Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-30, 20:37   #16
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 50
Sharp$: 333
Standard

Hej och välkommen Snabbmakaroner. Det du absolut ska tänka på är att inte spela med större insatser än du har råd att förlora.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Simson89 (+5)
Bjourne är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 23:55   #17
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snabbmakaroner Visa inlägg
Varians är jag beredd på, har spelat poker i många år innan så det är inget nytt.

Okej, jag kommer dock rygga nhlmatcher innan jag går och lägger mig på kvällen. Har inga planer på att läsa på forum, läsa sportnyheter osv. Om det blir mitt fall, så får det bli så. Det blir orimligt om det ska ta för mycket tid och energi av ens liv.
Då får du verkligen se till så att de du ryggar lägger sina spel med regelbunden basis innan du går och lägger dig....

Sedan, det du skriver sist, hur seriös investering är det om du inte orkar lägga ner "mycket" tid och energi på det hela? Kanske vore bättre lägga pengarna på fonder, så SLIPPER du lägga ner någon större egen kraft
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-31, 00:06   #18
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Man får även tänka på att det kan ske positiva oddsförändingar också, folk har bara målat upp negativa nu.

Men det händer (Kan inte varannan gång) att oddsen går upp och att du får en bättre lina/odds. Då är det bara att tacka och ta emot!

Jag ryggar även en del, och det är alltid ett plus ifall det är en marknad som man ändå känner till. Har ett spel droppat för mycket så kan det ibland vara rätt att hoppa över det.
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-31, 02:06   #19
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 70
Sharp$: 139
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bjourne Visa inlägg
Hej och välkommen Snabbmakaroner. Det du absolut ska tänka på är att inte spela med större insatser än du har råd att förlora.
Detta vill jag också betona, och kan inte nog betona vikten av det heller! Det är lätt att hamna i någon form av trygghet bara för att man tänker att "den här personen har rätt eller har haft rätt". Inget är 100% när man ryggar. Man bör kolla lite själv också innan man ryggar. Tänk på att det är dina pengar du satsar, din förlust.
Simson89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-31, 09:29   #20
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 44
Sharp$: 322
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Då får du verkligen se till så att de du ryggar lägger sina spel med regelbunden basis innan du går och lägger dig....

Sedan, det du skriver sist, hur seriös investering är det om du inte orkar lägga ner "mycket" tid och energi på det hela? Kanske vore bättre lägga pengarna på fonder, så SLIPPER du lägga ner någon större egen kraft
Hur seriös? Den är så seriös som den bör vara tycker jag. Jag ska slå i huvudet ganska hårt för att börja spendera timmar varje dag på betting. Skulle aldrig falla mig in.
Fonder är sjukt tråkigt så nej.
Snabbmakaroner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-31, 09:34   #21
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 44
Sharp$: 322
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Simson89 Visa inlägg
Detta vill jag också betona, och kan inte nog betona vikten av det heller! Det är lätt att hamna i någon form av trygghet bara för att man tänker att "den här personen har rätt eller har haft rätt". Inget är 100% när man ryggar. Man bör kolla lite själv också innan man ryggar. Tänk på att det är dina pengar du satsar, din förlust.
Jepp. 1000kr kommer vara startkapitalet och inte en till krona går in på kontot om de ryker. 1000kr har jag råd att förlora.

Viktigt att påpeka är att jag inte alls är intresserad av att tjäna stora pengar, eller göra en satsning.
Poängen med mitt spelande skulle vara en blandning av hobby och som en litet och relativt betydelselös investering.
Snabbmakaroner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td