Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-09, 23:41   #1
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 197
Sharp$: 15232
Standard

Maj månads rekvinnare!


Ytterligare en månad i boken och vi har nu nått fram till sommaren. Hoppas alla passar på att ladda batterierna och njuta ordentligt av det vackra vädret så motivationen att analysera finns där när de större ligorna drar igång på allvar i höst.

Maj månads rekvinnare är följande:
1. 1500 kr - Tomte
2. 750 kr - Skubb14
3. 250 kr - sighurt
4. 250 kr - Exet

Stort grattis till alla vinnare och framför allt till den nya mästaren Tomte!

Tidigare vinnare behöver inte göra något utan betalningen kommer att ske till de konton ni angivit tidigare. Om du är en ny vinnare eller vill ändra på dina uppgifter så skicka Boone ett PM med den Skrill-adressen du önskar få prispengarna utbetalda till.

5:e priset utgår då ingen kvalificerade sig genom att ha minst 6 rekar under månadsperioden. Samma tävling gäller även för juni månad så passa på att reka om du vill ta del av prispengarna!

Ha en trevlig sommar!
Sharps Crew
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-18, 13:05   #2
 
Sighurts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 441
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Inte för att vara sån, har skickat 3 meddelanden till Boone utan något svar eller pengar överförda. Har dessutom väntat ett par dagar
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-18, 13:07   #3
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sighurt Visa inlägg
Inte för att vara sån, har skickat 3 meddelanden till Boone utan något svar eller pengar överförda. Har dessutom väntat ett par dagar
Kan svara för honom dock inte som ett försvar, men han åkte på en brådskande resa till Holland förra veckan men landade inatt hemma igen. Tror han svarar på allas pm idag.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-18, 13:22   #4
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Löst. Ber om ursäkt för dröjsmålet men det är precis som KP sa att jag fick bege mig utomlands lite akut förra veckan.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-18, 14:58   #5
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2198
Standard

En brådskande visit i Holland. Klart man börjar spekulera.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+20), RobinD (+10), Pilkast (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-19, 00:44   #6
 
Sighurts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 441
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Tack så mycket för den snabba responsen. Fick in pengarna en kort stund efter inlägget. Man tackar!
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-01, 18:35   #7
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
Ytterligare en månad i boken och vi har nu nått fram till sommaren. Hoppas alla passar på att ladda batterierna och njuta ordentligt av det vackra vädret så motivationen att analysera finns där när de större ligorna drar igång på allvar i höst.

Maj månads rekvinnare är följande:
1. 1500 kr - Tomte
2. 750 kr - Skubb14
3. 250 kr - sighurt
4. 250 kr - Exet

Stort grattis till alla vinnare och framför allt till den nya mästaren Tomte!

Tidigare vinnare behöver inte göra något utan betalningen kommer att ske till de konton ni angivit tidigare. Om du är en ny vinnare eller vill ändra på dina uppgifter så skicka Boone ett PM med den Skrill-adressen du önskar få prispengarna utbetalda till.

5:e priset utgår då ingen kvalificerade sig genom att ha minst 6 rekar under månadsperioden. Samma tävling gäller även för juni månad så passa på att reka om du vill ta del av prispengarna!

Ha en trevlig sommar!
Sharps Crew
Den här månaden fryser även 4:e priset inne. Som av en händelse landar samtliga berörda på exakt 6 rekar var!
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td