Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-18, 19:25   #1
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

18/5 nattens nhl


match montreal @ philadelphia 0100 svensk tid

spel montreal ML

odds 2,35 @ pinnen

insats 4 units (5 maxspel)

halak är världens bästa målvakt och har spelat strålande hitills och det räcker långt bara de. sist vek mtl ner sig totalt och det är inte så konstigt att man gör det efter man slagit ut pens och caps på bortplan i 2 game7 nån reaktion kommer komma så enkelt är det. mtl har spelat strålande defensiv hockey med vassa kontringar och ja tycker att man är ett riktigt smart spelande lag över hela isen. leghtion i flyerskassen såg bedrövlig ut mot boston då han släppte några enkla sen vart det som ingen press precis som förra matchen mot mtl där de inte skapade mycket och han fick hålla nollan. experterna i usa och canda överskattar hans insatser tycker jag trotts att han gör det okej för att komma tillbaka från skada. flyers tar många onödiga utvisningar och montreal har vasst pp med camarelli i spetsen som mycket väl kan avgöra denna. i bp spelar montreal bra men pens fick tryck på dom men flyers har inte i närheten av samma pp så där ska det också vara stor fördel montreal. pressen ligger på flyers som sen har 2 raka i en kokande gryta i montreal så det passar inte riktigt dem lika bra som mtl tycker jag.

1-1 senaste 2 borta mot flyers
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 19:37   #2
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

nattens nhl 2


match chicago @ san jose 0400 svensk tid

spel chicago ml

odds 2,27 @ pinnen

insats 5 unit maxspel

här har san jose en helt enorm press på sig att vinna denna hemma efter första förlusten. det passar dem otroligt dåligt för de viker ofta ner sig i viktiga situationer gång på gång. i förra matchen öppnade dem bra för att sedan gå ner sigmer och mer och chicago gör precis tvärt om. chicago har vunnit 3 raka möten här nere i år och mycket talar för en 4 vinnst för chcago har bättre målvakt backar och forwards. speciellt bredden och även spetsen på forwards i chcago är enorm. passar perfekt att få lira här på bortaplan mot vik laget san jose som känner pressen och förlorar igen när det gäller som mest? har svårt att se vad som inte talar för det men självklart relativt jämn match att vänta och då lirar jag gensat ett ml bet på chicago när det är så högt som 2,27
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 19:47   #3
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 18
Standard

Underskatta inte Flyers, de är till skillnad från Captials och Penguins ett LAG. Carter och Laperrière är på väg tillbaka också, det betyder mycket för Flyers om de är tillbaka redan inatt.

Om habs ska ha en chans att vinna måste de börja kriga mer runt målen, för i match 1 var de inte där alls.

Jag tror Flyers vinner med 2-3 mål inatt för att de har ett starkare och jämnare lag.

4-1 i serien btw.
floydforward är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 19:49   #4
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Att säga att Halak är bäst i världen är allt en liiten överdrift..

Sen så är inte statistiken helt på samma sida som dig när de gäller lagens PP resp. PK.
Flyers: 22,7% PP - 84,8% PK
Habs: 20,0% PP - 83,8% PK

Hur mycket jag än vill se Habs vinna denna matchen så är ju faktum att Flyers spelar en väldigt bra ishockey just nu.
De är dessutom väldigt smarta i spelet kring kassen. Något som varken Pens eller Caps var.

Dock vill jag samtidigt minnas att Halak gjorde jättematcher i matchen efter att han blev utbytt både mot Pens och Caps. Vilket skulle kunna tala för Habs.
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 19:51   #5
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

håller med om det där med kriga runt kassen helt klart men det tror jag man kan gå in och göra det i denna efter en blek insats i förra sen så har flyers inte spelat enormt bra direkt bara för man vänder 3-0 boston var bedrövliga långa stunder. man har tagit enort dumma beslut hela året och det är en stor risk faktor
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 19:54   #6
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Geezer Visa inlägg
Att säga att Halak är bäst i världen är allt en liiten överdrift..

Sen så är inte statistiken helt på samma sida som dig när de gäller lagens PP resp. PK.
Flyers: 22,7% PP - 84,8% PK
Habs: 20,0% PP - 83,8% PK

Hur mycket jag än vill se Habs vinna denna matchen så är ju faktum att Flyers spelar en väldigt bra ishockey just nu.
De är dessutom väldigt smarta i spelet kring kassen. Något som varken Pens eller Caps var.

Dock vill jag samtidigt minnas att Halak gjorde jättematcher i matchen efter att han blev utbytt både mot Pens och Caps. Vilket skulle kunna tala för Habs.
att han är bäst i världen tycker jag inte är en överdrift då jag inte sett något värre...han kommer ut ur kassen med perfekt timing och skär av vinklar och stannar när han ska. reflexerna är enorma och så även självförtroendet för det stämmer helt att han kommit ut brutalt när han blivit utbytt matchen innan. har inte darrat ett dugg utan frösvaret har svikit när de släppt in mål så nerver ska vi inte behöva oroa oss för då han aldrig visat att han har några.

siffrorna säger inte mycket då mtl fått smaka på caps och pens pp och även bp medans flyers fått möta devils och boston som nog har de blekaste pp jag sett i slutspel för övrigt
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 19:54   #7
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Två trådar blev en.

