Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-02, 07:13   #1
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 11
Sharp$: 44
Standard

Nybörjarvänligt system


Hej, jagr ny inom betting och trading, tänkte höra ifall någon vet något bra system eller sätt att komma igång med? Gärna något man inte behöver kunna alltför mycket om själva sporten då jag inte kan väldigt mycket om spelare och så i någon sport alls!

Tack på förhand!
Misutra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-02, 08:25   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Steg ett skulle jag säga vara att bonushora. På det sättet skapar du dig lite kunskap om de olika spelbolagen som finns m.m. samtidigt som du tjänar en garanterad hacka.
Guide om bonustrading finner du här: https://www.sharps.se/bonustrading

Sedan skulle man även kunna säga att, läs spelskolan så du lär dig lite om de olika HCP objekten samt hur AHCP m.m. fungerar. https://www.sharps.se/spelskolan
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-02, 20:01   #3
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 11
Sharp$: 44
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Steg ett skulle jag säga vara att bonushora. På det sättet skapar du dig lite kunskap om de olika spelbolagen som finns m.m. samtidigt som du tjänar en garanterad hacka.
Guide om bonustrading finner du här: https://www.sharps.se/bonustrading

Sedan skulle man även kunna säga att, läs spelskolan så du lär dig lite om de olika HCP objekten samt hur AHCP m.m. fungerar. https://www.sharps.se/spelskolan
Bonustrading har jag faktiskt läst om förut, får setill att ge det en chans!
Ska även ta en titt på spelskolan, tack för hjälpen!!
Misutra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-03, 00:07   #4
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Finns det ingen sport som intresserar dig? I så fall blir det ju automatiskt att du läser om sporten och kollar på matcher. På så sätt kommer du lära dig, givetvis.
Försök sätta dig in i någon enstaka liga först så kan du köra lite torrbetting, det vill säga att du för statistik över spel men struntar i att spela för riktiga pengar. Inte lika roligt, men förmodligen ekonomiskt
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-03, 07:37   #5
 
Jurets avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 568
Sharp$: 4875

Hockey-VM 2013
Stats: 11 - 8 - 6
ROI: 113.31%
Vinstprocent: 57.89%

Standard

Plocka upp en textbok i grundläggande statistik om du vill kunna tjäna pengar även efter bonushorandet.
Juret är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-03, 11:01   #6
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 11
Sharp$: 44
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Finns det ingen sport som intresserar dig? I så fall blir det ju automatiskt att du läser om sporten och kollar på matcher. På så sätt kommer du lära dig, givetvis.
Försök sätta dig in i någon enstaka liga först så kan du köra lite torrbetting, det vill säga att du för statistik över spel men struntar i att spela för riktiga pengar. Inte lika roligt, men förmodligen ekonomiskt
Citat:
Ursprungligen postat av Juret Visa inlägg
Plocka upp en textbok i grundläggande statistik om du vill kunna tjäna pengar även efter bonushorandet.
Fotboll har jag alltid varit intresserad av, men mest utav EM, VM och PL!
Men ska försöka sätta mig in i någon liga, och sen läsa vidare på forumet och se ifall jag hittar något mysigt sätt att spela efter!

Låter som att jag även får ta tag i det Juret!
Tack båda två!
Misutra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-18, 22:13   #7
h91
 
h91s avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 145
Sharp$: 517
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misutra Visa inlägg
Fotboll har jag alltid varit intresserad av, men mest utav EM, VM och PL!
Men ska försöka sätta mig in i någon liga, och sen läsa vidare på forumet och se ifall jag hittar något mysigt sätt att spela efter!

Låter som att jag även får ta tag i det Juret!
Tack båda två!

Du måste inte se på matcherna i en liga för att kunna spela på den. Men det är ju klart att det ju mer du vet desto bättre blir du.

Men läs spelskolan här på sharps. En viktigt grej är att spela på matcher där det finns ett värde och inte bara spela på det laget du tror vinner.
__________________
Beet
h91 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-04, 12:59   #8
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 79
Sharp$: 519
Standard

Har använt en variant från och till som inte ger stora pengar iofs men man får in lite känsla för hur odds rör sig. Spela på under 3.5 mål på fotboll. När matchen börjar sjunker oddsen ända till första målet kommer. Du kan gröna ut med vinst efter ett par minuter om du vill. Högre vinst ju längre du väntar utan att det blir mål. Jag brukar köra max 15 minuter. Blir det mål tidigt så måste det ändå bli 3 mål till i matchen så det finns tid. Antingen rödar man ut och tar förlusten eller så väntar man kallt till oddset är på din sida igen och grönar ut med vinst. Några spänn per match blir ju en del det också i slutändan
Tiffan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td