Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-31, 17:30   #16
 
Reg.datum: maj 2018
Ort: Landskrona
Inlägg: 5
Sharp$: 47
Standard

Delpriser


Vad är det för delpriser?????
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
aljacaos11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-31, 19:20   #17
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av aljacaos11 Visa inlägg
Vad är det för delpriser?????
Inga delpriser denna veckan.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-31, 19:31   #18
 
Reg.datum: maj 2018
Ort: Landskrona
Inlägg: 5
Sharp$: 47
Standard

Ok det står att delpriser delas ut������
aljacaos11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-01, 08:31   #19
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 198
Sharp$: 15232
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av aljacaos11 Visa inlägg
Ok det står att delpriser delas ut������
Delpriser kommer framöver, vi vill testa så allt funkar första veckan/veckorna först.
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-02, 08:10   #20
 
Reg.datum: maj 2018
Ort: Landskrona
Inlägg: 5
Sharp$: 47
Standard

Ser att ni ändrat i regelverket och att det nu står att delpriser delas ut vissa veckor. Så stod det inte när denna tävlingen påbörjades det känns som en efterhandskonstruktion tyvärr
aljacaos11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-02, 09:27   #21
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av aljacaos11 Visa inlägg
Ser att ni ändrat i regelverket och att det nu står att delpriser delas ut vissa veckor. Så stod det inte när denna tävlingen påbörjades det känns som en efterhandskonstruktion tyvärr
Det var tyvärr felformulerat i tävlingsinformationen så därför är det nu ändrat. Som alltid så är det en liten inkörningsperiod med något som är nytt så det får ni försöka respektera.

Svaren har varit väldigt tydliga från oss här i tråden och samtidigt så står det bara priser på en nivå i tävlingen, hade det varit delpriser denna veckan så hade det stått priser på fler nivåer.

Du får en ny chans redan nästa vecka, lycka till!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-02, 09:53   #22
 
Reg.datum: maj 2018
Ort: Landskrona
Inlägg: 5
Sharp$: 47
Standard

Tramsigt med en så dålig efterhandskonstruktion. Alltså ingen vinnare alls i en tävling!!!
aljacaos11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-02, 10:22   #23
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av aljacaos11 Visa inlägg
Tramsigt med en så dålig efterhandskonstruktion. Alltså ingen vinnare alls i en tävling!!!
Det kunde säkert varit tydligare eller helt perfekt. Nu verkar det varit ett litet misstag som skett och som jag tidigare tolkade det (utan att ha lusläst) så skulle det lottas ut något pris men det verkar som det kommer vara något delpris, alltså att någon leder efter en viss etapp. Men det är mest mina spekulationer nu.

Tävlingen kommer säkert hålla på ett tag framöver, så du blir säkert nöjd skulle jag gissa

Det är ingen efterhandskonstruktion och det kunde säkert delats ut några slumpade vinster om det var viktigt även i efterhand men handlar nog mer om administration samt att det inte var planerat med några sidovinster förutom huvudpriset nu första veckan. Det blev väl att man testade den i skarpt läge direkt antar jag
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-02, 13:08   #24
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 73
Sharp$: 2094
Standard

Kul "tävling", men svår, jag klarade mig till fredagen men en missad match i en trippel satte stopp.
Fanns nästan inga kända lag att lira på, division 1 i Rumänien är knepigt att hålla koll på.

Men snöbollsupplägget är kul, hoppas att det snart kommer en ny tävling!
Hank Cracker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-02, 13:41   #25
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3626
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hank Cracker Visa inlägg
Kul "tävling", men svår, jag klarade mig till fredagen men en missad match i en trippel satte stopp.
Fanns nästan inga kända lag att lira på, division 1 i Rumänien är knepigt att hålla koll på.

Men snöbollsupplägget är kul, hoppas att det snart kommer en ny tävling!
Instämmer! Kul tävling MEN hopplös vecka att tippa fotboll på. Udda bonnaligor och "korpfotboll" fanns tillgängliga
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-02, 14:40   #26
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hank Cracker Visa inlägg
Kul "tävling", men svår, jag klarade mig till fredagen men en missad match i en trippel satte stopp.
Fanns nästan inga kända lag att lira på, division 1 i Rumänien är knepigt att hålla koll på.

Men snöbollsupplägget är kul, hoppas att det snart kommer en ny tävling!
Snöbollstävlingen kommer ju rulla på varje vecka framöver så det är bara på’t igen!

Konceptet med ”snöboll” innebär ju att man kommer inte vinna varje vecka men man får nya chanser hela tiden och tillslut kanske man klarar sig hela vägen.

Förstår att det var lite extra utmanande med endast fotboll denna veckan men vi Sharpsare backar väl inte för lite svårare utmaningar!?

Redan imorgon kan man ju börja välja spel för måndag då ny omgång startar.

Roligt att höra att det finns ni som uppskattar initiativet!

Trevlig helg allesammans!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-02, 20:02   #27
 
Reg.datum: maj 2018
Ort: Landskrona
Inlägg: 5
Sharp$: 47
Standard

Reglerna ändrades ju under pågående tävling så då är det ju en efterhandskonstruktion
aljacaos11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td