Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-29, 16:55   #16
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Jepps, blir off-topic nu, men förmodligen kommer det inte vara så mycket liv i tråden, samt att detta inlägg gäller ju en av trupperna i ET

Av det man läst så har jag fått upp en liten bild av vad det är för spelare.
Jag skulle vara väääldigt nöjd om det är en Jimmie Ölvestad anno 09/10 som vi har värvat.
Många hade förväntat sig en utpräglad poänggörare, men det verkar som att många är nöjda med detta nyförvärv ändå. Känns som en typisk färjestads-värvning.

Av en skribent på fbk-forat:
"En hårt arbetande kille i alla väder, tung, stark och villig att jobba framför allt. Som ung, ja kanske lite av en poängmakare och det finns säkert en del kvar för honom att uträtta offensivt."


Det blir spännande och jag är helnöjd så här på förhand!
Ja lite OT kanske, sorry för det.

Dock så var Sjöström en sjuhelsikes talang som ung (TV-puckens bästa spelare om jag inte minns fel), verkligen produktiv och det visar inte minst 127 poäng på 121 matcher i WHL - första åren på andra sidan efter att ha lämnat Sverige. Grym på skridskorna, vilket han fortfarande är.
Bofast i J-landslagen..och då han är född 83 är han fortfarande ung och hungrig.
Tror inte han kommer göra Karlstadborna besviken!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+1)
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 18:20   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 153
Standard

Czernackis coachingstil har jag inte en aning om. Defensiv? I Brynäs var det ju bakåt som gällde. Och man har tappat viktiga poänggörare. Tror man ska ta det lugnt med Färjestad. Tror på ett tight försvarsspel i ET för att gå från OT till On Topic
Husssar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 18:33   #18
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Husssar Visa inlägg
Czernackis coachingstil har jag inte en aning om. Defensiv? I Brynäs var det ju bakåt som gällde. Och man har tappat viktiga poänggörare. Tror man ska ta det lugnt med Färjestad. Tror på ett tight försvarsspel i ET för att gå från OT till On Topic
Ja, han kommer att ha riktlinjer att gå efter från övriga i klubben.
Vi kommer att få se ett skridskostarkt FBK denna säsong. Förmodligen ett rätt intensivt lag offensivt, täta bakåt.
Skulle inte vilja säga att det är viktiga poänggörare vi tappat. Visst gjorde Prestberg och Dick en del poäng, men det var inte därför vi tog SM-guld, det var främst för våran grymma bredd där alla bidrog. Ett starkt kollektiv m.a.o.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 19:02   #19
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Ja, han kommer att ha riktlinjer att gå efter från övriga i klubben.
Vi kommer att få se ett skridskostarkt FBK denna säsong. Förmodligen ett rätt intensivt lag offensivt, täta bakåt.
Skulle inte vilja säga att det är viktiga poänggörare vi tappat. Visst gjorde Prestberg och Dick en del poäng, men det var inte därför vi tog SM-guld, det var främst för våran grymma bredd där alla bidrog. Ett starkt kollektiv m.a.o.
Mattias Sjögren, det enda tappet ni har gjort inför denna säsongen
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 19:06   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Ja, han kommer att ha riktlinjer att gå efter från övriga i klubben.
Vi kommer att få se ett skridskostarkt FBK denna säsong. Förmodligen ett rätt intensivt lag offensivt, täta bakåt.
Skulle inte vilja säga att det är viktiga poänggörare vi tappat. Visst gjorde Prestberg och Dick en del poäng, men det var inte därför vi tog SM-guld, det var främst för våran grymma bredd där alla bidrog. Ett starkt kollektiv m.a.o.
låter som att FBK och Czernacki försöker härma Luleås strategi, återstår att se hur det går

Angående Luleå så har dom fått ihop ett riktigt bra lag, ska bli intressant att se dom i ET, där jag tror dom tillhör topp 3 i sin grupp.
Har dålig koll på de finska lagen, men jag tror att Luleå är favoriter mot Djurgården och de båda tjeckiska lagen. Ska bli kul att se odds för dessa.

Senast redigerad av oscar4122 den 2011-07-29 klockan 19:08.
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 19:17   #21
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Mattias Sjögren, det enda tappet ni har gjort inför denna säsongen
Även fast du kanske skriver det där med glimten i ögat så stämmer det ju till viss del. Känns som sjöa är största tappet iaf. Riktigt tråkigt att Dick lämnar också, samt att jag kommer sakna Prestberg.