//MOD
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 20:09   #8
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av imo Visa inlägg
siffrorna säger inte mycket då mtl fått smaka på caps och pens pp och även bp medans flyers fått möta devils och boston som nog har de blekaste pp jag sett i slutspel för övrigt
Devils hade ett bedrövligt PP, de kan jag hålla med om.
Men Boston, de hade ett PP på 24,4%. Gör man mål på var fjärde PP så är det bra. Allt över 18% i ett slutspel bör klassas som ett bra PP.

Dessutom så är Boston troligen hela NHL's bästa lag i PK. Vilket säger endel om Flyers PP när man ligger på 22,7% efter att ha gått sju matcher mot Boston och 5 mot defensivt skickliga Devils.

Flyers är dessutom det lag som har lägst goals against per game i slutspelet och har högst goals scored per game i slutspelet.
Det kanske inte ser så vackert ut hela tiden, men Flyers spelar en ruskigt effektiv hockey just nu.
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 20:21   #9
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

oj hade boston 24,4 var det mot flyers eller i slutspelet? jag går helt på vad jag sett och då var pp bedrövligt i bruins både i slutspel och grundserie.
jaa men jag står helt fast vid mina lir även om jag ser att många är emot mej haha

papak har san jose....
wd och boone har 7 unit var på flyers 5 på ml och 2 på rl.....

geezer vad har du själv för lir på dagens matcher och vad tycker du om mitt maxspel och rek på chicago?
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 20:32   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Geezer Visa inlägg
Devils hade ett bedrövligt PP, de kan jag hålla med om.
Men Boston, de hade ett PP på 24,4%. Gör man mål på var fjärde PP så är det bra. Allt över 18% i ett slutspel bör klassas som ett bra PP.

Dessutom så är Boston troligen hela NHL's bästa lag i PK. Vilket säger endel om Flyers PP när man ligger på 22,7% efter att ha gått sju matcher mot Boston och 5 mot defensivt skickliga Devils.

Flyers är dessutom det lag som har lägst goals against per game i slutspelet och har högst goals scored per game i slutspelet.
Det kanske inte ser så vackert ut hela tiden, men Flyers spelar en ruskigt effektiv hockey just nu.
du har övertalat mig, blir nog eventuellt ett spel på flyers ikväll!
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 20:57   #11
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av imo Visa inlägg
oj hade boston 24,4 var det mot flyers eller i slutspelet? jag går helt på vad jag sett och då var pp bedrövligt i bruins både i slutspel och grundserie.
jaa men jag står helt fast vid mina lir även om jag ser att många är emot mej haha

papak har san jose....
wd och boone har 7 unit var på flyers 5 på ml och 2 på rl.....

geezer vad har du själv för lir på dagens matcher och vad tycker du om mitt maxspel och rek på chicago?
24,4% var sett över hela slutspelet.

Jag har inget spel alls än inför nattens matcher.
Flyers kändes klart bättre än Habs senaste och i nästan all statistik har de ett övertag på Montreal. Men samtidigt så kändes Montreal helt övekörda av Pens i första matchen av den serien med.
I match två kom de tillbaka då och stängde ner Pens helt och lyckades vinna.
Så kanske de de upprepa det i denna serie?

Men samtidigt har Flyers vunnit 4 av 5 hemmamatcher i detta slutspel och är inne i ett skönt flyt av medgång just nu.

Så med allra största säkerhet kommer jag ej lägga nått spel inatt utan avvakta denna match och ev. en till innan jag lägger nått spel.
Vill se hur lagen ser ut mot varandra i lite fler olika situationer först.

Men ja, jag hoppas på Montreal inatt men tror nog på Flyers.
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 21:38   #12
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Flyers vinner serien enkelt. Habs har bränt sitt krut och flyers passar habs illa.
De snor väl en match, 4-1 flyers tror jag.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-18, 21:40   #13
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Geezer Visa inlägg
24,4% var sett över hela slutspelet.

Jag har inget spel alls än inför nattens matcher.
Flyers kändes klart bättre än Habs senaste och i nästan all statistik har de ett övertag på Montreal. Men samtidigt så kändes Montreal helt övekörda av Pens i första matchen av den serien med.
I match två kom de tillbaka då och stängde ner Pens helt och lyckades vinna.
Så kanske de de upprepa det i denna serie?

Men samtidigt har Flyers vunnit 4 av 5 hemmamatcher i detta slutspel och är inne i ett skönt flyt av medgång just nu.

Så med allra största säkerhet kommer jag ej lägga nått spel inatt utan avvakta denna match och ev. en till innan jag lägger nått spel.
Vill se hur lagen ser ut mot varandra i lite fler olika situationer först.

Men ja, jag hoppas på Montreal inatt men tror nog på Flyers.
okej okej ja flyers är favoriter men för stora imo trodde habs ml skulle ligga på 2,26 ca men hamnade på 2,35) kan mycket väl komma en reaktion på deras otroliga slutspel run i kväll precis som jag tyckte det gjorde för habs i förra.

vad tycker du om chicago spelet och reken då?
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 02:41   #14
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 18
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av floydforward Visa inlägg
Jag tror Flyers vinner med 2-3 mål inatt för att de har ett starkare och jämnare lag.

Det gick ju bra
floydforward är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-19, 03:00   #15
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Testar 2u på U5.5 @ 1.95 mellan Sharks - Hawks.
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td