Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-09, 14:54   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

AmaerildeRimfrost analyserar Europatipset (10/4)


En trevlig blandning av matcher på tisdagens europatipskupong där vi inleder med två stycken Champions League matcher. Helgen som gick kändes bra men det blev trots allt bara nio rätt då extragarderingarna kom på fel ställen vad gäller det lite större större systemet men det är bara att jobba vidare. Det mesta i singelspelet just nu studsar fel men det känns bättre på tipset och nedan hoppas jag det finns lite hjälp till 13 rätt!

OBS! Procenten i fet skrift är marknadens ungefärliga värdering för de olika tecknen under måndagen.



1. Manchester City - Liverpool
66% - 19% - 15%
City kommer från en jobbig vecka där det blev 0-3 i bortamötet mot Liverpool och sen 2-3 hemma mot United i ett hett derby där ligatiteln kunde säkrats. Trots ledning 2-0 så föll hela det ljusblåa oslagbara laget samman. Så nu är frågan var detta City står – och detsamma gäller väl min form!

Just nu är de streckade i paritet med vinstchans men omsättningen har inte hunnit ta sig ännu när jag börjar skriva analyserna strax efter lunch idag. Streckprocenten borde öka något enligt mig men tror inte det blir med många enheter och då tycker jag återigen att det bara är att gå ut och spika City i den här matchen då det inte finns så mycket val för City än att ånga på framåt. Sen är frågan hur Liverpool kommer kunna stå emot och ifall det kommer bli några farliga kontringar de tar tillvara på.

I min värld betyder hemmaplan enormt mycket i Champions League – även om det nu är två inhemska lag som möts. Det går att vända 3-0 för ett lag som City som spelar hemma på Etihad Stadium, likt Barcelona gjorde mot PSG för något år sen. Oftast vill jag presentera statistik som talar för mitt spel men här blir det mer att jag väljer vilka russin jag tror är av störst betydelse samt blir det mer hemmafördelen och känslan som styr. Förlorar de den här matchen är det kris på riktig i klubben vågar jag påstå. Om de inte avancerar må vara men det blir seger här.

Utgångstips: 1
Statistik


2. Roma - Barcelona
19.5% - 22.5% - 58%
Dagens andra Champions League match spelas på Stadio Olimpico där Barcelona gästar Roma och ska försvara sin 4-1 ledning från hemmaplan. Här känns det som kvartsfinalen redan är avgjord men det är segraren i matchen som är det intressanta på tipset. Roma förlorade också lite överraskande mot Fiorentina hemma i helgen men fokus på Champions League kan vara bidragande till det. Till kommande helg har de ett hett derby ”borta” mot Lazio och ska ligaplaceringen bli rejält lidande pga Champions League som de ”redan åkt ur”?

Just detta blir så osäkert hur mycket de själva tror på seger i första hand och avancemang i andra hand. Streckmässigt är det värde både på ettan och krysset men jag tror framtida streck hamnar på den här sidan och sen är frågan hur mycket av det riktigt fina värde vi kommer ha kvar på den sidan.

Hur jag än vänder och vrider på matchen kan jag se logiken med samtliga tre tecken. Svårt att ta ställning men beroende på spikar etc på kupongen så kan det räcka med 1x här även om jag själv inte vill kliva av helt här oavsett resultat. Statistiken är inte så mycket att använda här och jag väljer att låta känslan styra i första hand.

Utgångstips: X
Gardering: 1 och 2 då det är en oviss match vad gäller det enskilda resultatet.
Statistik


3. IFK Göteborg - Hammarby
46% - 27.5% - 26.5%
Dagens enda Allsvenska match avgörs på Gamla Ullevi där söderlaget ”Bajen” kommer på besök. Precis som jag sa i helgen är det ju i starten av säsongen och det är ovisst var lagen riktigt står ännu. ”Änglarna” tog ju i premiären en rätt komfortabel seger nere i Skåne mot TFF som sen i sin tur tog poäng borta mot Djurgården. Detta medan Hammarby besegrade Sirius med 3-1 men det var två straffar bl a som bidrog till det. Bägge lagen är tippade att befinna sig i mitten av tabellen efter 30 spelade omgångar.

