Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-05, 13:35   #16
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Röglesupporter med obotlig sjukdom som förhindrar honom att skriva korrekt lagnamn.

Lite avund inblandat också.

Jag tycker man ska avstå hela sista omgången och bara njuta, känns som alla matcher kan gå hur som helst och det är ruskigt svårt!

BOL till alla som vågar lira!
Tyckte min stavning var ypperlig
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-05, 13:49   #17
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Varför bry sig så mycket när någon skriver "HiV71"?
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-05, 13:51   #18
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ZvtRQoVLUlk"]http://www.youtube.com/watch?v=ZvtRQoVLUlk[/ame]
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1), oscar4122 (+1)
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-05, 13:53   #19
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Det roliga är att det låter så medvetet!
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-05, 14:13   #20
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Visste inte detta var komikerklubben bara.

Borde iofs ha förstått det när Rögle kom på tal. My bad!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1)
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-05, 14:19   #21
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piturek Visa inlägg
Visste inte detta var komikerklubben bara.

Borde iofs ha förstått det när Rögle kom på tal. My bad!
Hehe jo, vi som håller på småklubbarna måste ju hitta på något för att hålla humöret uppe
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-05, 14:41   #22
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Jag har spelat en Oddset Powerplay:

AIK - MODO 1X

Motivering:
Eftersom AIK har slutspelet i egna händer så tror jag inte att dom släpper det mot MODO. Båda lagen har lika mycket att spela för. AIK har den bättre målvakten och jag tror att de kommer dra fördel av hemmaplan! Garderar med krysset då det är en sådan otroligt viktig och tät match.

K McDonell - B Ritchie X

Motivering: -

Färjestad - Brynäs 1X

Motivering:
Färjestad och Brynäs har spelat jämt hela säsongen. 2 av 4 har gått till förlängning och de resterande 2 har blivit en Brynäs vinst. Då Brynäs idag kommer med en sargad trupp så tror jag inte att Brynäs får med sig mer än ett kryss från kaffepaketet. Färjestad har tagit sikte mot förstaplatsen och Brynäs har ingenting mer än att gå in i slutspelet med en skön trend.

Motivation samt skadefronten på Brynäs sida talar för en Färjestadsseger. Statistiken talar för ett kryss. Jag garderar upp denna matchen på grund av detta.

Luleå - Frölunda X2

Motivering:
Luleå har ingenting att spela för då de varken kan klättra eller falla i tabellen. Tror inte motivationen finns i Luleå idag. Kollar man istället på Frölunda, som vid förlust riskerar att åka ner i kvalserien och vid en vinst kan få spela i ett slutspel, så tror jag att deras motivation inför denna matchen är på absoluta toppen. Jag tror vi kan få se ett finalliknande spel från Frölunda idag. Jag väljer ändå att gardera med krysset då jag anser att Luleå är det bättre laget samt att deras defensiva spel är mycket bra.

C. Abott - T Kallio X

Motivering: -

Skellefteå - Linköping 1

Motivering:
Linköping är också ett av de lagen som inte har något att spela för inför dagens sista omgång. Då Skellefteå har seriesegern i sina egna händer så tror jag att de kommer att förvalta detta ypperligt och vinner med minst 2 puckar. Skellefteå är även seriens starkaste lag på hemmaplan. Detta kommer att gynna dom något enormt och jag tror att publikstödet kommer att vara stort idag uppe i Skellefteå.

Södertälje - HV71 1 2

Motivering:
Södertälje krigar för sin existens i elitserien, samt en slutspelsplats. Samtidigt krigar HV71 för en serieseger. Jag tror att matchen kan gå hur som helst. Den borde nog ha garderats med ett kryss också. Men då ingen av matcherna mellan Södertälje och HV71 har slutat med kryss denna säsongen så hoppas jag helt enkelt på att denna inte heller gör det.

Timrå - Djurgården 1X2

Motivering:
Även en match som kan gå hur som helst. Djurgården är i mina ögon otroligt mycket bättre än Timrå. Samtidigt krigar Timrå för att slippa spela kvalspel då de hur man än vrider och vänder på det är helt borta från slutspelschans. Vågar inte gissa mig till någonting här och garderar matchen fullt ut.

48 rader

Senast redigerad av oggeb den 2011-03-05 klockan 14:43.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-05, 16:39   #23
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Senaste nytt i ditt lag: * Davidsson spelar * Luleåforward har röntgat foten * Modoback missar ödesmatchen *Sjukdom i Djurgården * Brynäsduo tillbaka
HV71 jagar seriesegern och en miljon kronor.

