Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-17, 00:27   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Dagens Ishockey 17/9


Mycket hockey idag igen och jag har en hel del spel, blir korta motiveringar!

2011-09-17 15:00KHLSpartak Moscow vs Dynamo Moscow UNDER U 5.5 FT 5 1.880


Moskva derby och jag tycker inget av lagen har sina styrkor i offensiven, 3 matcher har lagen varit inblandade i år och alla 3 har slutat under 5.5 mål och båda lagen hade även målsnåla försäsonger. Tror på kamp och lite mål i denna prestige match!

2011-09-17 16:00HockeyAllsvenskanMora IK vs IF Malmö Redhawks 2 FT 3.7 2.260


Många andra har redan varit inne på denna och jag håller med. Real Malmö kommer vara riktigt vassa i år och så här högt odds får vi bara för att det är premiär och jag tror att premiär bara innebär att Malmö är mer laddade och bevisar sin klass!

2011-09-17 16:00ElitserienDjurgårdens IF vs Modo Hockey 1 FT 2.75 1.800


Hemmapremiär för Djurgården som ser starka ut vilket man inte kan säga om Modo efter en klen försäsong och jobbig start på säsongen. Tycker Dif är starkare på alla positioner och hemmaplan väger tungt här!

2011-09-17 16:00HockeyAllsvenskanIF Sundsvall Hockey vs Tingsryds AIF ML ML 0.92 2.200


Ganska jämna lag men Sundsvall blir nog slagpåsen Nr 1 i år igen i Allsvenskan. Tycker Tingsryd är bättre på pappret och oddset på ML är för högt för att släppa!

2011-09-17 17:30SM LiigaPelicans vs Jokerit ML ML 2.44 1.900


Jokerit är riktigt starka i år och enligt mig finska ligans bästa lag. Det blev en enkel seger i premiär derbyt mot tuffa HIFK. Pelicans förlorade första matchen hemma mot Blues och tror de får svårt att hänga med Jokerit!

2011-09-17 18:30ElitserienVäxjö Lakers vs Linköpings HC UNDER U 5.5 FT 1.38 1.800


Växjö kommer troligen försöka spela snålt hela året och Linköping är framförallt starka defensivt nu utan tjeckerna. Två klassmålvakter och lag med en ganska defensiv inställning talar för under här! Enda faran är att Växjö öser på i hemmapremiären men tror att de måste fortsätta med en strikt defensiv, annars kostar det mer än det smakar!

2011-09-17 18:30ElitserienFärjestads BK vs AIK IF +1.5 FT 1.57 1.700


CaptainMorgan har kommit med fin info om att FBK har stora problem i laget då hela första femman är tveksam till spel pga skador och sjukdom. AIK och Fasth kan hänga många matcher genom lysande målvaktspel och sedan kontra. Kan lyckas riktigt bra mot ett FBK som har lite småproblem med offensiven! Kör "säkert" med +1.5!

2011-09-17 19:30AL Bank-ligaenFredrikshavn vs Sönderjyske UNDER U 6.5 FT 3.06 1.720


Rejält utstick hos Ladbrokes som testades tidigt idag, tack Grnvit för tipset!

2011-09-17 19:45Nationalliga AEHC Biel vs ZSC Lions ML ML 2.75 1.800


Biel är ligans sämsta lag men har börjat med 2 segrar, 1-0 och 1-2 efter straffar. Verkligheten kommer ikapp dem när som helst och Lions är ett av ligans bättre lag, kanske framförallt ligans bästa offensiv och Biels snåla spel kommer inte hålla här tror jag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+2)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-17, 11:03   #2
 
Berras avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 618

Pure Math
Stats: 85 - 68 - 11
ROI: 109.11%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

Jag sitter med HC Amur i den tidiga KHL-matchen. Att Novokuznetsk som inte gör någon glad ska vara så stor favorit ser jag som fullständigt orimligt. Amur ligger ungefär på samma nivå som Novokuznetsk, men jag skulle nog säga att de är snäppet bättre. Man gjorde en väldigt fin bortamatch mot Sibir senast och agerade oerhört disciplinerat för att vara Amur. Att få 2.35 för ML måste bara tas!

