Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-23, 09:23   #1
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

23/11


NHL (Internationell)
2011-11-24 01:05: Buffalo Sabres vs Boston Bruins
2011-11-24 01:05: Carolina Hurricanes vs Montreal Canadiens
2011-11-24 01:05: Washington Capitals vs Winnipeg Jets
2011-11-24 01:05: Pittsburgh Penguins vs St. Louis Blues
2011-11-24 01:05: Detroit Red Wings vs Calgary Flames
2011-11-24 01:05: New York Islanders vs Philadelphia Flyers
2011-11-24 01:05: New Jersey Devils vs Columbus Blue Jackets
2011-11-24 01:35: Florida Panthers vs New York Rangers
2011-11-24 02:05: Minnesota Wild vs Nashville Predators
2011-11-24 02:35: Dallas Stars vs Los Angeles Kings
2011-11-24 03:05: Phoenix Coyotes vs Anaheim Ducks
2011-11-24 03:35: Colorado Avalanche vs Vancouver Canucks
2011-11-24 04:35: San Jose Sharks vs Chicago Blackhawks

Rast på jobbet, så varför inte passa på att starta tråd? ;-)

Massor med godis i natt. Vad tror vi om Pittsburgh - Blues? Crosby tillbaka med besked, samtidigt som Blues spelade i natt. Jag spelar rak etta + -1,5 utan att fundera vidare.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-23, 09:37   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ja, Pens är 7-1-1 hemma också! Vanligtvis vid back-to-back brukar man vara seg i benen i första, och eftersom Pens är ett av dem bästa lagen i NHL i 3e perioden, ja då vinner man ju förhoppningsvis minst 2 perioder och förhoppningsvis räcker det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-23, 10:05   #3
 
gufimuses avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Ludvika
Inlägg: 69
Sharp$: 476


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det här med back-to-back games är ett förbannat gissel. Kolla bara på Edmonton som ju inte har någon kalasform nu, men ändå vinner man borta mot Nashville inatt trots en förlust mot Dallas dagen innan. Det här har man ju sett förut så jag har slutat underskatta lag som spelar back-to-back.

För en närmare analys i Pittsburghs match så vill jag ändå ge Pens en fördel. Sid är tillbaka med besked och jag tror det lyfter hela laget. Blues åkte på en tung förlust mot Kings och borde vara taggade till denna match, men räcker det?

För övrigt så tycker jag att 2.30 på den raka tvåan på Boston lockar. Buffalo inledde starkt men har haft problem på slutet och jag tror att Boston vinner en jämn match här.

Finns en hel del intressanta dogs idag, Los Angeles, Chicago, Anaheim och Montreal. Vad tror ni? Lurar lite på rak Anaheimtvåa till 3 gånger pengarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lillnilsson (+1)
gufimuse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-23, 10:20   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gufimuse Visa inlägg
Det här med back-to-back games är ett förbannat gissel. Kolla bara på Edmonton som ju inte har någon kalasform nu, men ändå vinner man borta mot Nashville inatt trots en förlust mot Dallas dagen innan. Det här har man ju sett förut så jag har slutat underskatta lag som spelar back-to-back.

För en närmare analys i Pittsburghs match så vill jag ändå ge Pens en fördel. Sid är tillbaka med besked och jag tror det lyfter hela laget. Blues åkte på en tung förlust mot Kings och borde vara taggade till denna match, men räcker det?

För övrigt så tycker jag att 2.30 på den raka tvåan på Boston lockar. Buffalo inledde starkt men har haft problem på slutet och jag tror att Boston vinner en jämn match här.

Finns en hel del intressanta dogs idag, Los Angeles, Chicago, Anaheim och Montreal. Vad tror ni? Lurar lite på rak Anaheimtvåa till 3 gånger pengarna.
Jag håller med dig men anser ändå att man är seg i första perioden och Pens är nog NHLs bästa lag (tillsammans med Rangers) i 3e perioden, vilket då borde leda till att man vinner 2 perioder av 3

Men det där beror ju helt på hur man själv värderar saker.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-23, 11:05   #5
 
gufimuses avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Ludvika
Inlägg: 69
Sharp$: 476


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Jag håller med dig men anser ändå att man är seg i första perioden och Pens är nog NHLs bästa lag (tillsammans med Rangers) i 3e perioden, vilket då borde leda till att man vinner 2 perioder av 3

Men det där beror ju helt på hur man själv värderar saker.
Absolut! Pens tar nog hem den här matchen och jag håller med dig om att de borde kunna spela ut i minst två ronder.
gufimuse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-23, 11:31   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gufimuse Visa inlägg
Absolut! Pens tar nog hem den här matchen och jag håller med dig om att de borde kunna spela ut i minst två ronder.
kanske vore klokt med ett första perioden spel/sista perioden spel också?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-23, 13:15   #7
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 72
Sharp$: 674
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gufimuse Visa inlägg
Det här med back-to-back games är ett förbannat gissel. Kolla bara på Edmonton som ju inte har någon kalasform nu, men ändå vinner man borta mot Nashville inatt trots en förlust mot Dallas dagen innan. Det här har man ju sett förut så jag har slutat underskatta lag som spelar back-to-back.
Håller helt med när det gäller spelare och back-to-back, det som spelar roll är hur långa resorna är, tidszoner och hur matchdagen ser ut(mycket tid och träning eller om dom anländer sent från flygplats).
Vad som kan vara tungt psykiskt är back-to-back för en målvakt dock, då spelar föregående matchresultat in.

