Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-04, 23:09   #31
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Tacka mig, Boden. Det var jag som jobbade in mitt Hv71 på plats ikväll.

Men det blev icke enkelt, som vanligt när ett lag saknar drösvis med spelare för övrigt. Jag jobbade dessutom in Davidsson till sin 500:e & 501:e poäng i ES, drömgräns! Hans 500:e var RUSKIGT vackert, domaren fick ringa, men man var själv givetvis 110% på att den tog inne i kassen och inte stolpe/ribba ut.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-04, 23:18   #32
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Tacka mig, Boden. Det var jag som jobbade in mitt Hv71 på plats ikväll.

Men det blev icke enkelt, som vanligt när ett lag saknar drösvis med spelare för övrigt. Jag jobbade dessutom in Davidsson till sin 500:e & 501:e poäng i ES, drömgräns! Hans 500:e var RUSKIGT vackert, domaren fick ringa, men man var själv givetvis 110% på att den tog inne i kassen och inte stolpe/ribba ut.

härligt perfa, det uppskattas

Nä, det brukar inte vara enkelt att slå såna lag. Men oftast (som ikväll) så brukar det ändå rinna iväg lite i slutet när orken tar slut.

Tre bra exempel ikväll...Brynäs,Timrå och just Färjestad som alla tre hade stora bekymmer med sjukdomar/skador. Bara tacka och ta emot
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-04, 23:19   #33
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Tacka mig, Boden. Det var jag som jobbade in mitt Hv71 på plats ikväll.

Men det blev icke enkelt, som vanligt när ett lag saknar drösvis med spelare för övrigt. Jag jobbade dessutom in Davidsson till sin 500:e & 501:e poäng i ES, drömgräns! Hans 500:e var RUSKIGT vackert, domaren fick ringa, men man var själv givetvis 110% på att den tog inne i kassen och inte stolpe/ribba ut.

Jag får också tacka för att du jobbade in mitt överspel då
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-04, 23:23   #34
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boden Visa inlägg
härligt perfa, det uppskattas

Nä, det brukar inte vara enkelt att slå såna lag. Men oftast (som ikväll) så brukar det ändå rinna iväg lite i slutet när orken tar slut.

Tre bra exempel ikväll...Brynäs,Timrå och just Färjestad som alla tre hade stora bekymmer med sjukdomar/skador. Bara tacka och ta emot
Fast frågan är om det verkligen var orken ikväll i sista perioden. Rätt tveksam faktiskt, tycker FBK gör det tillräckligt bra för att få med sig något från denna. Dock otroligt skönt att vi tog hem denna, om inte annat för plånboken som blev lite fylligare.


Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Jag får också tacka för att du jobbade in mitt överspel då
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td