![]() |
Kommer det nya matcher idag? Har inte fått lira en enda än så länge!!
|
Samtliga regler angående trades osv får gärna postas av Qirren i förstainlägget så att man har pejl på allting som rör det ämnet.
Lite kluddigt för tillfället när man inte har en aning om vad som kan fungera och vad som absolut inte kommer släppas igenom. :) Någon som vill träningsmatcha lite inför period 2? ;) |
ja e på
! bjolle80 kan du adda |
Citat:
Kom in i chatten också! |
funkar ju inte!!
|
Citat:
|
ny vecka nu?
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
varför fungerar de inte när vi ska mötas?
|
Citat:
rematch senare |
Citat:
Citat:
|
Snart dags för period II! Kul!
Hoppas någon av GM för Buffalo (x2), Carolina, Pittsburgh, Philadelphia eller Florida kan vara inne senare ikväll så man kan köra en seriematch. :D En fråga också, varför är det knappt någon inne på chatten någon gång? ;) https://webchat.globalgamers.net/?ch...ZSYxMj10cnVl55 |
Kan inte ikväll ska se AIK-elfsborg
|
Citat:
|
Citat:
Får se om jag kan lite senare ikväll, räknar med det dock. Ska ägna kvällen åt jobbsökande här i Norge i första hand. :hattenav: |
har det kommit nya matcher? Jag har fortf philly bara o möta, som inte synts till på hela veckan!!! Trodde att det var upplagt nya matcher??
|
Citat:
|
Simulering ikväll? Ahh vill inte tjata men är fan hungrig på match!
|
aha okej, trodde de va ngt fel. Mmmm sugen här med, åker dessutom till italien tors-mån så behöver spela av lite matcher...
|
Citat:
|
Också sugen... :)
|
Citat:
Anyway, simulerar nu. |
Citat:
|
Citat:
|
typiskt att ingen man möter är inne när man kan lira! typ wash, tor etc
|
Citat:
|
kan du nu toronto?
|
Jag är online nu, Ottawa!
|
Citat:
|
varför fungerar de inte? har du mig som vän?
|
Två förluster med bitter eftersmak mot Pens och Canes.
|
ja väntar på dig nu jynas!!
|
Buffalo (x2), Philadelphia samt Florida kvar att möta denna period. Någon av er senare?
|
anslutningen till din motsåndare har brutits, vet ngn varför de står så när ja ska möta jynas?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|