Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-23, 11:10   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 314
Standard

2010-10-23 Farjestads - Sodertalje (Swedish Elitserien 2010)


Datum: 2010-10-23
Tid: 16:00
Sport: Ishockey
Land: Sverige Sverige 2010
Liga: Swedish Elitserien 2010
Match: Farjestads - Sodertalje

Spel: Farjestads
Insats: 1000
Odds: 1.55
Bolag: William Hill

Motivering:
Blir en hockeyrek idag! Väljer att rikta blicken mot Karlstad där formen är väldigt bra! Vinst senast mot Linköping borta med 2-4 och ett väldigt imponerande målvaktsspel av Salak.
Färjestad kommer med 4 vinster på de fem senaste och har öppnat serien fullt godkänt.

Södertälje då.... Ja tälje har verkligen inte kommit upp i önskvärd nivå i Elitserien så långt. Motsatsen till Färjestad så har de 3 förluster på de fem senaste. De tog en vinst senast hemma mot AIK. Dock var det en match som enligt mig hade kunnat sluta hur som helst.

Vad det gälller statistiken mellan lagen har Färjestad vunnit 9 av 13 matcher (hemmamatcher) under de senaste sex åren. Statistiken talar även där sitt tydliga språk och med den form som Färjestad har skall det inte vara några problem att avfärda ett svagt Södertälje idag heller.

Skadefronten i Södertälje ser helt okej ut dock saknar man några viktiga spelare, Timo Seppänen, Petri Pakaslahti och Robert Carlsson kommer inte spela dagens match.

I Färjestads lägret ser det ljust ut på skadefronten, Christian Berglund som var borta senast verkar vara klar för spel vilket betyder en hel del för dom.

Sammanfattningen lyder att ett bättre Färjestad tar emot ett svagt Södertälje som söker formen. Tror tyvärr för tälje att de får fortsätta leta, Färjestad vinner hemma till ett väldigt fint odds för att vara Fbk hemma!

Lycka till alla som ryggar! Nu jobbar vi in denna!
svelander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-23, 12:50   #2
rdr
 
rdrs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 31
Sharp$: 276

Allt och inget!
Stats: 40 - 35 - 1
ROI: 100.28%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

Färjestad har så sant kommit igång nu på sistone och det här ska bara sluta med vinst, men 1.55 tycker jag inte känns spelvärt i Elitserien.

Bra rek dock och BOL!
rdr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-23, 12:51   #3
 
RedXs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 165
Sharp$: 201

Kryssa lugnt
Stats: 10 - 10 - 0
ROI: 208.55%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Ja, det borde väl bli en tämligen enkel seger tycker man. Oddset har dock sjunkit och jag tror inte att man hittar denna till mer än 1,50. Tycker ändå att 1,50 är spelbart så jag sätter en mindre slant på FBK.
RedX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-23, 12:53   #4
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

FBK har kommit upp i högvarv men frågan är om inte oddset är rätt satt ändå? Har för mig det inte var smärtfritt i deras sista möte, i och för sig i Södertäljes arena men ändå.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-23, 13:16   #5
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 314
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
FBK har kommit upp i högvarv men frågan är om inte oddset är rätt satt ändå? Har för mig det inte var smärtfritt i deras sista möte, i och för sig i Södertäljes arena men ändå.


Ja att oddset ligger där kan nog vara rätt! FBK borde absolut vinna matchen! har inte varit jätte starka hemma men tror det kommer idag om inte annat!
svelander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-23, 13:17   #6
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 314
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rdr Visa inlägg
Färjestad har så sant kommit igång nu på sistone och det här ska bara sluta med vinst, men 1.55 tycker jag inte känns spelvärt i Elitserien.

Bra rek dock och BOL!

Mm kan kanske hålla med att runt 1.50 är sådär men idag mot tälje ska det bara vara vinst
svelander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-23, 13:17   #7
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 314
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RedX Visa inlägg
Ja, det borde väl bli en tämligen enkel seger tycker man. Oddset har dock sjunkit och jag tror inte att man hittar denna till mer än 1,50. Tycker ändå att 1,50 är spelbart så jag sätter en mindre slant på FBK.



Låter bra de! mycket möjligt att de sänker men till 1.50 spelar man ändå!
svelander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-23, 16:18   #8
 
RedXs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 165
Sharp$: 201

Kryssa lugnt
Stats: 10 - 10 - 0
ROI: 208.55%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Ser ju inte sådär överdrivet lovande ut i nuläget, men om man ser matchen får man i alla fall stor underhållning från ett psykfall till FBK-supporter som sitter och svär tillräckligt högt för att då och då överrösta kommentatorn.

Edit: Haha, där kom en till. "Jävla tjockis!" när domaren dömde bort ett FBK-mål efter videobedömning.
RedX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td