Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-21, 04:20   #1
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Kvällens NHL 21/2


Tänkte att jag startar tråden nu då det är "Presidents day" imorgon, Lincoln och Washington ska hyllas men det är ointressant för oss. Poängen är den att matcherna börjar tidigt trotts att det är Måndag.

1:00 PM ET Florida Panthers @ New York Islanders
2:00 PM ET Chicago Blackhawks @ St. Louis Blues
7:30 PM ET Washington Capitals @ Pittsburgh Penguins

Har redan plockat Blues och Caps. What about u?
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 08:01   #2
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Spontant känns Blues som en vinnare. Man har tre raka segrar och 9-3 senast mot Ducks imponerar. Halak fortfarande skadad? Hawks (B2B) blir jag inte klok på. Man har spelare som Hossa, Sharp, Kane och Toews men fortsätter att underprestera. Senast strulade man till det mot Pens men kunde ändå vinna efter straffar.

Caps bör kunna slå Pens som har fortsatta skadeproblem men som ändå lyckas gneta till sig poäng. Båda lagen spelade igår. Caps är 2-1 mot Pens denna säsong.

Vi får se vart det landar men just nu är detta mina spontana tankar...

Senast redigerad av Redbull den 2011-02-21 klockan 08:41.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 11:02   #3
 
fishys avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 108
Sharp$: 1417


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

New York Islanders, St. Louis Blues, Washington Capitals BOL
fishy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 17:14   #4
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag verkar en av få som går på hawks idag...

Finns ingen logik alls i mitt bet, utan jag tror helt enkelt att det kommer lossna för hawks ikväll och man slår St Louis som enligt mig har överpresterat(med det laget man har på pappret) senaste tiden och varför skulle det inte kunna vara en vändpunkt just nu?

Som sagt, noll tanke i bettet och det känns som jag kommer få bita i något surt.
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 20:28   #5
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iamthelegion Visa inlägg
Jag verkar en av få som går på hawks idag...

Finns ingen logik alls i mitt bet, utan jag tror helt enkelt att det kommer lossna för hawks ikväll och man slår St Louis som enligt mig har överpresterat(med det laget man har på pappret) senaste tiden och varför skulle det inte kunna vara en vändpunkt just nu?

Som sagt, noll tanke i bettet och det känns som jag kommer få bita i något surt.
Ser bra ut såhär långt för dig. Frågan är varför Blues ställer sin tredjemålvakt från start. Något jag missat? Jaja lite mer än en period kvar...
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 21:35   #6
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ding ding ding.

Ja ibland funkar tydligen magkänslan också.
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 23:04   #7
 
hultass avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 297
Sharp$: 1500

Hultas Hockey
Stats: 115 - 79 - 6
ROI: 125.76%
Vinstprocent: 59.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iamthelegion Visa inlägg
Ding ding ding.

Ja ibland funkar tydligen magkänslan också.
Fanns visst logik i ditt spel, även om du inte verkar ha insett det.

Först och främst så är Crawford bättre än Conklin/Bishop, Hawks bättre än Blues och man hade snudd på likvärdigt momentum när man klev in i matchen. Låt oss uppskatta Hawks edge till minst 55%. Då 2.12 (oddset jag fick på Hawks) motsvarar 47.17%, finns det värde.

Bra spelat.
hultas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 23:57   #8
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hultas Visa inlägg
Fanns visst logik i ditt spel, även om du inte verkar ha insett det.

Först och främst så är Crawford bättre än Conklin/Bishop, Hawks bättre än Blues och man hade snudd på likvärdigt momentum när man klev in i matchen. Låt oss uppskatta Hawks edge till minst 55%. Då 2.12 (oddset jag fick på Hawks) motsvarar 47.17%, finns det värde.

Bra spelat.
Du glömmer att Blues är 18-9-4 hemma, Hawks 13-9-6 borta, så att Hawks på bortaplan är ett bättre lag än vad Blues är hemma ställer jag mig jävligt tveksam till. Plus att Hawks hade match igår (som dessutom gick till OT). Visst är Crawford en bättre målis, men mycket av den edgen försvinner då han går b2b. Ne, ett dåligt spel som ni var turliga på imo.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 00:31   #9
FAman
 
samans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 3186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Du glömmer att Blues är 18-9-4 hemma, Hawks 13-9-6 borta, så att Hawks på bortaplan är ett bättre lag än vad Blues är hemma ställer jag mig jävligt tveksam till. Plus att Hawks hade match igår (som dessutom gick till OT). Visst är Crawford en bättre målis, men mycket av den edgen försvinner då han går b2b. Ne, ett dåligt spel som ni var turliga på imo.
Såhär i efterhand var också Hawks totalt utspelade 50min av 60min, synd bara att de lyckades peta in 4 mål under dessa 10min och Blues missade allt...
saman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td