Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-07-24, 19:59   #46
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 24
Sharp$: 409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Jag kan nu meddela att alla spreadsheet är kontrollerade och det är endast i slutspelsomgången som det kommer bli förändringar på prisplatserna. I resterande 3 etapperna är spreadsheeten korrekta.

Personen som ligger på andraplats i sutspelsomgången just nu har 3 orättade spel vilket gör att den personen hamnar utanför prisplats när dessa rättas. (-1500)

2:a blir istället "Sukhov" och på delad tredjeplats hamnar "steen" och "coolmanriver" som båda har exakt +1500kr.

Nu ska vi kontrollera så att alla pristagare fullföljt tävlingsvillkoren innan vi kan spika en slutställning.

Trevlig helg!
Härligt!

Nu börjar man bli sugen på att skrapa triss
lejonkung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-28, 17:01   #47
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 24
Sharp$: 409
Standard

När förväntas slutställningen bli klar?
lejonkung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-29, 13:38   #48
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Jag kan nu meddela att alla spreadsheet är kontrollerade och det är endast i slutspelsomgången som det kommer bli förändringar på prisplatserna. I resterande 3 etapperna är spreadsheeten korrekta.

Personen som ligger på andraplats i sutspelsomgången just nu har 3 orättade spel vilket gör att den personen hamnar utanför prisplats när dessa rättas. (-1500)

2:a blir istället "Sukhov" och på delad tredjeplats hamnar "steen" och "coolmanriver" som båda har exakt +1500kr.

Nu ska vi kontrollera så att alla pristagare fullföljt tävlingsvillkoren innan vi kan spika en slutställning.

Trevlig helg!
Ojoj vad roligt,de var ja verkligen värd med tanke att jag bombade varenda match under hela VM
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-31, 18:31   #49
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 24
Sharp$: 409
Standard

När skickas trisslotterna ut?
lejonkung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-31, 18:49   #50
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lejonkung Visa inlägg
När skickas trisslotterna ut?
Som jag sagt flera gånger tidigare så kan prisutskick dröja lite så här i semestertider. Borde lösa sig nästa vecka.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 16:22   #51
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Kontrollen mot 888sport är nu gjord och allt är grönt.

PM med info om prisutdelning är nu utskickat till alla pristagare under sommarens tävlingar.

Stort grattis allesammans!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+21)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 16:38   #52
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Vet inte hur ni kommer att skicka trisslotterna men mitt tips är att skicka det så diskret som möjligt, i stryktåligt kuvert. Kanske något litet vadderat.

Trots att jag arbetar hos PostNord så måste jag erkänna att jag är rätt säker på att det norpas en del på terminalerna. Brevbärarna är oftare gamla hederliga svenska fack-gubbar, terminalarbetarna oftare unga nyanlända och förortskillar. Skickade själv en ring via brev, brevet kom givetvis fram uppslitet och ringen spårlöst försvunnen.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 16:45   #53
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Vet inte hur ni kommer att skicka trisslotterna men mitt tips är att skicka det så diskret som möjligt, i stryktåligt kuvert. Kanske något litet vadderat.

Trots att jag arbetar hos PostNord så måste jag erkänna att jag är rätt säker på att det norpas en del på terminalerna. Brevbärarna är oftare gamla hederliga svenska fack-gubbar, terminalarbetarna oftare unga nyanlända och förortskillar. Skickade själv en ring via brev, brevet kom givetvis fram uppslitet och ringen spårlöst försvunnen.
En ring i sorteringsmaskiner etc kan lätt slita sönder ett brev. Trisslotter tål det där klart bättre. Misstänker man att det försvinner saker så skickas det en del spårade försändelser för att ha koll på vem som eventuellt norpar saker. Men klart det finns "rötägg" överallt
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 16:50   #54
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 6500
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Brevbärarna är oftare gamla hederliga svenska fack-gubbar, terminalarbetarna oftare unga nyanlända och förortskillar.
Vad är det du försöker säga?
erek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-16, 12:15   #55
 
Stryktips3s avatar
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 43
Sharp$: 167
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Vet inte hur ni kommer att skicka trisslotterna men mitt tips är att skicka det så diskret som möjligt, i stryktåligt kuvert. Kanske något litet vadderat.

