![]() |
Jag har haft hand om insatserna i alla våra fantasy säsonger och kan tänka mig även ha hand om detta om ni inte hittar nån bättre kandidat.
Är alla på? Vad är en rimlig summa? |
Jag kan absolut tänka mig att hotta upp tävlingen med lite cash.
|
OFC är jag på en slant i insats. trevligare så. 100-300 kr tycker jag de för landa på isf
|
Jag kan också tänka mig att gå in med pengar
|
En slant låter helt klart intressant, men hur gör vi om ett par inte är beredd att gå in med pengar?
Kom gärna in i chatten för att diskutera trades eller bara för att snacka skit när det börjar närma sig ligastart. Detaljer finns i första posten. |
Kan tänka mig att slänga in 100 kr:)
|
Jets för mig!
Tja! Signa upp mig på Jets! Sectoids är min GT på liven.
|
Kan vara med på en insats också.
|
Kan redan nu säga att jag skulle vara intresserad i en förstacenter om någon vore sugen att sälja. Har även gött om utrymme under lönetaket, så hög lön är inget problem om ni vill dumpa av lite.
|
Citat:
|
1. arfert - JONAS326 (jOSTLUND)
2. Qirren - AchievedButton1 3. w00x - w00xter 4. the_chef 5. Boone - Hallonjuice [Oilers] 6. performance - AddeIsGreat 7. hultmaniac 8.burra21 9. Jonte94k - Frost Vengeance 10. yertle - yertle78 11. Vurpan - Vurpan89 |
När drar vi igång? Hade varit grymt kul att sätta igång till helgen men är osäker på om det går för alla. Om vi nu kör på att man har en vecka på sig så hinner man ju ändå att komma igång under veckan om man inte fått spelet innan helgen. Har inte så mycket i helgen att göra förutom Norrlandsderbyt på Lördag och är grymt sugen på att dra igång det här!
|
Jag kör gärna på Toronto Maple Leafs!
|
Bara att börja nöta då! min gamertag är plingan
|
Någon som vill lira en match nu om lite sharp$ som uppvärmning? :)
|
Jag väntar på att få tillbaka min box från xboy.se! Tror tyvärr jag får vänta till måndag :cry:
|
Citat:
|
Citat:
|
Haha otippat att mitt PHX är kvar :)
Signar gärna upp mig på dem! |
Citat:
|
Är halvt frånvarande fram till lördag kväll, bland annat varit och sett norrbottens stolthet tvåla dit rögle i Ängelholm ;) regelsnack får vi ta nu under veckan och sen kicka igång framåt slutet av veckan?
|
Hej!
Jag är gärna Calgary Flames och heter JeppeJoi på Xbox Live. Ska bli kul! |
Citat:
|
Citat:
|
Jag hoppar av, tyvärr.
|
Citat:
|
Om någon annan känner för att spela någon/några träningsmatcher så lägg till mig som vän på xbl: Frost Vengeance :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Suuure, du kommer ångra dig men du får gärna använda 2-6 systemet jag kan behöva lite sharps I guess ;) |
Citat:
|
Jag paxxar gärna Florida om det är okej!
|
hmm. då det är första gången jag connctar mitt xbox till intnternet och "XBOX live Gold" så har jag lite frågor..
Inga problem alls när jag gör det i xbox menyn och jag har fått bekräftelse mail om att jag är connectad 12 månader. Sen när jag är inne i NHL 13 och försöker spela online så måste jag acceptera deras avtal och göra ngt nytt inlogg vilket jag gör, använder samma mail som är connectat till live. sen när jag acceptar kommer de upp "Unable to reciev account information. PLeas try again" (ngt sånt iaf) What to do? |
Om Performance hoppar av tar jag gärna hans plats!
|
Citat:
De som finns kvar är Avs, Sabres och Leafs. Snart fullt!! Fråga gärna kompisar. |
Som vanligt klyddar live... Får hit en polare som kollar på tisdag, annars står Devils också till ert förfogande! Drar utomlands ett par- tre veckor i slutet av oktober dessutom
|
Citat:
|