I skrivande stund är det extremt fint värde på tvåan då den endast är streckad på 13% men den kommer säkert närma sig 20% innan spelstopp infaller. Likväl finns det ett fint värde kvar även om jag också tror de får svårt att ta tre pinnar nere i Göteborg.

Förra säsongen tog Göteborg 54% av sina totala poäng hemma medan Hammarby spelade in 42% av sin poängskörd på bortaplan. Sen Hammarby åter tog steget upp i Allsvenskan så har det borta mot Göteborg blivit 0-1, 1-2 och senast 1-1 och jag tror inte det blir någon seger nu heller men streckmässigt är det en match som är intressant att helgardera.

Utgångstips: 1
Gardering: X i första hand rent logiskt men 2 måste med på det fina värdet.
Statistik


4. Aston Villa - Cardiff
43% - 28.5% - 28.5%
Över till Championship där resterande matcher hämtas för att göra europatipskupongen komplett. Ett Aston Villa som jag tycker har överpresterat men nu har kommit in i mer ”normal” form tar emot topplaget Cardiff på Villa Park. Bägge lag kommer med en förlust i bagaget från den gångna helgen. Cardiff med 0-1 hemma mot serieledarna Wolverhampton medan Villa lämnade Norwich med en förlust på 3-1.

På hemmaplan är ”The Lions” starka med endast två förluster och de har av sin totalpoäng spelat hem nästan 58% där. Cardiff har på sina bortamatcher jobbat ihop 40% av sin totala poängskörd. Formmässigt om vi tar de senaste sex matcherna för bägge lag så placerar sig Cardiff trea med 13 poäng medan Villa hamnar i mitten med sju poäng. Efter att lagen åter spelar i samma serie sen förra säsongen har det i samtliga tre möten blivit hemmaseger.

Just nu ligger värdet på krysset men det kommer garanterat bli mer streckat och öka från nuvarande 23%. Även om det tar emot tror jag faktiskt att hemmalaget ligger närmast till hands för att segra men de är trots allt överstreckade med sju procentenheter och det gör att jag i nuläget skulle spika krysset men väljer att hålla den helt öppen då jag tror strecken kommer förändra sig en del.

Utgångstips: X
Gardering: 1 i första hand men på stora system bör 2 komma med pga sannolikhet.
Statistik


5. Bolton - Millwall
24.5% - 28.5% - 47%
Med matchstart 15 minuter senare på Macron Stadium än övriga matcher så tar Bolton emot formlaget Millwall som just nu vägrar att förlora. De har nämligen 15 raka matcher i ligan nu utan förlust och de krigar på allvar för att åtminstone ta sig förbi Middlesbrough som med fem omgångar kvar innehar sjätteplatsen för kval upp till Premier League.

Bolton å sin sida krigar i högsta grad för att i bästa fall få spela kvar i Championship även kommande säsong. Med en match mer spelad har de två poäng tillgodo på Barnsley som just nu har sista platsen att få åka hiss ned en våning. Så det kommer vara två lag som vet vad som krävs. I formtabellen ligger Millwall på en andraplats med 16 poäng medan Bolton huserar på 22a plats med fyra inspelade. Ljusglimtarna Bolton får leta efter är att de trots allt har 8-4-8 hemma vilket betyder att nästan 72% av poängen är inspelade här. Millwall har dock tagit drygt 42% av sina poäng på bortaplan vilket får anses vara helt okej.

Inbördes är inte så viktigt här tycker jag men tycker likväl det är intressant att Bolton inte förlorat i de senaste åtta mötena. De har dessutom tre raka segrar hemma och i höstas fick de med sig 1-1 borta mot Millwall. Väldigt fint värde på krysset och även helt okej värde på ettan här då bortalaget just nu har hela 59% streck på sig.