Trots att jag arbetar hos PostNord så måste jag erkänna att jag är rätt säker på att det norpas en del på terminalerna. Brevbärarna är oftare gamla hederliga svenska fack-gubbar, terminalarbetarna oftare unga nyanlända och förortskillar. Skickade själv en ring via brev, brevet kom givetvis fram uppslitet och ringen spårlöst försvunnen.
Har själv jobbat på PostNord. Att det försvinner grejer här och där är väl inte omöjligt, men att det skulle finnas tid att screena brev finns inte på kartan. Min gissning är att det som försvinner är brev som ofta skriker "här i finns det kontanter" eller liknande.
Stryktips3 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-16, 12:16   #56
 
Stryktips3s avatar
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 43
Sharp$: 167
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av erek Visa inlägg
Vad är det du försöker säga?
Vad han inte försöker, utan säger, tror jag är uppenbart. Idiotisk kommentar, sånt vill vi inte se här på forumet
Stryktips3 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-20, 17:23   #57
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Stort tack Sharps, fick mina lotter idag, den som väntar på gott... !

Tänkte delge min erfarenhet här att SvS har en begränsning för inlösen på 10 st om dagen via presentkorten vi fick ifall någon får samma problem så slipper denne ägna tid på egen hand att reda ut detta, för inget fiffigt felmeddelande eller någon FAQ vad jag kunde se, men letade kanske på fel ställe.

Så... på dem(lotterna) igen imorgon

ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-20, 20:40   #58
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Stort tack Sharps, fick mina lotter idag, den som väntar på gott... !

Tänkte delge min erfarenhet här att SvS har en begränsning för inlösen på 10 st om dagen via presentkorten vi fick ifall någon får samma problem så slipper denne ägna tid på egen hand att reda ut detta, för inget fiffigt felmeddelande eller någon FAQ vad jag kunde se, men letade kanske på fel ställe.

Så... på dem(lotterna) igen imorgon

Seriöst alltså....

Suttit och försökt mata in koderna i tjugo minuter nu. Står att de är förbrukade, hoppas det bara är spärren som står vakt och att lotterna faktiskt inte blivit förbrukade nu. (Har alltså skrapat tio lotter, på lott #11 började alla felmeddelanden om att koderna är förbrukade, tekniskt fel osv).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-20, 20:54   #59
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 796
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Seriöst alltså....

Suttit och försökt mata in koderna i tjugo minuter nu. Står att de är förbrukade, hoppas det bara är spärren som står vakt och att lotterna faktiskt inte blivit förbrukade nu. (Har alltså skrapat tio lotter, på lott #11 började alla felmeddelanden om att koderna är förbrukade, tekniskt fel osv).
Jag upplevde samma problem. Felmeddelandet man fick var verkligen inte tydligt, det var till och med fel. Lotterna ska fortfarande vara brukbara. Ett snabbt samtal till supporten gav mig också svaret om att max 10 triss per dag var möjligt online, innan jag såg den här tråden.

Innan jag ens testade online var jag dock i en spelbutik och försökte få ut fysiska lotter, men skannern (det lät som att det var Svenska Spels egen apparat) var för dålig för att kunna läsa av från en mobilskärm. Förslaget jag fick var att komma tillbaka med streckkoderna utskrivna på papper.

Till råga på allt har jag bara lyckats skrapa ihop 60 kr på 10 lotter.

Hur som helst, INGET av det här Svenska Spel-krånglet är Sharps fel. Tack igen för lotterna och tack för roliga tävlingar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+4)
Willie_Bob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-21, 12:04   #60
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Lyckades skrapa två lotter idag innan jag åter igen fick samma meddelande, koden är förbrukad. Istället för att sätta in massor med idiotiska spärrar på redan köpta produkter så borde staten kanske höja återbetalningen på Triss, vad är det? 40 %? 60 %?
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td