Men Jönköpingslaget gör det utan sex spelare – däribland storstjärnan Jukka Voutilainen.
Däremot kommer lagkaptenen Johan Davidsson till spel mot Södertälje.
I kväll ska det avgöras.
Vilka två lag tvingas ned i kvalserien?
Och vilket strecklag når den åtråvärda sista slutspelsplatsen?
Här är läget i alla lagen inför kvällens sista omgång i elitserien (nedsläpp 18.30)

Södertälje–HV 71

Petri Pakaslahti är den ende som saknas i Södertälje. Pontus Sjögren står i mål.
HV71:s lagkapten Johan Davidsson fick problem med sitt knä senast, men testade på dagens värmning.
– Han kommer att spela, säger Andreas Frostemark, sjukgymnast i HV71, till Sportbladet.
Däremot saknas Davidssons kedjekamrat Jukka Voutilainen.
– Han är sjuk. Adam Almqvist kommer inte heller till spel, säger Frostemark.
Är det något allvarligt med Almqvist?
– Nä, inget allvarligt, men han spelar som sagt inte i dag.
Johan Lindström, Daniel Rahimi och André Petersson saknas sedan tidigare. För Petersson är säsongen över.
Lance Ward spelar inte mer denna säsong.

Timrå–Djurgården

Läget i Timrå är oförändrat. Sebastian Erixon, Pär Styf, Timo Pärssinen, Anton Axelsson och Juha Pitkämäki saknas.
Djurgårdens David Printz är fortsatt sjuk och missar Timråmatchen. Även Stefan Riderwall har insjuknat, vilket innebär att Tim Sandberg, som varit utlånad till Sundsvall, är backup åt Mark Owuya.
Sedan tidigare saknas Nils Ekman och Jimmie Ölvestad. Daniel Widing är avstängd.

AIK–Modo


Långtidsskadade Christopher Heino Lindberg är den ende som saknas i AIK. Viktor Fasth står i mål. Johan Andersson, Tobias Ericsson och Patric Blomdahl står utanför truppen.
Modo saknar Hans Jonsson. Tuomas Tarkki står i mål.
Jens Westin är sjundeback och Robert Rosén är extraforward. Niklas Sundström spelar center mellan Ladislav Nagy och Lubos Bartecko. Byron Ritchie spelar med Per-Åge Skröder och Nicklas Danielsson.

Luleå–Frölunda


Luleå får klara sig utan Janne Niinimaa (knä), Elias Fälth (ljumske) och Pierre Johnsson (problem med luftrören).
Sebastian Meijer och Anders Burström är tillbaka i truppen.
– Konstantin Komarek är skadad. Vi har sex backar och 14 forwards, säger Luleås assisterande tränare Thomas Berglund.
Hur illa är det med Komarek?
– Jag vet inte. Han fick ett skott på foten senast och kunde inte gå i går. Han har röntgat foten men jag vet inte hur illa det är, säger Berglund.
Anders Nilsson står i mål.
Frölunda får tillbaka backen Henrik Tömmernes mot Luleå. Joakim Lundström fortsätter i kassen.
Mika Pyörälä, Pavel Skrbek och Dragan Umicevic saknas.

Skellefteå–Linköping

Skellefteå saknar Ville Koistinen, Ivan Majesky och Niclas Burström. Frågetecken när det gäller Joakim Lindström och Fredrik Wargs medverkan.
Martin Laumann Ylven (skadad) och Andreas Jämtin (avstängd) saknas i Linköping. Pontus Petterström väljer också att vila. Han åkte på en hjärnskakning i mötet med Modo för en dryg vecka sedan.
– Jag spelar inte i kväll, säger han.
Men du siktar på att spela i slutspelet?
– Ja, på tisdag ska jag kunna vara med igen. Det ska verkligen bli kul att det drar i gång, säger Petterström.

Färjestad–Brynäs


Färjestads Christopher Nihlstorp och Oscar Klefbom spelar inte mot Brynäs. Mattias Sjögren och Martin Sevc närmar sig comeback och hoppas på spel i kväll.
Alexander Salak står i mål.
Brynäs saknade sju man senast. Till kvällens match får Gävlelaget tillbaka Anton Rödin och Simon Bertilsson. Niklas Svedberg, Jonas Nordqvist, Andreas Dackell och Magnus Kahnberg saknas fortfarande. Även Sebastian Lauritzen,som har en lårkaka, väljer att vila ännu en match.
– Det är inget allvarligt, men det var första gången jag var på is i går och det kändes sådär. Men på tisdag ska det inte vara några problem att spela, säger Lauritzen.
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td