Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-21, 12:35   #1
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 197
Sharp$: 15232
Standard

Vinnare i VM-tävlingarna!



Ytterligare ett fotbolls-VM är nu i historieböckerna med många både spektakulära och minnesvärda situationer där till slut Tyskland var den nation som lyckades gå hela vägen. Även på Sharps finns det flertalet VM-vinnare som plockade hem priser i våra tävlingar:

Sharps Officiella VM-tävling 2014
Efter att ha inlett tävlingen med 3 raka förluster satte crazydutchie igång sin klättring till toppen och slutade till sist först av alla 165 deltagare! Allt som allt gick han nästan 10 000 kr plus på 64 vinster, 44 förluster och 6 push. Vassast var han på underspelen och lyckades bland annat pricka in sina åtta sista underspel. Stort grattis även till resterande vinnare:

1. 3000 kr - crazydutchie 64-44-6 +9887
2. 1500 kr - Snitch 54-33-7 +8901
3. 1000 kr - onsong 50-28-3 +8327
4. 500 kr - smak 50-30-4 +8052
5. 500 kr - zorba 49-31-3 +6369

Vinnare ombeds att PM:a Boone med sin Skrill-emailadress för att kunna mottaga sitt pris.

Sharps officiella liga på VM-Elvan på 2014
I VM-elvan var det mikeymoo som erövrade förstaplatsen i Sharps-ligan och han kom #66:a totalt i tävlingen allt som allt. Stort grattis!


Det betyder att mikeymoo vunnit 500 kr, angellore 250 kr och Kristofer88 100 kr. För att få era vinstpengar utbetalda så skicka först ett meddelande till Boone på VM-elvan här för att verifiera era lag och skicka därefter ett PM till Boone på Sharps med er önskade adress för utbetalning på Skrill här.

Sharps 3.0
Bara för det är sommartider betyder det inte att det råder stiltje på Sharps utan vi har fortsatt att utveckla det som i framtiden ska vara Sveriges bästa spelcommunity. Just nu är det spreadsheetförbättringar som sker på löpande band och vi tror dessa förbättringar kommer att höja användarvänligheten avsevärt.

Tråkigare nyheter är dock att den mjukvara vi tänkt använda till det nya forumet är försenad av utvecklarna vilket innebär att även vår egen planering för Sharps 3.0 försenas. Utvecklingen kommer fortsätta ändå då vi under tiden kan skapa de mer unika funktionerna som annars fått vänta till efter lansering.

Mvh
Sharps Crew
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-21, 13:23   #2
 
ohlzons avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 110
Sharp$: 1075
Standard

Grattis alla vinnare!
Synd om förseningar på 3.0, men den som väntar på nåt gott...
ohlzon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-21, 13:28   #3
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ohlzon Visa inlägg
Grattis alla vinnare!
Synd om förseningar på 3.0, men den som väntar på nåt gott...
Ja precis. Det är en såpass stor uppdatering som kommer att det kommer vara väl värt sin väntan! Kom ut lite positiva nyheter angående forummjukvaran idag (efter posten skrivits) så det tycks inte försena oss speciellt mycket.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 11:34   #4
 
zorbas avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1263

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 49 - 31 - 3
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 61.25%

Standard

Har inte fått mitt pris än.
__________________
"It's a numbers game, but shit don't add up somehow"


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zorba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-24, 19:45   #5
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zorba Visa inlägg
Har inte fått mitt pris än.
Alla som PM:at har fått utbetalt nu
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 11:02   #6
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3614
Standard

Sharps 3.0
Bara för det är sommartider betyder det inte att det råder stiltje på Sharps utan vi har fortsatt att utveckla det som i framtiden ska vara Sveriges bästa spelcommunity. Just nu är det spreadsheetförbättringar som sker på löpande band och vi tror dessa förbättringar kommer att höja användarvänligheten avsevärt.

Tråkigare nyheter är dock att den mjukvara vi tänkt använda till det nya forumet är försenad av utvecklarna vilket innebär att även vår egen planering för Sharps 3.0 försenas. Utvecklingen kommer fortsätta ändå då vi under tiden kan skapa de mer unika funktionerna som annars fått vänta till efter lansering.

Mvh
Sharps Crew[/QUOTE]

Finns det några fler nyheter om Sharp$ 3.0 eller någon preliminär release datum ännu?
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-10, 12:59   #7
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 2389
Standard

Finns det några nyheter om Sharps 3.0?
Pettzon2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-11-19, 10:22   #8
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 294
Sharp$: 1089
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pettzon2 Visa inlägg
Finns det några nyheter om Sharps 3.0?
Dem har nog gett upp 3.0, inga admins omkring på länge
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td