Citat:
Ursprungligen postat av oscar4122 Visa inlägg

Angående Luleå så har dom fått ihop ett riktigt bra lag, ska bli intressant att se dom i ET, där jag tror dom tillhör topp 3 i sin grupp.
Har dålig koll på de finska lagen, men jag tror att Luleå är favoriter mot Djurgården och de båda tjeckiska lagen. Ska bli kul att se odds för dessa.
Du är nog rätt ute. Dock tror jag att ni torskar mot både DIF och HIFK. Men det blir spännande att se
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-01, 15:17   #22
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Har hört runt lite på olika bolag och de flesta verkar lägga upp oddsen mellan 6-8 augusti
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yertle (+1)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-02, 13:09   #23
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Oddsen för vinnare i ET har ju kommit i varje fall. Linköping är favorit till 6 gånger pengarna, kan inte riktigt förstå det, för firma Hlinka/Hlavacs kontrakt börjar ju inte gälla förrän i Oktober någon gång

Berlin som du gillade lite Grnvit kan fås för 12 gånger pengarna!
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!

Senast redigerad av kingscania den 2011-08-02 klockan 13:14.
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-02, 14:33   #24
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 153
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Oddsen för vinnare i ET har ju kommit i varje fall. Linköping är favorit till 6 gånger pengarna, kan inte riktigt förstå det, för firma Hlinka/Hlavacs kontrakt börjar ju inte gälla förrän i Oktober någon gång

Berlin som du gillade lite Grnvit kan fås för 12 gånger pengarna!
Kommer Hlinka/hlavac spela med linköping på matcher utanför sverige tro? Om inte jag missminner mig så gjorde de det förra året? Eller var det något annat lag?
Husssar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-02, 14:42   #25
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Husssar Visa inlägg
Kommer Hlinka/hlavac spela med linköping på matcher utanför sverige tro? Om inte jag missminner mig så gjorde de det förra året? Eller var det något annat lag?
De anslutar senare i höst.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-02, 17:52   #26
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
De anslutar senare i höst.
Är du säker på att de inte kommer spela ET? Som sagt, de gjorde det förra året och då var det också väldigt lite info kring det.
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-02, 18:18   #27
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yertle Visa inlägg
Är du säker på att de inte kommer spela ET? Som sagt, de gjorde det förra året och då var det också väldigt lite info kring det.
Na jag får skicka mail och fråga någon. Det enda man har att gå efter är ju http://hockey.expressen.se/elitserie...ongen-i-kladno
Vet inte vad reglerna säger eftersom det är försäsong, men i ett eventuellt slutspel för LHC bör de ju få vara med.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-11, 09:28   #28
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 4
Sharp$: 27
Standard

Tjenare alla!!

Kärpät är utan Viuhkola, Donskoi, Salomäki, Keränen och Suoranta ikväll mot Vienna Capitals.

Förlåt mitt dålig svenskspråk
Bet5ter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-11, 09:36   #29
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bet5ter Visa inlägg
Tjenare alla!!

Kärpät är utan Viuhkola, Donskoi, Salomäki, Keränen och Suoranta ikväll mot Vienna Capitals.

Förlåt mitt dålig svenskspråk
Inga problem! Tack så mycket för att du delar med dig av information!

Betyder spelarna mycket för kärpät? Viktiga spelare?
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-11, 11:01   #30
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 4
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Inga problem! Tack så mycket för att du delar med dig av information!

Betyder spelarna mycket för kärpät? Viktiga spelare?
Viuhkola spelat inte förra år eftersom han var skadad men är en av de bästa spelaren på laget.

Donskoi (16+11), Salomäki (4+6) och Keränen (8+9) är alla viktiga spelaren.

Donskoi är 19 år och jätte skicklig forward och framtidens "superstar" på finska landslaget. Salomäki är 17-år, också forward och tillhörs på u18 och u20 landslaget. Keränen (19 år) på samma sätt är också forward och tillhörs u20.

Jag tycker om att Vienna har bra möjlighet vinna den här matchen och Ladbrokes 2.90 är för mycket för hemlag och är "value bet" (Hur man säger det på svenska )

För att Kärpät har så mycket bortavaror tycker om att vi ser inte så mycket mål så jag ska ta Pinnacles 1.99 för under 5.5 mål.

Lycka till!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+5), Boone (+5)

Senast redigerad av Bet5ter den 2011-08-11 klockan 12:02.
Bet5ter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td