Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-25, 22:56   #16
 
Hagges avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 14
Sharp$: 3
Standard

Jag spelar en dubbel. Pitts samt underspel i Calgary... statistiken talar för det och känslan också
Hagge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-25, 23:00   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 68
Sharp$: 66
Standard

Hur har pitts sett ut dem senaste matcherna?
Daniel_liraren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-25, 23:07   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 248
Sharp$: 979


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NYR - Pittsburgh Under 5,5 5U. Två målvakter som kommer vara laddade till tusen idag. Henke som blev plockad borta senast mot Montreal samt Fleury som kommer tillbaka och har tränat i 3 dagar så borde inte vara tal om att vara ringrostig heller. Känns säkrare att spela Underspelet, annars tycker jag att det lutar åt att pens för stryk efter att ha gått en tuff match senast och ett revansch suget rangers som är ett helt annat lag på Hemmais.

Flames - Blues 1 5U Sex raka torskar för Calgary kommer inte att bli sju! Tycker de haft lite stolpe ut och ikväll kommer vinsten mot ett inte alltför starkt motstånd. Blues har dock ryckt upp sig rejält efter tränarbytet men de är inte ett stabilt lag och ikväll är det lite av en måste match och Calgary till 2.02 är härmed taget till 5U.

Vancouver - Buffalo har jag inte bestämt mig för än men lutar just nu ått en underspel eller att buffalo tar hem detta till 3 ggr pengarna. Tror Miller står kvällens match, om så är läget spelas detta annars blir det en rak 1:a på Canucks. Men med Miller i kassen finns skrällchansen och oddset lockar!
Tallroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-25, 23:17   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 68
Sharp$: 66
Standard

New york rangers gjorde en RIKTIG platt match senast asså . känns osäkert, ja trodde vancuver känndes som den mest givna , men du tkr tydligen annat x)
Daniel_liraren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-25, 23:25   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 248
Sharp$: 979


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

New york var riktigt dåliga sist. Men idag har de hemma och Henke som blev utplockad sist har nog inga problem att tända till i denna match. Pens fick gå en tuff match, tycker det lutar åt Rangers efter straffar.

Vancouver lever för mycket på Sedinarna. Nån gång gör de en sämre match, idag, och de förlorar. Buffalo har en roadie på 1-3 och är troligen hemsk taggade på att fina till de siffrorna och med Miller i kassen kan det gå hur som helst. Men har sedinarna en bra tag så blir de svårstoppade. Oddset är dock för högt på Buffalo i denna match vilket lockar!
Tallroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-25, 23:49   #21
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Tallroth: Miller är confirmed att stå idag.

Men jag tycker mkt talar för Canucks idag.
Detta är Sabres sista match på en ganska lång och misslyckad roadie. Väskorna står packade och flyget hem väntar. Detta är två lag som möts ytterst sällan, endast en gång per säsong. Rivaliteten finns inte riktigt där alltså och då blir det lättare för hemmalaget Canucks att tända till än för ett Sabres som längtar hem och kanske redan sneglar lite på Conference mötet med Devils hemma på onsdag.
En tydlig tendens mellan dessa lag de senaste åren har ju varit att hemmalaget har vunnit matcherna.

Det so jag kan tycka talar emot är väll att Canucks haft det lite svårt att få till de riktigt heta chanserna mot lag som backar hem och tightar ihop dne egna zonen. Vilket Sabres lär försöka göra inatt.
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-25, 23:54   #22
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 248
Sharp$: 979


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Säkrast är nog underspelet i denna matchen skulle jag tycka. Men har ändå en skön magkänsla på Buffalo .. Plockade med dem på en liten trippel i alla fall. Lycka till alla med kvällens spel! Nu ska jag njuta av Rangers - Pens.
Tallroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 02:17   #23
 
randoms avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: 127.0.0.1
Inlägg: 108
Sharp$: 16
Standard

Så här blev det idag. Gjorde dock en tabbe när jag skulle sätta ML blues och råka sätta överspel överspelet på pens känns så där nu :( 9minuter kvar 3-2 till pens vi får se om dom kan hålla detta =/

Citat:
Vancouver Canucks - Buffalo Sabres (Moneyline) 1
Calgary Flames - St. Louis Blues (Moneyline) 2
Calgary Flames - St. Louis Blues (Under/Over (Incl OT)) O5
New York Rangers - Pittsburgh Penguins (Under/Over (Incl OT)) U5.5
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av random den 2010-01-26 klockan 12:42.
random är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 02:43   #24
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Med 39 sekunder kvar sprack mitt underspel. Men Pens satt iaf så gick lite lite, men ytterst lite plus på den matchen.
Får hoppas Canucks ordnar upp natten nu!
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 03:46   #25
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Baww, lika surt att åka på öppen kasse varje gång. Hatar det.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 04:07   #26
 
randoms avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: 127.0.0.1
Inlägg: 108
Sharp$: 16
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Baww, lika surt att åka på öppen kasse varje gång. Hatar det.
Mjo lite surt. Nu hoppas jag att blues håller ledningen och att vancouver pangar in 2 mål :>
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
random är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 07:54   #27
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 0
Standard

Fyfan va gott 3 av 3! Lirade som jag skrev d.v.s. St.Louis (ML), Pittsburgh och Vancouver. Riktigt kul att se Sedinarna och Samuelsson fortsätta lira så fint. Samuelssons mål var vackert, Henriks mål var sjukt snyggt och för att inte tala om Daniels ass på 3-2 målet, magiskt! Nu ser vi framemot en ny natt och jag hoppas inte min trend på 5 raka vinster bryts
Mare Nostrum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 08:33   #28
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Grattis!

Fick också 3/3... bra kväll till slut =)
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 10:24   #29
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Jag var fel ute på Calgary matchen, satt och kollade på matchen och Calgarys oförmåga att göra mål är förbryllande. Matchen kunde ha slutat hur som helst, men just ett lag i oform förlorar sådana matcher.
Jag hade iofs bara mindre peng på dom men ändock...

Vancouver vs Buffalo hade jag över och nära skjuter ju ingen hare (eller älg för den delen).
Men till oddset 2.10 så var det ett enkelt spel...Hade fina lägen i tom kasse men Vancouver spelade "smart" och bara dumpade ut pucken ur zon....

Pittsburgh satt ju fint även med hcp spelet....
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td