Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-12, 16:08   #16
 
Ilar24s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 200
Sharp$: 395
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Makandodele Visa inlägg
Värt att notera är att Jens Persson (lagets bästa spelare) saknas i Teg.
Okej, missade jag helt. Känns som att Teg spelar ensamma om första platsen i fortsättningsserien i div.1 norra. Tror dom vill börja direkt att visa att det är dom som bestämmer och Rebels är inget skräckmotstånd direkt. Rebels har dock en ny Kanadensare som jag hört är i bra div.1 mått.
Ilar24 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 17:48   #17
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ilar24 Visa inlägg
Okej, missade jag helt. Känns som att Teg spelar ensamma om första platsen i fortsättningsserien i div.1 norra. Tror dom vill börja direkt att visa att det är dom som bestämmer och Rebels är inget skräckmotstånd direkt. Rebels har dock en ny Kanadensare som jag hört är i bra div.1 mått.
Ska ändå inte betyda så mycket att Persson är borta. Ska vara skillnad mellan lagen ändå.

Har vi alla jinxat sönder Asplöven nu?

tips till er som är intresserad av Allettan-norra. norrstream.se visar Björklöven-Piteå ikväll. gratis.
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 17:50   #18
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Västerås [email protected]

1 vinst och 2 push igår, ska väl vara glad över det men ändå surt att inte vinna jämt. Svår omgång ikväll.
Tror på en tajt tillställning ikväll när Rögle har många skador och torde safea och Västerås är stabila bakåt just nu. Dags att läsa in lite Elitserie för imorgon.

3-1 till Västerås...(?)
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 17:50   #19
 
Ilar24s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 200
Sharp$: 395
Standard

Norrstream är riktigt bra, även om man vill se j20
Ilar24 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 17:56   #20
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av umebon Visa inlägg
Västerås [email protected]

1 vinst och 2 push igår, ska väl vara glad över det men ändå surt att inte vinna jämt. Svår omgång ikväll.
Tror på en tajt tillställning ikväll när Rögle har många skador och torde safea och Västerås är stabila bakåt just nu. Dags att läsa in lite Elitserie för imorgon.

3-1 till Västerås...(?)
Alexander Johansson är borta, enda avbräcket för Rögle, de andra är maximalt 4 linan spelare....

Avstår helt denna matchen, men precis som du skriver tror jag på en väldigt tillknäppt fajt....
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 18:01   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Huggit följande:
Enköping - Arboga X2 @ 1,83 Betsafe

Dessa möten har varit tajta tillställningar då det mötts tre ggr denna säsong varav idel vinster för Arboga, men två efter OT och en uddamålsvinst.
01/12/2010 Div 1 C Enköping vs. Arboga - 2:2 2:3 (OT)
27/10/2010 Div 1 C Enköping vs. Arboga - 5:5 5:6 (OT)
29/09/2010 Div 1 C Arboga vs. Enköping - 5:4
Arboga har även förstärkt med tre nya spelare varav två Leksingar:
Citat:
2010-12-31 Nya Spelare!
Tre nya spelare är nu klara inför Allettan!
nr 1 Oskar Thorell född -87 från Skåre , en rörlig och spelande back.
nr 2 Martin Janolhs född -91 från Leksand , center med fina handleder,en lirare.
nr 3 Martin Karlsson född -91 från Leksand, skridskostark powerforvard.
Har dock ingen info om Enköping men de har två raka torskar och 0p i Allettan och blev piskade med 5-1 senast borta mot Huddinge och har 1-6 i målstats so far medans Arboga har 3p med 5-6 i stats.
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 18:04   #22
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Men fan då...trodde ja hade postat ovan spel redan men kom en grej emellan visade sig att jag aldrig fått iväg det och därav 1 min efter spelstopp! Sorry!
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 18:08   #23
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Storchen Visa inlägg
Arboga har även förstärkt med tre nya spelare varav två Leksingar.
Så vitt jag förstår lirar dock Janohls med Leksand ikväll, och Karlsson var med LIF förra matchen. Vet dock inte om han är med Leksand eller Arboga idag.

EDIT: Dessa tillhör alltså fortfarande Leksand men ett låneavtal med Arboga har slutits.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-12, 18:12   #24
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Så vitt jag förstår lirar dock Janohls med Leksand ikväll, och Karlsson var med LIF förra matchen. Vet dock inte om han är med Leksand eller Arboga idag.

EDIT: Dessa tillhör alltså fortfarande Leksand men ett låneavtal med Arboga har slutits.
DINC Du har säkert rätt det är dock info från Arbogas hemsida jag pasta in som Citat.
Tror på Arboga hursom.
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td