![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
Webmaster
|
![]() Nytt reksystem på sharps
Det tog sin tid men nu är reksystemet på plats. Från och med nu ska alla rekar postas med hjälp av knapparna
![]() ![]() Samtliga rekar kan sedan hittas på https://www.sharps.se/rekar |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Nice som tusan!
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 565Mina spel & rekar Stats: 13 - 9 - 0 ROI: 128.08% Vinstprocent: 59.09% |
![]()
När jag klistrade in mitt spelid så funkade det inte. Stod något om A-League, var nog för att jag inte fyllde i uppgifterna utan valde att reka med spelid.
Det står ju välj spelid ELLER "så får man fylla i uppgifterna själv". Jag valde som sagt det första och det verkade inte funka. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
Webmaster
|
![]() Citat:
Testa igen om du vill så tar jag bort den första tråden sen. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Sharp$: 565Mina spel & rekar Stats: 13 - 9 - 0 ROI: 128.08% Vinstprocent: 59.09% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Webmaster
|
![]()
För att klargöra: spelID är alltså det ID som står inom [ spel] [ /spel] taggen om du klickar ute på resultat/levande för ditt spel och tittar höger redigera-formuläret. När du sen hämtar så ska formuläret hämta datan från spelet så det fylls i i rutorna. Om det blir undefined så är spelID:t inkorrekt.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Herregud, ber om ursäkt för min okunskap. Nu förstår jag, dessväre han jag förtöra havla Sharps innan det.
Du kan inte ta bort dom gamla trådarna? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Webmaster
|
![]()
hehe lugnt det fixar jag
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Mycket bra! Tack ska ni ha!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Snyggt jobbat! Finns det planer på att lägga till t.ex. "Topplista - ROI" och/eller "Topplista - Units" som enbart utgår efter postade rekar?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Bättre sent än aldrig! Nu blir det ordning på torpet.
![]() Nu kan vi bara njuta av prydliga fina rekar (iaf rubriker :P) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Snyggt!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Nöten
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
|