Vad gäller Moskva-derbyt så ska jag kika igenom ett antal saker innan jag bestämmer mig, men att gå emot Spartak känns i nuläget givet. Jag såg matchen mot Novgorod i Ondags och det jag såg från Spartak kan vara det sämsta jag sett i mitt liv. Känslan för mig är att man kommer ha en bounce-back season men ack så missnöjd jag blev. Man har fått in en del bra folk som Benoit(som dock är skadad), Hossa och Stumpel. Framförallt så var Hossa den som gjorde mig besviken. Det var måhända en premiär men lite bättre än så ska man kunna göra. Helt klart så skulle ett högre odds på Dynamo varit fint. Det ser ut som att man får nöja sig med 2.15 under ordinarie matchtid.

Vidare så har jag några leans på Ö/U spel inom Schweiz.

Elitseriens andra omgång ser på förhand svår att hitta vinnare i. Frölunda tror jag kommer vara ett public-choice med fog. Spontant känner jag att Brynäs har bra chans mot HV hemma till ett fint odds.
__________________
I want to play a game!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+2)
Berra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-17, 11:39   #3
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Svårt idag i Elitserien. Hade tänkt köra rak på SAIK och DIF men avvaktade pinnens handicap-spel. Jag missade dem med 1 timme ungefär och de droppade iväg

Jag tänker i alla fall "Djurgården och SAIK på hemmaplan med riktigt bra stöd i ryggen ska inte kunna förlora", samtidigt så tror jag att framförallt MODO kan bli besvärliga för Djurgården och funderade på MODO +1.5 till 1.76, men jag har funderat rätt länge och bestämt mig för att skippa det. Kommer ta ett tag för MODO att få ihop laget, även fast jag tror att de kan blixtra till någon match och överraska så här i början.

Var även sugen på Luleå borta mot Frölunda, men skulle vilja ha Lule +0.5 till 1.80 eller mer för att se värde i dem.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+2)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-17, 12:03   #4
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Svårt idag i Elitserien. Hade tänkt köra rak på SAIK och DIF men avvaktade pinnens handicap-spel. Jag missade dem med 1 timme ungefär och de droppade iväg

Jag tänker i alla fall "Djurgården och SAIK på hemmaplan med riktigt bra stöd i ryggen ska inte kunna förlora", samtidigt så tror jag att framförallt MODO kan bli besvärliga för Djurgården och funderade på MODO +1.5 till 1.76, men jag har funderat rätt länge och bestämt mig för att skippa det. Kommer ta ett tag för MODO att få ihop laget, även fast jag tror att de kan blixtra till någon match och överraska så här i början.

Var även sugen på Luleå borta mot Frölunda, men skulle vilja ha Lule +0.5 till 1.80 eller mer för att se värde i dem.
Som jag sagt tidigare har jag kört DIF och SAIK rak...men oddsen har sjunkit så mycket så det är då absolut inget värde kvar på dom.

Luleå +0 @2.35 finns på pinnen, tycker då jag är mycket spelvärt.
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-17, 12:53   #5
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Om jag fattade informationen rätt så ska Sterner, Åslund och Berglund spela men inte Wallin. Vet ej om han är sjuk eller om det är för att han blev pappa inatt.
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-17, 13:18   #6
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Brynäs fortsätter att stiga och 2.25 som pinnen nu erbjuder tycker jag är för bra för att avstå. Tycker att folk verkligen övervärderar dagens HV71..
Dessutom tror jag den kommer att fortsätta stiga så jag avvaktar..
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-17, 13:21   #7
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

en liten update ang FBK

Christian Berglund - ryggskadad, spelar troligen inte
UPPDATERAT: Var med på lördagens matchvärmning och kan kanske spela ikväll. Sent beslut tas.

Robin Sterner - kände sig hängig och insjuknade under matchen mot Skellefteå och tvingades kliva av efter den första perioden. Kan ev spela.
UPPDATERAT: Var med på lördagens matchvärmning och spelar troligen ikväll.

Per Åslund - kände sig hängig efter matchen och var sjuk under fredagen. Kan ev spela.
UPPDATERAT: Var med på lördagens matchvärmning och spelar troligen ikväll.

