Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-25, 20:27   #1
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Vinnare av JVM 2011


Spelstopp: 2010-12-26
Tid: 22:00
Sport: Ishockey
Land: Internationellt
Liga: Juniorvärldsmästerskapen 2011
Match: Vinnare av turneringen

Spel: Kanada
Insats: Hög
Odds: 2.22
Bolag: Betfair

Motivering:

Imorgon drar Juniorvärldsmästerskapen i Ishockey igång. Och det är ingen felskrivning i rubriken, det är faktiskt 2011 års mästerskap då det räknas som detta då turneringen har sitt avslut i början på nästa år.

Att spela Kanada tror många att man väljer att spela på favoriten i turneringen. Men faktum är att de flesta spelbolag, har rankat USA som största favoriten i turneringen. Visst, turneringen må gå i Buffalo, USA och USA är regerande mästare sen förra året. Men är man lite av en hockeynörd vill man gärna kolla spelarmaterialet, och när jag ser vilka Kanada skickar till årets turnering så ser jag blivande stjärnor. Där är namn som bl.a. Sean Couturier( draftetta den kommande sommaren, med väldigt bra framgång spådd) och ni som är lite av NHL-fantaster känner säkert igen namnet Brayden Schenn som har varit LA Kings fjärdecenter under hösten. Men det är inte bara framåt ( Couturier & Schenn är centrar) man har styrka på defensiven har man även fina namn med en trolig NHL framtid till mötes, bland backarna finner vi namn som Jared Cowen, Ryan Ellis, Erik Gudbranson, Calvin de Haan.

Jag har följt JVM sedan flera år tillbaks, att Kanada vann fem år i rad(2005-2009) är ingen slump, det är ett verkligt bevis på att man vet vad man snackar om när det kommer till Ungdomsutveckling när det gäller hockey. Dem närmsta konkurrenten om guldet är tyvärr inte Sverige, utan det får bli USA. Men även om man har gjort ett fantastiskt arbete med US National Talent Development Program, som har tagit fram några riktigt fina namn under åren, så saknar man ändå det sista lilla extra som avgjorde förra året och då syftar jag bland annat på namn som John Carlson & Cam Fowler som man numera finner regelbundet i världens bästa hockeyliga(NHL).

Ha även i minnet innan ni lägger spelet att Buffalo ligger inte allt för långt ifrån den kanadensiska gränsen, och alla ni som har tittat på hockey. Antingen på Div 3 här i Sverige eller en NHL match på tv, vet vikten av ett start publik stöd. Tänk er då tusentals hockeytokiga kanadensare som skriker för kung och fosterland för att ge sitt stöd till sina framtida hjältar & hockeystjärnor.

Imorgon drar det äntligen igång ( Norge - Sverige kl 22. För er som är intresserade av Sveriges deltagande i turneringen) och när den slutar i Januari, så kommer i alla fall jag vara lite rikare.

Lycka till om ni väljer att rygga !
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-25, 20:50   #2
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Imorgon drar det äntligen igång ( Norge - Sverige kl 22. För er som är intresserade av Sveriges deltagande i turneringen)
Tyvärr broadcastas inte denna match, så man kommer inte kunna se den. Jävligt irriterande, tycker jag. Man vill ju se våra småkronor.

Lycka till med ditt lir på Kanada.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-25, 20:51   #3
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

http://www.betbrain.com/#/ice-hockey...nships/winner/

2.50 Ladbrokes!
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-25, 20:59   #4
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Tyvärr broadcastas inte denna match, så man kommer inte kunna se den. Jävligt irriterande, tycker jag. Man vill ju se våra småkronor.

Lycka till med ditt lir på Kanada.
Jag vet. Trodde att Eurosport 2 skulle sända, men såklart väljer dem Kanada. Sverige - Norge är inget som lockar förutom oss svenskar.

Men är du verkligen säker på att det är helt omöjligt att få tag på stream? Hade planer på att sätta mig framför datorn och njuta av den i halvbra kvalité.
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-25, 21:10   #5
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Jag vet. Trodde att Eurosport 2 skulle sända, men såklart väljer dem Kanada. Sverige - Norge är inget som lockar förutom oss svenskar.