Utgångstips: X
Gardering: 1 tycker jag räcker långt men form och sannolikhet gör att även 2 ska med på större system.
Statistik


6. Bristol City - Birmingham
49% - 27.5% - 23.5%
På Ashton Gate Stadium har vi nästa lag som jagar febrilt för att nå den åtråvärda sjätteplatsen. Bristol City är fyra poäng efter Middlesbrough och det blev en tung förlust mot just Millwall med 2-0 borta i helgen. Birmingham däremot ligger en poäng före Bolton och är också indragna i den förrädiska bottenstriden där tre lag ska spela i League One kommande säsong. Så även här har vi två lag som kommer kriga för att få med sig så mycket som möjligt av kakan.

På de sex senaste matcherna har Bristol City fått ihop åtta poäng medan Birmingham varit snäppet vassare med tio poäng. På hemmaplan har det blivit 10-5-5 för Bristol och det betyder drygt 56% av de totalt 62 poäng de samlat ihop. Birmingham samlar dock långt ifrån ihop samma skörd borta som hemma och har av sina 40 poäng totalt krigat till sig knappa 33% borta.

För den som väger inbördes möten tungt så kommer det vara en enkel spik på bortalaget. Birmingham har nämligen inte förlorat sen den 2 november 1993 och det har blivit 14 möten efter den matchen. Men om vi ska in i någorlunda nutid så har de mötts nio gånger det här årtiondet och det är 7-2-0 i Birminghams favör. Det mesta av värdet ligger just nu på krysset även om det finns en skvätt även på bortalaget. Hemmalaget känns ju kallt med sina 60% men vi kan ju inte fälla alla överstreckade favoriter väl?

Utgångstips: X
Gardering: 1 och 2 behövs här om inte streckprocenten ändrar sig drastiskt.
Statistik


7. Nottingham - Brentford
31.5% - 26.5% - 42%
Fem raka ligamatcher för Nottingham nu utan ett enda mål framåt. Till sin tröst ska väl sägas att fyra av dessa matcher spelats borta men nu är det återigen dags för match på The City Ground. Där har de nästan spelat in 57% av den totala poängskörden och har tre raka utan förlust och där de fick 0-0 senast mot femteplacerade Derby. Bortalaget Brentford har hittills skrapat ihop drygt 44% av sina poäng på resande fot och har lite komiskt växlat förlust med vinst i de tio senaste på bortaplan och skulle det fortsätta blir det alltså en förlust nu, då de slog Bristol C med 1-0 i senaste bortamatchen.

Nottingham har trots ”målskörden” fått ihop sex poäng och ligger på 18e plats i formtabellen medan Brentford har fått ihop elva poäng och placerar sig sjua. Senast lagen möttes inbördes blev det 4-3 till Nottingham borta och matchen innan dess blev det 3-2 till Brentford borta. Alltid målrikt mellan lagen? I stort sett ja om vi tittar på de sju senaste mötena där det blivit hela 28 mål. Fortsätter det så minimeras krysschansen. Värt att notera är dock att Brentford vunnit fem av dessa möten medan ett slutade 2-2.

Brentford är väl laget som har mest att spela för då de ligger fem poäng efter detta Middlesbrough som är jagat av ”halva” Championship. Nottingham har hela nio poäng ner till Barnsley och kan känna sig rätt trygga även om de så klart inte ställer ut skorna. Så form, hemmaplan, motivation, inbördes möten eller var ska vi lägga de tyngre vikterna? Tvåan är åtminstone kraftigt överstreckad under måndagen med 53% medan det är gigantiskt värde på ettan – endast streckad på 24% i nuläget men det borde övriga värdespelare också ta notis om.

Utgångstips: 1
Gardering: 2 då jag ändå har respekt för över 450 mållösa minuter i rad för hemmalaget.
Statistik


8. Sheffield United - Middlesbrough
38.5% - 29% - 32.5%
Bramall Lane är hemmaarena för Sheffield United som just nu är laget samtliga lag hoppas på. De möter ju sjätteplacerade Middlesbrough som innehar den sista kvalplatsen för att drömmen om Premier League ska leva vidare. Och nog är hemmalaget extra motiverade att vinna då de för dem blir en sexpoängsmatch då det endast skiljer fyra poäng mellan dem. Så blir det vinna eller försvinna för ”The Blades”?