Men detta bör inte spela någon roll i detta möte, Pittsburgh var ett starkt lag innan och med Crosby's return så har det lyft ribban 2 steg till speciellt om dom kan komma igång med sitt powerplay som varit trögt i säsongsstarten.

Om St Louis blir utspelade tidigt så lär det tas en del hooking utvisningar. Jag tror första period kommer spela stor roll i detta möte.


I övrigt utan att jag hunnit studera några matcher ännu så tror jag Winnipeg's chanser mot ett sisådär spelande Washington inte är så dåliga som oddsen säger.
Samt att håller jag ett öga på Nashville ikväll, får se vart det leder.

Senast redigerad av roon den 2011-11-23 klockan 13:24.
roon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-23, 13:22   #8
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 75
Sharp$: 228
Standard

Någon med några synpunkter kring Wings - Flames?
Kanske ett under spel på Wils - Preds?
rubbadrools är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-23, 17:56   #9
 
Selan92s avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 83
Sharp$: 1068
Standard

Vad har ni för tips på nattens matcher??
Selan92 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-23, 18:30   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av roon Visa inlägg
Håller helt med när det gäller spelare och back-to-back, det som spelar roll är hur långa resorna är, tidszoner och hur matchdagen ser ut(mycket tid och träning eller om dom anländer sent från flygplats).
Vad som kan vara tungt psykiskt är back-to-back för en målvakt dock, då spelar föregående matchresultat in.

Men detta bör inte spela någon roll i detta möte, Pittsburgh var ett starkt lag innan och med Crosby's return så har det lyft ribban 2 steg till speciellt om dom kan komma igång med sitt powerplay som varit trögt i säsongsstarten.

Om St Louis blir utspelade tidigt så lär det tas en del hooking utvisningar. Jag tror första period kommer spela stor roll i detta möte.


I övrigt utan att jag hunnit studera några matcher ännu så tror jag Winnipeg's chanser mot ett sisådär spelande Washington inte är så dåliga som oddsen säger.
Samt att håller jag ett öga på Nashville ikväll, får se vart det leder.
Kan ju också lägga till att St Louis bara gjort 10 mål sammanlagt i första perioden, det är man sämst i hela NHL på.. liten notis jag gjorde när jag såg sammandraget ifrån Blues-Kings igår..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-24, 07:31   #11
 
bettalents avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 41
Sharp$: 414

NHL 2011-2012, Bettalent.c
Stats: 318 - 242 - 0
ROI: 108.24%
Vinstprocent: 56.79%

Standard

Wow! vilken underbar natt... 11 av 13 rätt Synd att Crosby inte kunde hitta på något bara.
bettalent är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-24, 11:39   #12
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

För fan Penguins. Förstörde hela natten.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-24, 12:24   #13
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 72
Sharp$: 674
Standard

Kolla bara utvisningar i den matchen, St Louis lyckades med det man ska göra mot Pittsburgh, få Crosby ur balans så faller laget. Crosby hade 3 onödiga utvisningar varav 2 var för han var väldigt irriterad och istället för att spela for han runt och försökte trycka till andra.

I övrigt stängde St Louis period 1 helt och till följds var period 2 även en katastrof, otroligt hur St Louis inte lyckades sätta fler puckar än vad dom gjorde.

Synd det, i övrigt vann i princip alla favoriter... underdog Winnipeg var inte heller långt ifrån att smyga sig förbi Washington, tur man körde DNB så pengarna tillbaks iallafall.
roon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-24, 14:31   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av roon Visa inlägg
Kolla bara utvisningar i den matchen, St Louis lyckades med det man ska göra mot Pittsburgh, få Crosby ur balans så faller laget. Crosby hade 3 onödiga utvisningar varav 2 var för han var väldigt irriterad och istället för att spela for han runt och försökte trycka till andra.

I övrigt stängde St Louis period 1 helt och till följds var period 2 även en katastrof, otroligt hur St Louis inte lyckades sätta fler puckar än vad dom gjorde.

Synd det, i övrigt vann i princip alla favoriter... underdog Winnipeg var inte heller långt ifrån att smyga sig förbi Washington, tur man körde DNB så pengarna tillbaks iallafall.
Många lag som försöker det, få som klarar det.. jag tror det var en liten hangover ifrån comebacken och lite sega ben, det var trots allt nästan 11 månader sen han spela. Tyvärr var det väl jag som jinxade er med ett tro på något, för det ber jag om ursäkt nya tag!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td