Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-30, 20:54   #16
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6012
Standard

Det håller jag absolut med om. Lite samma sak med Häcken. En del nya spelare in plus en ny tränare, skulle inte förvåna mig om det inte sitter direkt från omgång ett där heller. Nu gick ju Häcken rätt bra i cupen ändå och det kanske finns en fördel i att många av spelarna är rutinerade och anpassar sig snabbare.

Detsamma gäller AFC som i princip har en ny backlinje plus ny målis. Kommer bli spännande att följa Pelle Olsson i år också där tycker jag. Stora kontraster mellan hans mer traditionella svenska 4-4-2 och spelarna i truppen? Eller anpassar han sig till ett mer modernt 4-4-2. Han har ju även spelat lite 4-3-3 på försäsongen. Är AFC nya Gefle?

Elfsborg som fått ha en väldigt intakt trupp och samma tränare kan nog börja starkt i och med att man ligger längre fram än många lag. Jag är dock inget förtjust i Haglund, tycker han är en väldigt medelmåttig tränare.


Lite tankar inför, alltid lika härligt med säsongspremiär. Många frågor man vill ha svar på
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-31, 14:07   #17
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vinner Malmö? Hittar inte någonstans att laya dem men om de vinner kanske man inte behöver laya ens.
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-01, 19:40   #18
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

15.) Halmstads BK

Det lär krävas rätt många poäng hemma på naturgräset om HBK skall hålla sig kvar i högsta serien. Lägsta medelåldern i serien, många orutinerade spelare och en ekonomi som inte tillåter några större utsvävningar. Jag gissar att unge stjärnan Haksabanovic kommer att säljas under sommaren om han är så bra som jag anar. HBK har lånat spelare från FC Köpenhamn, Keita och Rasmussen och dem har jag dålig koll på. Men truppen i övrigt imponerar inte på mig direkt och jag förväntar mig att de kommer att harva i bottenträsket.

Fantastiskt mål idag av Haksabanovic,så kreddit till dig för den spaningen!
Blir ju oxo mkt roligare att följa Allsvenskan med denna suveräna info du lagt ut här,so good work m8.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td