Formmässigt är det sju inspelade poäng för Sheffield medan Middlesbrough fått ihop elva poäng. Men Sheffield tar nästan 60% av alla poäng sina poäng på hemmaplan och har nu fem raka utan förlust där. Gästerna får ihop nästan 41% av sina poäng borta och lagen är rätt jämna här. Middlesbrough har dessutom fyra raka borta utan förlust men de har dock mött ”bottenskrapet” Burton Albion, Sunderland och Birmingham, men även Brentford.

Står sig strecken skulle jag spika ettan då det endast är 33% där nu. Men det är en svårlöst match och inget lag tror jag kommer vara speciellt nöjda med en poäng och då har vi två förlorare, men hemmalaget får inte förlora för då är loppet kört. Sen betyder det ju inte så mycket för hur de kommer prestera men jag håller med marknaden om vilka som ska vara favoriter här och har vi värde då tackar vi och tar emot.

Utgångstips: 1
Statistik


9. Burton - Hull
25.5% - 28% - 47%
Bottenmöte kanske många menar att det väntas på Pirelli Stadium och visst, tittar vi på poängen går det ju inte att säga mot. Men Hull tycker jag har underpresterat och borde haft en bättre poäng och placering men resultaten ljuger inte. Normalt skulle det här kunna vara sista tåget för Burton men de har faktiskt både Sunderland och Bolton kvar så helt kört är det inte även om de nog får ta en dressin för att hinna ifatt tåget vid förlust här.

Hull kommer med en fin 4-0 seger i bagaget vilket bidrar till att de just nu är streckade på 67% och jag är inte så säker på att det kommer sjunka nämnvärt. Många tittar enbart tabelläge och streckar därefter men Hull har ju enbart 18e plats själva. Nej, här är det andra faktorer som påverkar – förutom att Hull är ett bättre fotbollslag. Formmässigt ligger Hull femma med elva poäng medan Burton är näst sist med tre poäng. Men senaste 16 hemmamatcherna för detta ”strykgäng” har det endast blivit fyra oavgjorda och en målskillnad på 9-33. Faktum är plockar de endast drygt 34% av poängen hemma och då räcker det väldigt sällan för nytt kontrakt. Hull plockar ungefär lika många av sina poäng borta som Burton gör hemma och det är heller inget fantastiskt resultat.

I höstas blev det 4-1 till Hull hemma och jag tror faktiskt de vinner den här matchen också. Men den är ju allt annat än trevlig tvåan just pga hur det är streckat. Men hittar vi skrällar och värde i andra matcher så är det inte fel att gå på raka tvåan här.

Utgångstips: 2
Gardering: 1 och X ska med på alla stora system som jagar pengar trots att det känns tufft.
Statistik


10. Ipswich - Barnsley
35% - 28.5% - 37%
På Portman Road Stadium ska två lag som på deras senaste sammanlagda elva matcher endast har mäktat med att vinna en enda. Och det är faktiskt Barnsley som tog tre pinnar hemma mot Sheffield United senast i helgen. Så redan här tycker jag det ser svårt ut. Formmässigt ligger Ipswich sist med två poäng och hela deras fina start raseras mer och mer och de ska nog vara glada att serien är slut om fem omgångar. Barnsley ligger på 19e i formtabellen med fem inspelade poäng.

Ipswich har dock samlat ihop nästan 55% av sina poäng på hemmaplan även om det enbart blivit tre oavgjorda på de sex senaste med fem raka utan ett mål framåt innan de fick 2-2 mot Millwall senast. Barnsley har tagit 46% av sina poäng på bortaplan och där följer dessa lagen varandra rätt väl.

