![]() |
Qirren får gärna vakna och godkänna min ansökning så man kan lira sina matcher!
|
Min ansökan också. QIRREN?!
|
philly hallå??! Möte mot Boston?!
|
Dåligt med folk online? Vet att det är lördag men, jag står och stampar och väntar på att få andra matchen spelad...
|
okej, vilket lag har du då?
|
btw! kör ni flera ligor samtidigt? isf har ni några att rekommendera? Har inte lirat en match ännu ffs! kör ett par timmar om ngn vill lira?
|
Citat:
|
mmm men ja e kass
|
Luuugna, ni har haft över en vecka på er. Jag kan inte sitta och acceptera ansökningar 24/7 på fredag och lördagskvällar.
|
Om någon vill köra mot Colorado kan ni ju hojta till, kommer vara inne ett tag.
|
Sådär ja! Nu har jag börjat sätta mig in i ligan och kolla igenom allt. Ska möta Rangers nästa match, så när passar det?!
|
Citat:
|
Me too!
|
SÅÅÅÅÅJAAA!!!! Slog Rangers enkelt! ;) :D
|
Citat:
Tampa (hultmaniac) spela ikväll? |
när kan/vill folk möta Boston??
|
Ey! Hur fungerar detta nu då? Hur många matcher/lag varje period osv?
Kan någon förklara lite hur allt går till? :) |
Nu har äntligen adaptern kommit.
Jag loggar in senare ikväll, ca 21-22, så får vi se om det är någon mer online då. |
Performance: Förklarade för en annan i ett inlägg lite kortfattat, tror det är på sida 19.
Yertle: Då loggar jag in vid 21 så tar vi en ligamatch då (är Detroit). |
Jonte94k, mitt Devils har dock bara lirat fyra matcher denna första period och jag har inga fler schemalagda matcher denna period. Kan det bli bara fyra matcher vissa perioder?
|
Den som vill möta Colorado kan ju hojta kommer vara inne lite då och då under kvällen!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Och hur vet du mina nästkommande matcher? :D |
Citat:
http://www.nhl.com/ice/schedulebysea...etwork=&venue= Nästa speldatum blir 24 Okt - 6 Nov. |
Citat:
|
Citat:
|
Troligtvis det mest irriterande spel som någonsin har spelats, det kvittar ju hur man skjuter för puckjäveln går ju inte in iaf. 1025 matchen som man tappar sin ledning på nån jävla fladderfan från blålinjen. Jag blir så trött
|
Citat:
|
Citat:
|
Kommer Colorado, Vancouver och Pittsburgh vara online ikväll?
Preds loggar in ca 21-22! |
Citat:
|
Citat:
|
Qirren, när simulerar du fram till nästa period under onsdagen? :)
Har du någon specifik tidpunkt som är fastställd eller kommer det variera? :) |
Citat:
|
Lite OT men ändå inte, någon som är sugen på att dra igång ett Sharps-lag på EASHL eller finns det möjligen redan? Meddela i annat fall om ni är intresserade så kan jag styra upp. Föredrar att lira VF/HF.
|
Citat:
|
Kan Buffalo lira ikväll eller imorgon innan vi går vidare till nästa omgång?
|
Perfa för i helvete, du kan ju inte sitta och lira på 56k, du lär ju skaffa bredband så det inte laggar satan hela tiden. Skicka hit sharpsen och vässa till dig, säg till när du är redo för mer smisk så ska jag krossa dig igen! :evilgrin39:
|
Citat:
För det andra, det är första gången det laggar någorlunda på LIVE när jag spelar, så det måste vara något fel på uppkopplingen oss emellan isåfall. :) Du var duktig, absolut! Jag är glad att jag lyckades sno åt mig en seger åtminstone på tre matcher. :D |