![]() |
men de funkar ju o möta andra för mig så tror inte det!
|
Citat:
|
vad gjorde vi annorlunda nu?
|
Citat:
|
du får ge mig segern på ngt sätt! hur fuskade man så där?
|
Citat:
|
Citat:
|
det avbröts 2 ggr när ja höll på o vinna o sen släpper tim t varenda puck när de inte bryts! Turpelle det där!!
|
Citat:
|
Haha, dålig förlorare. ;)
|
Det är bara att Buffalo (dubbelmöte), Philadelphia och Florida hojtar till när ni kan så är jag redo.
|
Samma här, Philadelphia, Chicago och Anaheim.
/Toronto |
Ottawa är online!
|
Preds loggar in ikväll ca kl 21 och är online till midnatt.
|
Citat:
|
Citat:
Kom in i chatten och säg till när du är redo för Game I. |
Philadelphia och Florida eftersöker jag! När kan ni?
Qirren, är samtliga perioder 2 veckor eller var det bara första perioden och det nu övergår till 1 vecka/period? |
Citat:
|
Kan Columbus, Washington, Ottawa eller Chicago lira ikväll mot Pittsburgh?
|
Citat:
|
Citat:
vad är det för fel på: "Det kan man klura på, men den förra perioden var faktiskt också en vecka :)" |
Citat:
Inte meningen att vara dryg dock :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
finns på skype :) |
:cheers:
|
Hur ser det ut för coyotes, sharks och avalanche?
Har ni tid att spela måndag kväll kl 21-23? |
Citat:
|
Ikväll efter 20.00 kan washington lira om nån har tid...
|
AutoThrill (Chicago) lämnar ligan på egen begäran. Sur efter att jag vänt 0-3 till 5-3. Jag hade tur med att få in några fladderpuckar från blå och han lämnar då matchen och berättar hur mycket mer "skillad" han är. Hoppas resten av fölket vet att det är ett jävla tevespel vi spelar och agerar därefter, ska det bli några säsonger tycker jag vi ska hålla upp en hyfsad god stämning (för att orka), men såklart hårt spel på isen.
|
Rangers kan efter 4 så kontakta mig om ni vill spela!
|
Citat:
|
Ottawa online..
Testade lite random matcher med canucks.. SATAN vilken skillnad det är på lagen, wow! |
Citat:
Han är MIN och bara MIN:thumbup:! |
Citat:
Citat:
|
Alla som möter ducks, jag har tenta imorrn på morgonen så efter det kan ja köra veckans matcher:)
|
Måste dessvärre meddela en tråkig sak. Kan dessvärre (av personliga anledningar) inte spela imorgon och max ett par timmar på onsdag om ens några innan spelstoppet så de som vill spela mot mig får kontakta mig under dagen, kommer gå att nå mig fram tills midnatt. Och resterande matcher får ni simulera, beklagar verkligen och ska inte upprepas.
Till Ottawa: Beklagar att jag har lurade dig med att jag kunde spela i slutet av förra veckan. Om du vill spela ikväll så hojta till och så kan vi göra den där affären (du vet vilken). Till Kings: du kan GLÖMMA GABORIK!:evilgrin39: De lagen som det gäller är: Carolina, Ottawa x2, Philadelphia samt Dallas. Kontakta mig om ni vill möta mig och inte simulera match mot mig för som sagt kan bara ikväll och eventuellt sista timmarna på onsdag innan spelstopp. |
Ottawa online, Sparris89 som gametag
|