Tabellmässigt har ju bortalaget väldigt mycket mer att spela för än den heder som hemmalaget som mest kan återvinna. Så hur kommer inställningen att vara hos Ipswich? Motivationen hos barnsley kommer vara synlig, de ligger två poäng bakom Bolton som just nu har sista säkra platsen för en biljett till nästa år. Och lägg då till, de möts nästa omgång på lördag! Den matchen kommer vara klart viktigare än den här – men likväl kan de inte bara ställa ut skorna nu. Alla poäng är av värde – och av mycket värde dessutom. På de senaste sju inbördes har det blivit hela fem oavgjorda och de övriga två med seger för ”The Tractor Boys”, det senaste mötet med 2-1. Som strecken är i dagsläget finns det bara ett alternativ i matchen oavsett!

Utgångstips: 2
Statistik


11. Preston - Leeds
55% - 25% - 20%
Formmässigt har de på sina sex senaste matcher insamlat sex respektive fem poäng. Preston har 60 poäng i tabellen och ligger elva med sex poäng upp till sjätteplatsen. Inte omöjligt men näst intill då det är så många andra lag som också måste prestera mindre bra. Men de kommer garanterat kriga på till den feta damen har gjort sitt! Leeds å andra sidan har tolv poäng upp till sjätteplatsen och har redan gjort sitt och ska spela av säsongen. Ett omotiverat Leeds skulle jag gissa även om den mikroskopiska teoretiska chansen kanske ännu lever. Jag har inte räknat på det och vilka som möter vilka i getingboet.

Även den här matchen är lika given om inte strecken ändrar sig – och det enormt mycket. Just nu har vi värde på favoriten och då tackar vi när även jag tycker det är korrekt favorit även på storleken. Preston samlar dock endast ihop knappa 47% av sina poäng hemma vilket är ett orosmoment. Leeds tar drygt 44% av sina på bortaplan. Orosmolnen är väl mest att sen de åter spelar i samma liga sen säsongen 2015/2016 så är det tre segrar för Leeds och två oavgjorda. Men det är historia även om det ibland bör vägas lite tyngre än generellt.

Leeds är uppe i åtta raka bortamatcher nu utan vinst och de har fått lämna fem av dessa utan mål framåt. Preston radar ej heller upp segrar på sina hemmaplan just nu men motståndet har inte varit av det enklaste slaget heller. Bl a Fulham, Derby och Wolverhampton har varit på besök på Deepdale Stadium nämligen. Jag blundar för inbördes och håller med marknaden här fullt ut och valet är enkelt.

Utgångstips: 1
Statistik


12. Queens Park Rangers - Sheffield Wednesday
46% - 27% - 27.5%
Näst sista matchen på kupongen avgörs i London på Loftus Road Stadium. Det är två lag som mest ska spela av säsongen och jag ser inte att något lag skulle ha fler incitament för att gå segrande ur striden än det andra. Formmässigt ligger de i den övre mitten med sina åtta och tio inspelade poäng vilket är godkänt. I den stora tabellen innehar de 15e och 16e plats med gott om marginal nedåt vad gäller strecket. Inbördes har tio av 22 matcher slutat oavgjort i London. Senast blev det dock seger för bortalaget med 2-1 men innan dess ska vi tillbaka till 2000 för att hitta nästa och det har däremellan spelats åtta matcher.

Hemma plockar QPR överlägset flest poäng, nämligen hela 70%, men de är dock väldigt svaga borta överlag. Onsdagslaget samlar på sig runt 47% av sina poäng borta. Matchen är relativt jämnstreckad med vinstchansen enligt marknaden och jag tycker att ettan är attraktiv ifall vi måste gå kort. Men det känns som en öppen historia och det är inte fel att gå mot eller ta hela högen heller för den delen, allt beroende på systemuppbyggnad.

Utgångstips: 1
Gardering: X och 2 på de större systemen som redan har spikar och skrällar.
Statistik


13. Sunderland - Norwich
35% - 28% - 37%
Sunderland behöver åtminstone sju poäng till för att kunna rädda ett nytt kontrakt men de har i stort sett endast tre matcher på sig. Detta då de i de två sista omgångarna möter Fulham borta och Wolverhampton hemma. Formstarkaste laget och seriesuveränen alltså – det blir tufft och har de tur så är det ett omotiverat Wolves och ett Fulham som redan placerat sig trea och varken kan ta sig upp eller ner. Men det är framför allt i de tre kommande mötena man har chansen att plocka poäng. Och turligt är det Norwich först ut för hemmalaget, detta då ”kanariefåglarna” i stort sett bara ska spela av säsongen även om mikroskopiska chanser finns till en sjätteplats, men då behövs mer än ett förstoringsglas för att se den vägen.

