Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-12, 10:20   #1
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 22
Sharp$: 96
Standard

NHL 12/11 (Natten mot söndag)


Visiting team - Home team
Buffalo - Boston
Ottawa - Toronto
New Jersey - Washington
Pittsburgh - Carolina
Dallas - Detroit
Winnipeg - Colombus
Montreal - Nashville
Tampa Bay - St Louis
Calgary - Colorado
Minnesota - Los Angeles
Phoenix - San Jose


Nattens matcher alltså! Återkommer med spel nedan lite senare
nizzeee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-12, 10:36   #2
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 174
Sharp$: 86


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spännande matcher speciellt Buffalo - Boston och Dallas - Detroit.
Jakob10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-12, 11:44   #3
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 22
Sharp$: 96
Standard

Mitt spel idag(möjligt att det kommer ett till om nån av er rekar nått bra) :

Spelar
Pittsburgh - Carolina
Phoenix - San José(ink. OT och straffar)
Sverige - Ryssland (live just nu dock - 0-2 till Rysslands fördel efter första perioden, skriver detta inlägget i periodpausen).

Jag tycker att Pittsburgh har imponerat även om man har spelat en hel del matcher som gått till OT, men som man lyckats vinna ändå. Senast i natt gjorde man en bra insats mot en av giganterna just nu i Western conference, Dallas Stars. Man åker till ett Carolina som fick stryk av de fromstarka Rangers. Carolina har i mina ögon sett inte speciellt mycket att hämta, trots hemmaplan, mot Penguins.

San José är ett hemmastarkt lag och det visade man senast mot formstarka Minnesota. Phoenix åkte på en ganska tung OT-förlust mot Montreal och man lär vara taggade för att åka till the Shark tank för att hämta poäng. Sharks slog dock Phoenix på hemmaplan senast den 8e okt i år med övertygande 6-3 och jag tror och hoppas att den uppkommande matchen lagen emellan blir lite av en repris från sist. San José har varit starka överlag på senaste så jag hoppas och tror som sagt på San José.

Ryssland var mest ett impulsspel då Sverige såg ganska dåligt ut igår. Man har dock spelat okej hockey nu i förstaperioden mot Ryssland, dock har Ryssland satt sina chanser och Sverige har det inte.

EDIT: Denna lägger jag 3 av 5 enheter på och den gav Totalt odds: 6,24 på unibet.

Senast redigerad av nizzeee den 2011-11-12 klockan 11:45.
nizzeee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-12, 13:24   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Magkänslan säger att Carolina är ett sådant lag som Pens kan ha svårt med, vanligtvis så jobbar ju Pens ner sina motståndare, maler ner dem och kör över dem i 3e perioden.
Carolina är ganska lika på så sätt att man vill jobba hårt och vinna matcher på så sätt, därför kan det bli svårt att möta. Jag tror på ett underspel här, 2 bra målvakter och 2 hårt jobbande lag.

Jag gillar Washingtons chanser idag.. jag är ett stort fan av "Moose" i mål, men han har aldrig varit en starter under sina år i NHL, och nu har han fått tillräckligt med matcher för att det skall börja märkas. Visst, .920 är en väldigt bra statistik, och han har spelat över förväntan det kan man inte ta ifrån honom, men jag har en bra känsla av att Washington är ett av dem lagen som kan öppna upp en sån här målvakt. T.ex. så tycker jag att han har problem när han får mycket skott på sig, och Washington skjuter väldigt mycket, speciellt på hemmaplan. Dessutom har jag fått intrycket av att han har lite svårare att hänga med när det gäller sidledsspel och Washington använder sig av mycket såna spel för att sätta upp sina snipers, speciellt i PP. Oddsen är ju inget man vill röra egentligen, så isf kör jag PL.

Dessutom tycker jag att Detroit har bra chanser idag, man går upp emot ett Dallas som förvisso imponerat, men jag tycker ändå att Detroit ska vara lite tyngre på hemmaplan speciellt när det ser ut som att Howard(inte konfirmerad) går upp emot Raycroft (konfirmerad) i målet (Raycroft är 0-2-0 med 2.56 GAA och .907 SV%), och dessutom verkar Detroit ha hittat sitt spel igen och man är ett lag som streakar än så länge.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2011-11-12 klockan 14:26.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-12, 15:02   #5
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 22
Sharp$: 96
Standard

Håller med dig i din Penguins-Hurricanes-analys tompa87. Dock gillade jag inte alls det jag såg i Carolina igår, och Penguins vet med sig att man slog ett av de bättre lagen just nu. Det lär vara ett skakat Hurricanes som tar emot Penguins med ett desto större självförtroende. Därför går jag för Penguins, men det kan vara riskfullt, true that!
nizzeee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-12, 16:25   #6
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 81
Sharp$: 100


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nej, Carolina var verkligen inte bra igår. De började offensivt och fick på många skott i första, men synkade dåligt och blev succesivt utkörda ur matchen. I sista perioden tappade de verkligen allt, bedrövligt dålig insats. Penguins klarade av Stars trots två bortdömda och det känns som att de bör vara övermäktiga ikväll.
Deadbolt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 08:14   #7
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 22
Sharp$: 96
Standard

Carolina var desto bättre inatt. Lite tur i slutet av matchen när Penguins precis vänt till 3-3 så stäcker man in 2 snabba till 5-3 med cirka 4 min kvar eller så.

Vilken skitnatt. Aja, nya tag.
nizzeee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 11:33   #8
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 81
Sharp$: 100


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nizzeee Visa inlägg
Carolina var desto bättre inatt. Lite tur i slutet av matchen när Penguins precis vänt till 3-3 så stäcker man in 2 snabba till 5-3 med cirka 4 min kvar eller så.

Vilken skitnatt. Aja, nya tag.
Ja, jag tittade på på Boston - Buffalo, men alla matcher bara rann ur händerna på mig. Nya tag antar jag.
Deadbolt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td