanta. Inga jättesexiga odds, men känns stabila.
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 18:11   #13
 
jempas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sthlm
Inlägg: 88
Sharp$: 598

NHL 2011/2012
Stats: 121 - 146 - 3
ROI: 97.25%
Vinstprocent: 45.32%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Geezer Visa inlägg
Har kikat endel på den jag med. Helt klart intressant.
Av säsongens 8 matcher mot Kings är det ju faktiskt bara vid ett tillfälle de gjort under 3.

Tycker även Caps/Habs O1.5 1st och Caps/Habs O5.5 är intressanta. Inga jättesexiga odds, men känns stabila.
Har faktiskt spelat Ö1.5 i alla matcher mellan WSH/MON och PIT/OTT, och har gått riktigt bra plus på det under dessa dagar.

Ingen som har några tankar som kan få en att tänka om på DET/PHX? Har suttit och vridit o vänt men får verkligen inte fram något bra alls, i nuläget hoppar jag nog denna.
__________________
You know, I thought you made love like an ugly girl. So present, so grateful.
jempa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-23, 18:29   #14
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jempa Visa inlägg
Har faktiskt spelat Ö1.5 i alla matcher mellan WSH/MON och PIT/OTT, och har gått riktigt bra plus på det under dessa dagar.

Ingen som har några tankar som kan få en att tänka om på DET/PHX? Har suttit och vridit o vänt men får verkligen inte fram något bra alls, i nuläget hoppar jag nog denna.
2-2 eller 3-2 wings
Som sagt u 5.5 hade man lirat men oddset är på runt 1.6, för kasst.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td