Formmässigt inget spektakulärt då hemmalaget samlat ihop fyra poäng och motståndarna sju poäng. Tittar vi lite snabbt på de senaste hemmamatcherna för Sunderland är de utan vinst i sex raka och det ser nästan lika illa ut för Norwich som har fem raka utan vinst borta. Tittar vi på säsongen i stort samlar Sunderland ihop knappt 38% av sina poäng hemma, men det är lite ljusare för Norwich som tagit drygt 47% av sina poäng borta.

Streckmässigt är det riktigt fint värde på krysset men även hemmalaget är spelvärda här. Bortalaget kraftigt överstreckade men det kommer nog jämna ut sig lite även om jag inte tror de går under 40%. Så vilket lag kommer synas mest på Stadium of Light? För även om det ser lika illa ut just nu borta för Norwich som hemma för Sunderland så gör åtminstone Norwich mål i sina bortamatcher även om de inte vinner.

Utgångstips: X
Gardering: 1 då tvåan är alldeles för mycket streckad.
Statistik



Omgångens bästa spik: Manchester City (match 1, en etta)
Omgångens bästa tecken: X mellan Bolton och Millwall (match 5, ett kryss)
Omgångens bästa skräll: Nottingham (match 7, en etta)



Förslag på ett system för den halvtjocka plånboken. 1296 rader

1. 1
2. 1x2
3. 1x2

4. 1x
5. X
6. 1x

7. 1 2
8. 1
9. 1x2

10. 2
11. 1
12. 1x2
13. 1x


För den som vill komma billigare undan. 72 rader

1. 1
2. 1x2
3. 1x2

4. X
5. X
6. 1x

7. 1 2
8. 1
9. 2

10. 2
11. 1
12. 1
13. 1x


Hoppas någon blev lite klokare och fick ut något matnyttigt av det hela! Avvakta till ni ser att streckprocenten börjar stabilisera sig då det kan hoppa en del till då omsättningen endast är uppe i runt 450 000 kronor och det borde bli en omgång där det landar på drygt sex miljoner åtminstone!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
patrik_g (+10)

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2018-04-09 klockan 17:37.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-09, 16:49   #2
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Så välskrivet och fina analyser av dig. Imponerad. Saknar själv tiden då man skrev om ET.
__________________
Varje dag är en ny speldag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+9)
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-09, 17:59   #3
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Så välskrivet och fina analyser av dig. Imponerad. Saknar själv tiden då man skrev om ET.
Lugn Spielberg håller på med del två, kommer till sommaren.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-10, 11:05   #4
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: någonstans söder om norr
Inlägg: 1 071
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

Ett nöje att läsa dina analyser.

Tack för jobbet du lägger ner.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-10, 17:13   #5
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Ser ut att bli en extremt låg omsättning för att vara en så fin omgång med två matcher från Champions League, en allsvensk samt övriga från Championship och där omgången avgörs nästan helt samtidigt. Tre och en halv miljon just nu och det ser nu ut att landa på max en miljon mer. Normalt drar en sådan omgång sex miljoner påstår jag. Färre att slåss mot men även mindre pengar att vinna!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-18, 18:40   #6
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Inget utav "omgångens bästa" gick in och det får jag leva med. Det betyder inte att jag är missnöjd med omgången och uppbyggnaden även om jag endast får ett extra rätt på det större förslaget. En ynka tia blev det vilket betyder 22 kronor tillbaka vilket är något som inte ens räcker till en varmkorv - om vi inte är på IKEA förstås.

Totalt ligger vi back 216 kronor på det lilla förslaget, och på det större har vi nu ramlat ner på 3240 kronor minus. Variansen är stor och när det väl sitter på kommer det klirra rejält.

Sheffield United och Preston var de två spikarna på lilla som satt och det är ju inte godkänt.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td