Rickard Wallin - insjuknade också efter matchen och stod över fredagsträningen. Kan ev spela.
UPPDATERAT: Blev pappa inatt och hans medverkan är därför högst osäker
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-17, 13:25   #8
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piturek Visa inlägg
Brynäs fortsätter att stiga och 2.25 som pinnen nu erbjuder tycker jag är för bra för att avstå. Tycker att folk verkligen övervärderar dagens HV71..
Dessutom tror jag den kommer att fortsätta stiga så jag avvaktar..
Tror inte folk övervärderar HV, men jag tog HV när man fick 3.05, det är alldeles för högt enligt mig. Men självklart, fortsätter BIF att stiga så blir ju värdet där istället.
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor

Senast redigerad av Boden den 2011-09-17 klockan 13:28.
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-17, 13:37   #9
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMorgan Visa inlägg
en liten update ang FBK

Christian Berglund - ryggskadad, spelar troligen inte
UPPDATERAT: Var med på lördagens matchvärmning och kan kanske spela ikväll. Sent beslut tas.

Robin Sterner - kände sig hängig och insjuknade under matchen mot Skellefteå och tvingades kliva av efter den första perioden. Kan ev spela.
UPPDATERAT: Var med på lördagens matchvärmning och spelar troligen ikväll.

Per Åslund - kände sig hängig efter matchen och var sjuk under fredagen. Kan ev spela.
UPPDATERAT: Var med på lördagens matchvärmning och spelar troligen ikväll.

Rickard Wallin - insjuknade också efter matchen och stod över fredagsträningen. Kan ev spela.
UPPDATERAT: Blev pappa inatt och hans medverkan är därför högst osäker
Jag messade med Sterner och det är helt klart att han och Åslund spelar och inte Wallin. Är osäker på Berglund eftersom vi snackade om att hela kedjan han spelade med blev sjuka. Men han svar på om inga av frågetecknen spelar ikväll skrev han: jo, det är bara Walle som inte spelar

Senast redigerad av yertle den 2011-09-17 klockan 13:40.
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-17, 13:54   #10
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boden Visa inlägg
Tror inte folk övervärderar HV, men jag tog HV när man fick 3.05, det är alldeles för högt enligt mig. Men självklart, fortsätter BIF att stiga så blir ju värdet där istället.
Kanske är jag som underskattar HV och övervärderar Brynäs?
3.05 på HV var ju bra taget men som du säger finns värdet nu på Brynäs.
Har bara i åtanke hur svårt HV haft för dem på senare..men jag kanske är partisk..
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-17, 14:07   #11
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boden Visa inlägg
Som jag sagt tidigare har jag kört DIF och SAIK rak...men oddsen har sjunkit så mycket så det är då absolut inget värde kvar på dom.

Luleå +0 @2.35 finns på pinnen, tycker då jag är mycket spelvärt.
Jepp, uppe i 2.41 nu. För bra för att motstå
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-17, 16:51   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

2011-09-17 18:30ElitserienVäxjö Lakers vs Linköpings HC Under 2.5 FT 2 1.800

Växjö har gjort två mål på två matcher och jag tycker inte att man har skapat särskilt många chanser på dessa två matcher. Man känns ganska ofarliga och att det ska göra 3 mål eller fler mot Linköping tror jag inte. 1.80 är fint och jag ser värde ändå ner till 1.55.

2011-09-17 18:30ElitserienFrölunda HC vs Luleå HF Under 2.5 FT 1.5 2.000

Luleå släppte in minst mål av alla lag ifjol och på det spåret vill man fortsätta.
Frölunda såg ritkigt bra ut defensivt mot Växjö. Såg inte matchen mot Djurgården, men ett insläppt mål talar väl för att de varit duktiga defensivt. Jag tror att det kommer bli en målsnål match (har även spelat under 5). Väljer att spela under på Frölunda och inte på Luleå då oddset på Luleå under är 1,70.

2011-09-17 18:30ElitserienFärjestads BK vs AIK IF Under 2.5 FT 1.5 2.250

Jag tror på en målsnål historia här. Historiken visar (som Grnvit postade i sin dagbok) att det brukar vara målsnålt mellan dessa lag. Visst är Färjestad bra,
Fasth här är oddset lite högt.

Senast redigerad av oscar4122 den 2011-09-17 klockan 20:28.
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td