|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Administrator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
Veckans spelbolag och bonus: Betsafe!Veckans spelbolag som vi vill lyfta fram här på Sharps.se är välkända Betsafe som också dom precis som alla andra bolag erbjuder en ny välkomstbonus till nya såväl som gamla kunder sedan nya spelregleringen trädde i kraft vid årsskiftet. Vill ni läsa mer om Betsafe så kan ni göra så i vår recension om bolaget här: Recension Betsafe! Bonusen som erbjuds ser ut enligt följande: 100% upp till 1 000 kr och upp till 400 kr i gratisspel! Öka spänningen hos Betsafe med en grym insättningsbonus på 100% upp till 1000 kr på din första insättning plus fyra gratisspel till ett totalt värde av 400 kr! Regler och Villkor: Spoiler:
Vill man dra igång och spela igenom bonusen omgående så finns det hela 14 NHL matcher kommande natten att grotta ner sig i för att hitta något spelvärt. Vi kan känna att nattens stora hemmafavorit Tampa Bay ska ha goda chanser att vinna sin match, 1.56 ML på Lightning mot Blues känns bra. Mycket talar för att Blues vilar sin succémålvakt Binnington i denna matchen efter en rad starter i rad och Jake Allen som haft en tuff säsong får den otacksamma uppgiften att ta sig an ligans bästa lag på bortaplan. Oavsett målvakt så ska Tampa ses med goda chanser här! Stort lycka till!
Gå med i Sharps lag på To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. och To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. för att köpa våra experters andelar! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Med tanke på hur mycket pengar Betssongruppen konfiskerat från spelare senaste halvåret hade jag varit något mer försiktig med att rekommendera Betsafe.
Om ni tar bonusen får ni räkna med att pengarna kan bli borttagna vid eventuellt uttag. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Eller att ni blir limiterade till att få vinna 30kr på Premier League. Detta blev jag utan att spela några utstick, höll mig till livespel på medelstora sporter/ligor.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Haft konto där i flera år, aldrig haft några problem.
|
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|