![]() |
Det spelar inte så stor roll för mig vilket lag det blir.
|
Citat:
Citat:
|
Ligger ligan på is tills övertagandet är officiellt?
|
Qirren, kan du lämna över till Jynas så att han kan styra upp det här? Såg att du skrev i en annan tråd alldeles nyss så du borde ju ha sett att folk här vill få fart på ligan! :)
|
Hur långt har ni kommit i ligan? Om det skiter sig så finns ju möjligheten att göra en ny.
|
Sådär. http://sharpconnected.forum24.se/. Gör en användare Jynas så styr jag så du kan moderera som du vill. Orkade f.ö inte bry mig om någon slags estetik, det kan få bli en mycket senare fråga.
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Nu har jag reggat mig under samma nick som här @ Sharps. :cheers:
Jag vill och SKA ha NJ Devils! :D |
Citat:
|
Jag röstar på att köra vidare på nuvarande om det går att lösa. Känns onödigt att starta ny
|
Citat:
|
Tycker också det är bättre att köra vidare, vore bra att höra från Qirren när han ska simulera ligan framåt och hur det blir med kommissionärposten.
|
Kör 2 ligor!!?
|
Citat:
|
OT: Finns NHL 2013 på PC?
|
Citat:
EDIT: Verkar inte erbjudas PC-version. |
Har ni testat skicka ett meddelande på xbl till Qirren? Känns onödigt att börja en ny liga nu utan jag tycker vi avvaktar ett tag. I värsta fall får vi meddela alla att rösta bort Qirren som kommissionär.
|
Kan väl dock sägas att avvaktas det för länge så tenderar saker att rinna ut i sanden och medverkande ledsnar. Det vore ju sannerligen tråkigt.
|
Qirren! Hur går det, behöver vi starta en ny liga för att komma vidare?
|
Citat:
|
kör igång en ny med aktiva spelare, kan även rekrytera andra som man vet är aktiva!!
|
Är det någon som får kontakt med honom här på sharps? Jag vill inte komma in och peta i saker jag inte har med att göra men vill vi starta en ny så går ju det på 2 grisblink.
|
Om det mot förmodan skulle bli en ny serie. Endast svenska deltagare?
|
Vi ska inte starta en ny, det är dags för Qirren att få tummen ur nu och låta oss spela vidare. Det börjar bli löjligt nu...
|
Händer inget innan onsdag tycker jag vi styr upp en ny liga... Ska försöka få kontakt med Qirren under morgondagen.
|
Om det blir ny liga så behåller vi samma lag som nu. Jävligt drygt om nån annan märker tidigare än en själv att en ny liga har startats och "snor" ens lag.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Skämt åsido, håller med om att vi ska ha samma lag! Hoppas dock Qirren dyker upp så vi slipper starta en ny.. |
Citat:
Du ger mig Stamkos så får du Halpern i utbyte! Låter som en fair deal enligt mig!;);):clap::clap::thumbup::thumbup::yes::yes: |
Men nu börjar det bli lite parodi över det hela... QIRREN?!!!
|
Hört av mig till Qirren nu, både här och på live. Hör jag inget innan kl. 19 kickar jag igång en ny liga, ni som vill får vara med - samma lag som ni har i den här ligan. Ni får gärna komma med namnförslag utifall att det blir en ny liga.
|
Om ni bestämmer er för att starta ny liga så drar nog jag mig ur. Känns sådär för mig att starta om igen efter 9-1-0 på första 10 matcherna. :no:
|
Citat:
Kan se om jag får tag på Qirren |
Blir det en ny liga eller vad händer?
|
Citat:
Dålig fantasi på liganamn, förslag?? :) |
Hmm, det kommer ju ta minst en vecka innan vi dragit igång den nya ligan. Sen tar det två veckor att komma upp till antalet matcher vi spelade i den förra. Qirren lär ju ha fått meddelandet på Xbl inom max en vecka. Känns som den nya ligan dessutom kommer dra mindre folk plus att personer som börjat säsongen bra får börja om från noll, känns ju inte speciellt rättvist.
|
Alright. Startat en ny liga nu iaf: Supersede League (eftersom det blir lite av en ersättningsliga). Stänger av matchsimulering så länge. Stannar också kvar i Sharps League.
Bara att joina för er som vill (kom ihåg att PM:a så jag vet att rätt kille får rätt lag). |
Tjena! Ni snackar om att vi lirat 10 matcher. GM är 25 säsonger hehe så lugnt att börja om. Men vi får nog gå in o ragga lite aktiva spelare för att fylla upp ligan!? Gå in på easports hemsida i forumet o ragga upp lite aktiva spelare t ex. Sen behöver man inte lira alla 80 ligamatcher kanske utan att man får simulera emmelanåt för att man överhuvudtaget skall komma ngnstans!?! See ya!!
|