Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-25, 15:27   #1
Banned
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 324
Standard

NHL 25/3


Tar på mig ansvaret att starta dagens tråd. Har sedan tidigare Vancouver som jag tror är riktigt sugna på en vinst här samtidigt som sedinarna producerar ruggigt bra nu. Atlanta som spelar inatt igen vann med nöd och näppe mot NYI inatt så detta ska inte vara några problem för VAN. Spelade dom till 2 ggr pengarna imorse hos bet365 men såg att de hade gått ner till 1.90 nu. Spelar även en liten slant på -1.5 till oddset 2.80

Några mer tankar ?
YOUSAIDWHAT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-25, 16:00   #2
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Spelar även jag en rak tvåa på Vancouver @ 2,05. Känns vettigt, med tanke på att Atlanta är (bör vara) slitna efter striden mot Islanders natten innan. (Precis som du sa!)

Sätter även en peng på underspelet i matchen New Jersey Devils - Pittsburgh Penguins, samt överspelet i Carolina Hurricanes - Tampa Bay Lightning. Matcherna under säsongen har slutat målsnålt respektive målrikt, så jag går helt enkelt på det!

Vad tror man om Washinton Capitals @ Ottawa Senators? En rak tvåa till 2,00~ lockar mig, men något säger mig att det mycket väl kan bli en skräll. Bara en känsla. Washington har vunnit säsongens tre tidigare möten, men inte överlägset på något vis. 3-2 OT, 3-2, 3-1. Ottawa har ingen chans till slutspel, men de har hungriga unga spelare som vill kämpa de sista matcherna. Dessutom ser det inte ut som Ovechkin spelar inatt. Blir väl ändå en rak tvåa, men känner mig inte säker här.

Puss

Senast redigerad av nausea den 2011-03-25 klockan 16:38.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-25, 16:49   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

fistad av marleu inatt med 3,2 sekunder kvar att spela, annars hade det varit 2 nätter i rad med 4 satta, därav vågar jag mig på att skriva lite om nattens matcher;

Penguins å Devils känns hugget som stucket, Devils har väl nästan insett att post-season är out of reach nu och jag tror att deras surr kommer att lägga sig lite.. Penguins är otroligt skrappiga att spela emot och är nu 17-11-4 utan Crosby (och utan Malkin för nästan hela den tiden) inte illa.. man var dessutom bättre än ledande Philly borta inatt.. Jag tycker X:et kan vara värt en liten slant.
Finns säkert högre än 3.90 som jag har på min betsafe.

Jag tror Sabres har väldigt bra chans mot ett nästan avsågat och väldigt håglöst Florida som har jättesvårt att göra mål (0 på dem 2 senaste utan Weiss)..

1.70 på rak 1a.

Trashers mot Vancouver känns som ett överspel, bägge lagen har offensiver med kvalite och medans trashers nästan helt saknar defensivt skickliga backar och Vancouver är (dem står som injured på http://www.cbssports.com/nhl/injuries, men kan kanske spela ikväll?) utan defensivt skickliga backarna Edler och Alberts (dessutom saknas defensivt sklickliga Malholtra) så tror jag på ett överspel, Vancouver spelar för en Presidents trophy, sedinarna är stekheta och Trashers har inget att spela för direkt..

1.86 på Betsafe

Ottawa-Washington låter jag bli även om jag tror på Washington så tkr jag Ottawa har tajtat till spelet på sistone, vunnit 3 av 4 senaste varav 2 var emot lag som slåss om slutspel. Washington har imponerat mer defensivt än offensivt och saknar Ovie/Green/Arnott (enligt http://www.cbssports.com/nhl/injuries)...

Tampa - Carolina känns också jämn på förhand, 2 formsvaga lag där Carolina har mest att spela för men tampa hemmafördel.. dem senaste 4 matcherna lagen emellan har slutat med över 5,5 mål.. kanske är där man skall leta? Dock är det oftast mest försvarsspel som tränas efter en dålig stretch och jag gissar att coach Boucher gärna ser tampa drilla lite försvarsspel inför slutspelet. Står över då det kan gå lite hursom i denna med.

Alla odds kan säkert överträffas, så leta

GL!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2011-03-25 klockan 16:50. Anledning: Weiss inte booth
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-25, 17:13   #4
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spelat Buffalo -1.5. Florida har 2-0-1 mot buffalo och tror därför buffalo är oerhört taggade att vinna nattens match. Förövrigt har ju inte florida den bästa formen samtidigt som buffalo slåss för slutspel
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-25, 17:35   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Florida 2-0-1 ja; men: räkna bort Higgins 2+2 (tradad) Weiss 2+2 (doubtful) och Mccabe 1+2 (tradad) och Wideman 0+3 (Tradad) så är det inte speciellt många mål kvar..

EDIT: jag vet att du är inne på samma spel som mig, ville bara trycka lite extra
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2011-03-25 klockan 17:38. Anledning: edit:
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-25, 17:53   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 31
Sharp$: 380

mjöl
Stats: 497 - 627 - 59
ROI: 99.51%
Vinstprocent: 44.22%

Standard

Buffalo -1.5
Caps -1.5
Canucks -1.5
MrKoreander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-25, 19:43   #7
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Florida 2-0-1 ja; men: räkna bort Higgins 2+2 (tradad) Weiss 2+2 (doubtful) och Mccabe 1+2 (tradad) och Wideman 0+3 (Tradad) så är det inte speciellt många mål kvar..

EDIT: jag vet att du är inne på samma spel som mig, ville bara trycka lite extra
Schyst info tompa, hade ja inte kollat upp! Vi får jobba in den då
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-25, 23:31   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vurpan Visa inlägg
Schyst info tompa, hade ja inte kollat upp! Vi får jobba in den då
You got it snart dax! btw: 1-1 i skott i pens-devils matchen efter 15 min
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-26, 01:20   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

gött, X:et satt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-26, 10:56   #10
 
KORITFWs avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Sundsvall
Inlägg: 48
Sharp$: 204
Standard

Underspelet satt i Ottawa, Överspelet satt i Tampa Bay, och Carolina ML'n satt!
__________________
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses
KORITFW är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-26, 13:58   #11
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

5 av 6 spel satt inatt. Det enda som jag missade var också det enda jag var riktigt osäker på; Sens vs. Caps. Så här i efterhand borde jag inte spelat på den matchen. Men men, bästa natten på länge vilket som!
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td