Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-23, 14:32   #16
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
Mycket trevligt!

Edit: Kanske låter jag lite gnällig nu, men antar att ni vill ha tips på hur det kan finjusteras lite.

Knappen "Ge Sharp$" borde inte synas på sina egna inlägg, eftersom det inte finns någon anledning att ge Sharp$ till sig själv.
Försöker man ge fler Sharp$ än vad man har till någon körs ett js och denna text kommer upp "Följande användare gav poäng för den här posten:" och efter det är det tomt. Istället borde det stå att man inte har tillräckligt med poäng eller något liknande.

Edit2: Borde också stå att man inte kan ge mer än 2 Sharp$ till ngn om man försöker med det.
Absolut, fixat med meddelande om man försöker ge mer än man har nu, dock får du leva med att knappen syns på egna inlägg tills vidare Din Edit2 hänger jag dock inte med på, finns ingen regel för att man bara ska kunna ge 2 Sharp$, i och med att man ger av sina egna poäng så tycker jag att man själv får avgöra hur mycket man vill ge för ett visst inlägg.
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-23, 14:33   #17
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Bara det inte skrivs för mycket skit
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-23, 14:38   #18
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Fantastiskt.

Dock tror jag ni behover tanka om systemet med poang for rekar. Har sett nagra som innehaller tva meningar. Det kanns som det inte borde raknas som rek.
Rekarna ska absolut leva upp till kriterierna som finns annars tas dem bort och oavsett om det är en rek, inlägg eller tråd så förlorar man även poängen om det tas bort.

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Bara det inte skrivs för mycket skit
Detta är såklart något vi kommer att vara extra uppmärksamma på i början. Vi har t.ex. redan infört att inlägg inte får vara för korta om dem ska förtjäna poäng.
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-23, 14:47   #19
 
snoozes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 582
Sharp$: 3415


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ritkigt fett detta!
grymt jobbat!
__________________
Jules: I want you to go in that bag, and find my wallet.
Pumpkin: Which one is it?
Jules: It's the one that says Bad Motherfucker
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-23, 16:26   #20
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

Alltid kul med en extra dimension till att bara posta! Kommer nog bli fler kvalitativa rekar! Vill ni ha en utmaning kan ni ju försöka att få med spreadsheets i poängsystemet, eller kanske bara extrapoäng för rekar som går in. Grymt jobbat i vilket fall!
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-23, 16:37   #21
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Ge en poäng för ryggningar också?
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-23, 21:56   #22
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 53
Sharp$: 86

NFL 2010
Stats: 64 - 74 - 1
ROI: 95.36%
Vinstprocent: 46.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Rekarna ska absolut leva upp till kriterierna som finns annars tas dem bort och oavsett om det är en rek, inlägg eller tråd så förlorar man även poängen om det tas bort.



Detta är såklart något vi kommer att vara extra uppmärksamma på i början. Vi har t.ex. redan infört att inlägg inte får vara för korta om dem ska förtjäna poäng.
Mycket skönt att läsa det! Har varit medlem på ett antal forum som blivit förstörda av liknande system, men har ni regler och krav så ser jag ingen anledning till att det skulle hända Sharps

Keep up the good work
Zatchi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-24, 15:19   #23
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

"Betfairomlänkning: 200"

Exakt vad innebär detta?

Det är en spännande idé med poängsystemet men jag kikar lite på Bankrollmobs forum och fruktar lite för sidan.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-24, 15:22   #24
 
Frikeers avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 158
Sharp$: 64
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Warg Visa inlägg
"Betfairomlänkning: 200"

Exakt vad innebär detta?

Det är en spännande idé med poängsystemet men jag kikar lite på Bankrollmobs forum och fruktar lite för sidan.
Du skickar ett inlägg till Mars varpå han ordnar så att någon procent av betfairs kommision går till sharps. Ett trevligt sätt att ge Sharps något för allt de ger dig
__________________
BOL
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Frikeer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-24, 15:52   #25
 
Andreas15s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 147
Sharp$: 631
Standard

Mycket trevligt Initiativ! Bara att börja samla poäng då
Andreas15 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-24, 18:09   #26
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sonadar Visa inlägg
Alltid kul med en extra dimension till att bara posta! Kommer nog bli fler kvalitativa rekar! Vill ni ha en utmaning kan ni ju försöka att få med spreadsheets i poängsystemet, eller kanske bara extrapoäng för rekar som går in. Grymt jobbat i vilket fall!
Skulle precis ta upp det med spreeadsheet. Om man har ett aktivt spreeadsheet på sidan så borde man få poäng på något sätt...


Sedan undrar man ju vad man kan få för poängen senare också, jag menar kommer man t.ex. få erbjudande per hur mycket man har vill ju ingen ge bort några sharps?
Och ju det fina om man kan ge tack genom sharp$, men kan man själv få något för det senare så kommer ju egoisten fram...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-24, 18:19   #27
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Warg Visa inlägg
"Betfairomlänkning: 200"

Exakt vad innebär detta?

Det är en spännande idé med poängsystemet men jag kikar lite på Bankrollmobs forum och fruktar lite för sidan.
PM:a mig med ditt betfair nickname så kan vi länka om dig så att det blir som att du hade reggat dig via vår banner från början.

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Skulle precis ta upp det med spreeadsheet. Om man har ett aktivt spreeadsheet på sidan så borde man få poäng på något sätt...


Sedan undrar man ju vad man kan få för poängen senare också, jag menar kommer man t.ex. få erbjudande per hur mycket man har vill ju ingen ge bort några sharps?
Och ju det fina om man kan ge tack genom sharp$, men kan man själv få något för det senare så kommer ju egoisten fram...
Japp känner också att spreadsheet kan komma att ge poäng i framtiden men vi får se hur allt stabiliserar sig först. Tror vi ska kunna ha systemet så att folk inte är för egoistiska
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-24, 19:09   #28
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 829
Standard

Får man poäng även om man postar service plays som anonym?
Ryssfemman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-24, 19:46   #29
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ryssfemman Visa inlägg
Får man poäng även om man postar service plays som anonym?
Första posten

Citat:
(Anonyma trådar ger ej poäng heller i nuläget pga tekniska begränsningar).
Hoppas hitta en lösning på det.
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-24, 20:29   #30
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 829
Standard

Sorry, fick för mig att det inte stod något om det när jag skummade igenom igår.

Anyway, verkar spännande det här. Ser fram i mot när det är färdigutvecklat.

Bra jobbat!
Ryssfemman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td