Men är du verkligen säker på att det är helt omöjligt att få tag på stream? Hade planer på att sätta mig framför datorn och njuta av den i halvbra kvalité.
Ingen sändning alls från den matchen.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-25, 21:12   #6
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Det ska tyvärr inte vara någon som helst sändning från Sverige - Norge..
OnT: så tycker jag ditt Kanada lir är lite sådär.. Kanada är inte mycket bättre än USA/Ryssland/Sverige tycker jag. Kanada har vunnit mycket innan p.g.a hemmaplan och enorm hemmafördel angående domarna.
Men BOL me ditt lir!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-25, 21:30   #7
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andreas B Visa inlägg
Det ska tyvärr inte vara någon som helst sändning från Sverige - Norge..
OnT: så tycker jag ditt Kanada lir är lite sådär.. Kanada är inte mycket bättre än USA/Ryssland/Sverige tycker jag. Kanada har vunnit mycket innan p.g.a hemmaplan och enorm hemmafördel angående domarna.
Men BOL me ditt lir!
All heder åt Sverige & Jänkarna som stundvis har kunnat matcha Kanada. Men jag tycker verkligen inte att ryssarna har visat potential att vara lika bra eller kanske t.o.m. bättre än Kanada under alla dessa år. Och det har inte Sverige för den delen heller, vi hade två raka finalförluster mot Kanada. Och skulle inte USA haft Carlson & Fowler i förra årets trupp så tror jag att vi hade haft en Win 6 Streak inför den här årets upplaga av turneringen.

När det kommer till ungdomstalanger inom Hockeyn så vill jag mena att Kanada är one of a kind. USA är tätt följt speciellt med deras "specialprogram", Ryssland och Sverige har en bit upp för att komma upp i den talangutvecklingen som finns på andra sidan Atlanten.

Hoppas innerligt att Sverige kommer till final. Vore härligt att få se Kanada - Sverige i final, " just like old times" Men tror att vi får se följande på prispallen.

1. Kanada
2. USA
3. Sverige

Även om jag med handen på hjärtat har relativt dålig koll på jänkarnas lag detta år.

Men för min del är det som ni kanske märker no doubt, jag ser verkligen fram emot den här turneringen JVM-Nörd som jag är. Och jag vill nästan säga att jag VET vilka som kommer att vinna
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-26, 20:16   #8
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

USA är favoriter i turneringen och bör vinna enligt mig.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Grnvit den 2010-12-26 klockan 21:58.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-26, 20:18   #9
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Men snälla rara TheDarkKnight. Hur kan du veta att kanadickerna är så mycket bättre än USA när du själv säger att du inte har någon koll på USA?
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-26, 20:21   #10
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Men snälla rara TheDarkKnight. Hur kan du veta att kanadickerna är så mycket bättre än USA när du själv säger att du inte har någon koll på USA?
Russia FTW!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-26, 22:53   #11
 
nisseblixts avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 544
Standard

Tror att det är ett bra spel men all info i reken är ganska kopierad från PH på rekatochklart
nisseblixt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-27, 17:03   #12
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Men snälla rara TheDarkKnight. Hur kan du veta att kanadickerna är så mycket bättre än USA när du själv säger att du inte har någon koll på USA?
Jag säger inte att jag inte har någon koll alls. Jag har så pass mycket koll att jag vet att de kommer med en trupp som på pappret är sämre än Kanadas.


Citat:
Ursprungligen postat av nisseblixt Visa inlägg
Tror att det är ett bra spel men all info i reken är ganska kopierad från PH på rekatochklart
Jag vet inte ens vem PH är och jag har aldrig ens besökt Rekat och klart. Du får gärna länka mig
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-27, 17:32   #13
 
nisseblixts avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 544
Standard

http://www.rekatochklart.se/blogpage.php?id=3703
nisseblixt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-27, 18:16   #14
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Haha

Visst finns där en hel del likheter, men den killen som skrivit det här har ju gått in mycket mer på i detalj. Men i grund och botten har jag och han utgått ifrån samma grund.

Men lite OT, Rekat och Klart är ju inte så jätte populärt i så mångas ögon här inne, hur kommer det sig? En snabb blick så verkar ju det ändå helt okej om man bortser ifrån designen på hemsidan.

Och i spelväg verkar jag och bloggaren ha en hel del gemensamt
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-27, 18:18   #15
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Alltså no offense eller jo ta offense, du verkar vara en rejäl pajas

Jag borde veta då jag är McClown McGee själv. Fan lite självinsikt skulle inte skadad <33
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td